-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15110000-2 М’ясо, М'ясо яловичини без кісток
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Завершена
2 164 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 821.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 821.00 UAH
Номер:
7f42e2f59ad4419aa137f0f398f8b2af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 13:26 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 41-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.12.2023 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-04-010332-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2023 №172-ВТО/2; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 08.09.2023 № 14333-р/пк-пз; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «МКТ23» (далі – ТОВ «МКТ23»), «ІСПОЛІН ПЛЮС» (далі – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС»), та «ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО» (далі – ТОВ «ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО»); протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МКТ23» від 21.08.2023 №5-ВТО/172; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 25.08.2023 №6-ВТО/172; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МКТ23» від 19.09.2023 №7-ВТО/172; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 19.09.2023№6-ВТО/172; протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО» від 20.09.2023 №8-ВТО/172; повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2023; договір від 28.09.2023 № 172-ВТО; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 грудня 2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.12.2023 15:24 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
dc30c784b95b468fae8640a375a73550
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «15110000-2 М’ясо, М'ясо яловичини без кісток» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-010332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
58944134843c499ba8954625a21826e2
Назва:
Надання відповіді на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
11.12.2023 13:44
Опис:
При визначенні очікуваної вартості Закупівлі 15110000-2 М’ясо, М'ясо яловичини без кісток (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-29-005123-a) Замовник застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Проведено аналіз ринку що охоплює існуючі види необхідної продукції і можливі альтернативи, а також існуючих і потенційних постачальників, враховувалась інформація про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі були проведені дослідження ринку, задля отримання інформації щодо актуальних цін. Замовником було отримано комерційні пропозиції від 3 постачальників, а саме від : ФОП ДАНИЛОВСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА, ТОВ « ІСПОЛІН ПЛЮС», ФОП КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ(надаються на підтвердження).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Якість предмета закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості та умовам договору. Вимоги до якості предмета закупівлі: М'ясо яловичини без кісток повинно відповідати вимогам до якості згідно ДСТУ4589:2006 «Напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення яловичини за кулінарним призначенням. Технічні умови.»
Яловичина повинна бути заморожена,без стороннього запаху. Напівфабрикати повинні бути свіжими за органолептичними, хімічними, мікроскопічними та гістологічними показниками. Зовнішній вигляд: м’якуш зачищений від сухожилок та плівок, поверхня чиста, не завітрена, без ослизнювання. Маса напівфабрикату від 500г. Яловичина постачається у целофановій або інщій упаковці, без наявності води. Не дозволено наявності залишків внутрішніх органів, шкіри, згустків крові, бахромок м’язової та жирової тканини, побитостей, синців,забруднення.
Залишок терміну зберігання на момент поставки повинен бути не менш 90% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Запропонований Учасником товар відповідає вимогам законодавства України щодо захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Учасник повинен мати розроблену, впроваджену систему аналізу небезпечних чинників та використовувати процедури контролю критичних точок (НАССР). Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Тара та упаковка відповідатиме вимогам встановленим до даного виду товарів і захищатиме його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки).