-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
13 263 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 638.10 UAH
мін. крок: 1% або 132 638.10 UAH
Номер:
ab734a03a1bd424a8ef692b2b227668d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 17:03 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 108-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.11.2023 № 108-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-08-04-009886-a, яку проводить Ліцей №4 Звягельської міської ради
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 07 » грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Ліцей №4 Звягельської міської ради Житомирської області (далі – Замовник) (протокол від 09 серпня 2023 року б/н), тендерна пропозиція переможця – ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів від 05.10.2023 №33; укладений договір від 11.10.2023 №52.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
07.12.2023 16:19 - 13.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2023 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
0724ff63d5d4435d9eae53949872da10
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2023-08-04-009886-a, яку проводить Ліцей №4 Звягельської міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Під час дослідження тендерної пропозиції переможця торгів до даної процедури закупівлі встановлено, що відповідно пункту 2.5 розділу 2 тендерної документації (далі – ТД) замовником визначено наступне: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
При цьому, оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» здійснено 05.11.2023, але станом на момент проведення моніторингу даної закупівлі (24.11.2023) вищезазначених документів від переможця торгів ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не надано.
Прошу надати пояснення щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ».
Також прошу надати інформацію щодо стану виконання договору від 11.11.2023 №52.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ
Номер:
d2a8e7e217dd4bdea73bde3cc2b28e46
Назва:
Пояснення замовника на запит
Дата опублікування:
29.11.2023 09:11
Опис:
Ліцеєм №4 Звягельської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
По-перше, щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ»:
Відповідно до протоколу №33 від 05.10.2023 Замовником обрано ТОВ «Тетерів-Будпроект» переможцем закупівлі робіт. Тобто Замовником обрано переможця закупівлі 05.10.2023, а не 05.11.2023, як зазначено у запиті.
Згідно з підпунктом 2.5. пункту 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.» розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ)» з урахуванням змін від 09.08.2023 року переможець закупівлі має надати:
(Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно керівника учасника процедури закупівлі, або фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, сформована в онлайн-режимі на основі персональних даних, вказаних у кваліфікованому електронному підписі зазначеної особи, та згідно Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 № 166 (далі - Положення), або витяг з вказаного реєстру щодо такої особи, та який отриманий згідно умов Положення. Передбачені даним пунктом інформаційна довідка або витяг з реєстру повинні бути видані (отримані особою) не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", щодо осіб (особи), визначених згідно п. п. 5, 6, 12 п. 47 Особливостей, отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року N 207, та який містить інформацію станом на дату не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 п. 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 14 п. 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно п. п. 12 п. 2.3. цього розділу).
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
З урахуванням розгляду скарг переможцем закупівлі, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» 06.10.2023 о 10.23 год. в електронну систему закупівель завантажило документи, які вимагалися п.п.2.5 п. п Розділу 2 тендерної документації, а саме: витяг про несудимість директора товариства, виданий 15.09.2023; витяг про несудимість в.о. директора, виданий 15.09.2023; інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 06.10.2023, що видані на директора та в.о. директора; довідка про відсутність підстав, передбачених абз.14 п.47 Особливостей, якими підтверджуються вимоги для подання документів переможця закупівлі у встановлений законодавством строк.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку із дотриманням учасником-переможцем вимог тендерної документації та п.47 Особливостей, в замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ».
По-друге, щодо стану виконання договору від 11.11.2023 №52.
Повідомляємо, що договір про закупівлю робіт укладений сторонами 11.10.2023, а не 11.11.223, як зазначено у запиті.
Договір №52 від 11.10.2023 виконується сторонами належним чином. Оплата за Актом КБ-2в№1 від 24.11.2023 року станом на 29.11.2023 року не була здійснена, платіжні інструкції знаходяться на розгляді в ДКСУ Житомирської області.
Уповноважена особа ___________________ Світлана ЛІБЕРДА