-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
13 263 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 638.10 UAH
мін. крок: 1% або 132 638.10 UAH
Період оскарження:
04.08.2023 15:44 - 11.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особою від 07 вересня 2023 року №28 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Номер:
435d2ba6da9d4138985127a9eb327714
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-009886-a.b2
Назва:
СКАРГА на протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особою від 07 вересня 2023 року №28 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Скарга:
Суть скарги у вкладеннях
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s.zip 12.09.2023 17:09
- Скарга.pdf 12.09.2023 17:09
- Скарга UA-2023-08-04-009886-a-1.doc 12.09.2023 17:09
- Додаток 2.pdf 12.09.2023 17:09
- Додаток 1.pdf 12.09.2023 17:09
- Додаткові пояснення UA-2023-08-04-009886-a.doc 28.09.2023 12:04
- Додаткові пояснення UA-2023-08-04-009886-a.pdf 28.09.2023 12:04
- Додаткові пояснення UA-2023-08-04-009886-a.pdf.p7s.zip 28.09.2023 12:04
- Рішення від 14.09.2023 № 14673.pdf 14.09.2023 14:28
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Скаржнику та Замовнику від 27.09.2023 № 1431.pdf 27.09.2023 15:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2023 № 15641.pdf 03.10.2023 13:16
- Рішення від 02.10.2023 № 15641.pdf 05.10.2023 15:10
- про надання пояснень АМКУ.docx 18.09.2023 15:50
- про надання пояснень АМКУ.pdf 18.09.2023 15:50
- Пояснення АМКУ.docx 29.09.2023 13:02
- Пояснення АМКУ.pdf 29.09.2023 13:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2023 17:24
Дата розгляду скарги:
27.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2023 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2023 15:11
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2023 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня. Ваше рішення виконано шляхом відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Вимога
Є відповідь
Cкасування рішення про визначення переможцем
Номер:
a2f4fae6c685451eb7180a7c803ca77b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-009886-a.b1
Назва:
Cкасування рішення про визначення переможцем
Вимога:
Доброго дня.
04 серпня 2023 року Ліцеєм №4 Звягельської міської ради (далі - Замовник) в електронній системі закупівель розміщено оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-08-04-009886-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі) ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація.
Для участі у процедурі закупівлі було подано пропозиції 3 учасників, а саме:
1. ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК";
2. Приватне підприємство "Інтерра Буд";
3. ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ".
Замовником згідно протокольного рішення № 23 від 18 серпня 2023 року Приватне підприємство "Інтерра Буд" визначено переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі) ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація, оголошення в електронній системі закупівель № UA-2023-08-04-009886-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, ми не погоджуємося із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним.
По-перше, відповідно до пп. 2.2.2. п.2 Розділу 2 Тендерної документації у випадку залучення до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від кожного такого субпідрядника (-ів), адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого підтверджується згода останнього (останніх) на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які доручатимуться до виконання учасником, із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів, найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі, а так само у вказаному випадку в складі тендерної пропозиції має бути надана копія попереднього договору, укладеного в порядку ст. 635 Цивільного кодексу України та ст. 182 Господарського кодексу України між учасником та субпідрядником, якого учасник планує залучати до виконання робіт, та у відповідності до умов цього пункту, форма та зміст якого повинні відповідати положенням Цивільного та Господарського кодексів України, при цьому зміст такого попереднього договору повинен свідчити про зобов’язання його сторін укласти в майбутньому відповідний договір, предметом якого буде безпосередньо виконання субпідрядником робіт, що входять до предмету цієї закупівлі. У випадку подання у складі тендерної пропозиції інформації щодо залучення до виконання робіт субпідрядника, учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію виконаного раніше таким субпідрядником договору, предметом якого має бути виконання таким субпідрядником робіт, аналогічних роботам, до виконання яких учасник планує залучати вказаного субпідрядника, а так само копії документів, що змісту вказаного договору підтверджують приймання-передачу виконаних субпідрядником робіт та в повному їх обсязі.
Приватне підприємство "Інтерра Буд" у складі тендерної пропозиції надано Інформацію про субпідрядника/субпідрядників від 11 серпня 2023 року №04/05/02 та Інформаційну довідку про субпідрядника від 11 серпня 2023 року №14/06/12 (файл «14 Інформація про субпідрядника.PDF») зі змісту якого вбачається, що Приватне підприємство "Інтерра Буд" планує залучати до виконання робіт субпідрядника по об’єкту «Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі) оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-08-04-009886-a, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежний експрес» (код ЄДРПОУ 38562612).
Враховуючи зазначене, у відповідності до вимог пп. 2.2.2. п.2 Розділу 2 Тендерної документації Приватне підприємство "Інтерра Буд" має надати у складі тендерної пропозиції копію попереднього договору, укладеного в порядку ст. 635 Цивільного кодексу України та ст. 182 Господарського кодексу України між учасником та субпідрядником, якого учасник планує залучати до виконання робіт, та у відповідності до умов цього пункту, форма та зміст якого повинні відповідати положенням Цивільного та Господарського кодексів України, при цьому зміст такого попереднього договору повинен свідчити про зобов’язання його сторін укласти в майбутньому відповідний договір, предметом якого буде безпосередньо виконання субпідрядником робіт, що входять до предмету цієї закупівлі.
Відповідно до статті 636 ЦК України попереднім є договір, сторони якого зобов'язуються протягом певного строку (у певний термін) укласти договір в майбутньому (основний договір) на умовах, встановлених попереднім договором.
Згідно до статті 182 ГК України за попереднім договором суб'єкт господарювання зобов'язується у певний строк, але не пізніше одного року з моменту укладення попереднього договору, укласти основний господарський договір на умовах, передбачених попереднім договором. Попередній договір повинен містити умови, що дозволяють визначити предмет, а також інші істотні умови основного договору. До укладення попередніх договорів не застосовується загальний порядок укладення господарських договорів.
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної пропозиції ПП "Інтерра Буд" відсутня копія попереднього договору, укладеного між ПП "Інтерра Буд" та ТОВ «Пожежний експрес».
А наданий договір № 024/04-В.Б3/2023 від 14 квітня 2023 року (файл «7 договір_compressed.pdf») не є попереднім договором в розумінні положень ст. 635 Цивільного кодексу України та ст. 182 Господарського кодексу України, окрім того містить інші види роботи ніж ті, які зазначені у Листах від 11 серпня 2023 року №04/05/02 та №14/06/12 (файл «14 Інформація про субпідрядника.PDF»), а також у Листі від 11 серпня 2023 року №205 (файл «12 Гарантійний лист загальне.pdf»).
Наведене свідчить, що учасником ПП "Інтерра Буд" не виконано вимогу передбачену пп. 2.2.2. п.2 Розділу 2 Тендерної документації, у зв’язку з чим, тендерна пропозиція учасника ПП "Інтерра Буд" не відповідає вимогам тендерної документації.
По-друге, згідно додатку 1 до тендерної документації проект календарного графіку складається учасником з урахуванням дати завершення строку виконання робіт, передбаченої цією тендерною документацією, із зазначенням етапів (розділів, передбачених розділом 1 «Обсяги робіт» згідно додатку 2 цієї тендерної документації) виконання робіт та строків виконання кожного етапу (в тижнях), та такий проект календарного графіку надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Учасником ПП "Інтерра Буд" у складі тендерної пропозиції Календарний графік (файл «11 Календарний графік робіт.PDF») однак даний календарний графік оформлений не у відповідності до вимог передбаченої у Додатку 1 до тендерної документації, оскільки в ньому не зазначено етапів (розділів) передбачених розділом 1 «Обсяги робіт» згідно додатку 2 цієї тендерної документації, а також виконання робіт та строки виконання робіт зазначені по декадах, а не по тижнях.
У зв’язку з чим, учасником ПП "Інтерра Буд" не виконано вимогу тендерної документації передбаченої у Додатку 1 до Тендерної документації, а саме надано у складі тендерної пропозиції, календарний план, який не відповідає вимогам встановлених Замовником.
По-третє, відповідно до п.п. 3.1.1. п.3. Розділу 2 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів згідно кожного локальнго кошторису на будівельні роботи, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 2 цієї тендерної документації, всі інші розрахунки витрат, вартість яких враховано у складі договірної ціни, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає передбачені цим пунктом розрахунки у вигляді електронного файлу з програмним розширенням «.imd», «.ims» (або еквівалент), виконаного в програмному комплексі АВК-5, та який придатний для зчитування та обробки з використанням будівельного програмного комплексу, при цьому зміст такого файлу повинен відповідати наданим у складі тендерної пропозиції розрахункам та згідно умов цього пункту.
Згідно п.п. 3.3. п.3. Розділу 2 Тендерної документації вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації.
Відповідно до пункту 5.3. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова № 281) заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітниківбудівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Звертаємо увагу Замовника, що Законом України №3057-ІХ "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 20 травня 2023 року строком на 90 діб, тобто до 18 серпня 2023 року.
Відповідно до Закону України N2136-IX від 15 березня 2022 року "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" (зі змінами), на час дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої – п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України "Про відпустки".
Враховуючи викладене, середньомісячна норма тривалості робочого часу на 2023 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 18.08.2023 складає 171,17 люд. год.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ПП "Інтерра Буд" Пояснювальної записки (файл «30_ДЦ_ДЦ_2.rtf») учасником середньомiсячну заробiтну плату на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi обраховано при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 169 люд.год та розрядi робiт 3,8 та при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 165,58 люд.год та розрядi робiт 4, що не відповідає вимогам пункту 5.3. Настанови № 281, оскільки середньомісячна норма тривалості робочого часу на 2023 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 18.08.2023 складає 171,17 люд. год.
Враховуючи зазначене учасником ПП "Інтерра Буд" вартість робіт, що виконуватимуться учасником, розрахована не з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме 5.3. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
По-четверте, згідно пунктів 5.13. – 5.15. Настанови № 281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Учасником ПП "Інтерра Буд" у складі тендерної пропозиції надано Розрахунок фактичних показників І і ІІІ блоків загальновиробничих витрат (ЗЗВ) за 2022 рік при визначенні вартості будівництва по об’єктах ПП "Інтерра Буд" на 2023 рік від 11 серпня 2023 року № 11.08.02-б (файл «14 Розрахунки АДВ та ЗЗВ.PDF»).
При цьому, звертаємо увагу Замовника, що згідно наданих розрахунків показник І блоку становить 0,0618, а показник ІІІ блоку складає 1,77 грн/люд-год.
Однак, відповідно до наданих розрахунків загальновиробничих витрат (файл «30_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf» та «30_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.rtf») учасником ПП "Інтерра Буд" при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни, в тому числі застосовано показники III блоку (4,87, 5,27 5,34, 5,85 та 5,99) ), які є вищими за показник (1,77), який визначено розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку, що не відповідає вимогам пунктів 5.13. – 5.15. Настанови № 281, і в даному випадку не відповідає вимогам п.3. Розділу 2 Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП "Інтерра Буд" не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Враховуючи зазначене, просимо скасувати прийняте Вами протокольне рішення № 23 від 18 серпня 2023 року про визначення Приватне підприємство "Інтерра Буд" переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі) ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація, оголошення в електронній системі закупівель № UA-2023-08-04-009886-a.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2023 17:28
Вирішення:
Доброго дня шановний Учасник. Ваші зауваження розглянуті та враховані. Відповідні рішення будуть прийняті Замовником
Статус вимоги:
Задоволено