• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Синевирського закладу дошкільної освіти №1 Синевирської сільської ради за адресою: с.Синевир, 937, Хустського району, Закарпатської області

Завершена

1 801 265.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 006.33 UAH
Номер: fd1a565d2fdf4c8a97192bc0373706ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.11.2023 16:09 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2023 Одеса № 284 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.11.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.11.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.11.2023 № 284 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 11 UA-2023-08-04-001416-a 04.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання Замовником роз’яснень на звернення, стану виконання рішення Комісія, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), надання Замовником роз’яснень на звернення, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та нормам законодавства, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Синевирської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи, відповідь Замовника на звернення за роз’яснення, оприлюднену в електронній системі закупівель 09.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.08.2023 б/н, від 21.08.2023 б/н, від 22.08.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» (далі – ТОВ «КАРПАТ-ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 13.09.2023 в електронній системі закупівель, договір на виконання підрядних робіт від 27.09.2023 № 127 (далі – Договір), рішення Комісії як органу оскарження від 07.09.2023 № 14302-р/пк-пз, додаткову угоду до Договору від 08.12.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.12.2023, пояснення та документи отримані 08.12.2023 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог пункту 103 Постанови № 668 підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі – гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі – гарантійний строк експлуатації). Аналогічна норма міститься в статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно - кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору підряду. У пункті 16.2 розділу 16 проєкту договору (додаток 4 до ТД) зазначено: «Гарантійний строк експлуатації, (далі – Гарантійний строк) становить на основні несучі конструкції ________ років, допоміжні або інші конструкції _____ років від дня його прийняття Замовником (даний пункт погоджується під час укладення договору)». У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» надав лист-згоду від 10.08.2023 № 11/08 щодо погодження з істотними умовами проєкту договору (файл «Лист-згода з ПД»). За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» укладено Договір, в якому не зазначено гарантійний строк експлуатації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2023 щодо незазначення гарантійного строку експлуатації в Договорі Замовник 08.12.2023 надав пояснення, що ним внесено зміни до Договору в частині зазначення гарантійного строку експлуатації та завантажив документальне підтвердження (додаткову угоду від 08.12.2023 № 1). Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення. Отже, Договір між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» був укладений з порушенням вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668. Під час здійснення моніторингу Замовник 08.12.2023 оприлюднив додаткову угоду від 08.12.2023 №1 до Договору, якою внесено зміни до пункту 16.2 розділу 16 Договору, а саме: «Гарантійний строк експлуатації (далі – Гарантійний строк) становить на основні несучі конструкції 10 років, допоміжні або інші конструкції 10 років від дня його прийняття Замовником».
Період усунення порушень: 13.12.2023 16:29 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2023 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: СИНЕВИРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (надалі Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) (ID моніторингу: UA-M-2023-11-27-000020) перевірки процедури закупівлі: “Капітальний ремонт даху Синевирського закладу дошкільної освіти №1 Синевирської сільської ради за адресою: с.Синевир, 937, Хустського району, Закарпатської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-08-04-001416-a), а саме: у своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: договір між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТ-ГРУП» був укладений з порушенням вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості), статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови №668. Маємо заперечити це твердження з наступних причин: відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та п.19 Особливостей - істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. На підставі зазначеного вище, Замовником внесено зміни до договору від 27.09.2023 року №127, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-ГРУП» щодо зазначення гарантійного строку експлуатації на основні несучі та допоміжні або інші конструкції (додаткова угода оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу прозорро: prozorro.gov.ua). Додаткова угода укладена за згодою сторін та протягом терміну дії договору. На підставі зазначено, порушення відсутні в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, дії Замовника не порушують норм законодавства у сфері публічних закупівель щодо укладання договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «КАРПАТ-ГРУП». Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами законодавстваУкраїни та законодавством у сфері публічних закупівель. На підставі вище наведеного, звертаємось з проханням: - прийняти аргументовані заперечення до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель - у зв'язку з їх відсутністю.
Дата публікації звіту: 15.12.2023 09:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 21.12.2023 16:42

Запити/Пояснення