• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Критерій оцінки – 100 % ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики – якість робіт повинна відповідати законодавчо встановленим вимогам, рівню, нормам і стандартам, встановленим на території України, детальніше - згідно умов документації.

Завершена

7 832 534.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 325.34 UAH
Номер: 120feedd6c2e4e149f68bd169ef76839
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 12.09.2023 17:24 - 04.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.09.2023 № 55-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 № 55-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-08-02-010913-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» установлено порушення вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству у сфері закупівель установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам частини 1 статті 41 Закону, пункту 17 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 23.08.2023 № 383, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність укладеного договору про закупівлю законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.08.2023 № 60, тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛБВМ ГРУП» (далі – ТОВ «ЛБВМ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.08.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2023 № 67, повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2023, договір про закупівлю робіт від 23.08.2023 № 383, додаткова угода до вказаного договору від 18.09.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.09.2023, пояснення з копіями документів надані Замовником через електронну систему закупівель 26.09.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЛБВМ ГРУП» встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що кошторисні документи, які будуть надані учасником на виконання пункту 4 цього додатку та підрядником до договору про закупівлю, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, ДБН, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», технічних умовам тощо. Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни, у відповідності до вимог пункту 5.17 розділу V Настанови, до складу якої включаються, зокрема, адміністративні витрати за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «12. Кошторис») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з вимогами передбаченими пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учаснику необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за визначеною формою. Разом з тим, підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасника документа на кожного працівника, інформація про якого зазначена у вищевказаній довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником чи субпідрядником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ)), при цьому у документі, що вимагається за цим підпунктом, має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника. Проведеним аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» на виконання вищевказаних вимог надано довідку від 09.08.2023 № 017/23 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: директора Смірнова Л.О., головного інженера (керівника робіт) Березина С.Ю., спеціаліста з охорони праці Луцюка А.В., інженера-проектувальника Мотичко З.А. (працівники ТОВ «ЛБВМ ГРУП»), інженера з технічного обслуговування Бордюга В.В., бригадира дільниці монтажників Васюти І.В., монтажника Ломакіна В.В. (працівники субпідрядника ПП «Сварожичі+»). Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано штатні розписи учасника та субпідрядника ПП «Сварожичі+», які не містять інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові працівників вказаних суб’єктів господарювання, що не відповідає вимогам передбаченим підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність вказаного учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Слід зауважити, що інших документів, на підтвердження відповідності вимогам передбаченим підпунктом 2.2 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано. Також, відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати посвідчення, якими підтверджується проходження працівниками, інформація про яких зазначена в довідці, що вимагається на виконання підпункту 2.1. цього пункту, навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки. Проте, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано посвідчення про проходження навчань з пожежної безпеки працівниками вказаного товариства (головним інженером (керівником робіт) Березиним С.Ю., спеціалістом з охорони праці Луцюком А.В., інженером-проектувальником Мотичко З.А), що не відповідає вимогам передбаченим у підпункті 2.3 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, чим не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Крім того, пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, а саме технічній специфікації за документацією, визначеним пунктом 3 цього додатку, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; пояснювальну записку; локальний кошторис; відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт. Наведені документи повинні обов’язково бути підписані інженером-проектувальником, інформація про якого зазначена в довідці, що вимагається на виконання підпункту 2.1. пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» надано календарний графік виконання робіт, який підписано директором вказаного товариства Смірновим Л.О., а не інженер-проектувальником Мотичко З.А., чим недотримано вимоги пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Крім цього, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником імперативно вимагалось надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про наявність працівників визначених в розділі І «Витрати труда» Відомості ресурсів. Разом з тим, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл «12 Кошторис») наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП» зазначено, що витрати робітників-будівельників складають 14172,74 люд. год., а витрати труда робітників-монтажників складають 2788,95 люд. год. Враховуючи той факт, що згідно із підпунктом 4.4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації та інформації, яку оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель, строк виконання робіт до 20.12.2023, та виходячи із показників зазначених ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у Підсумковій відомості ресурсів (файл «12 Кошторис»), вказаний учасник повинен був підтвердити наявність не менше 20 робітників-будівельників та не менше 4 робітників-монтажників: 14172,74 людино-годин / 4 (місяці) / 22 (робочі дні) / 8 (робочих годин на добу) = 20 робітників-будівельників, 2788,95 людино-годин / 4 (місяці) / 22 (робочі дні) / 8 (робочих годин на добу) = 4 робітників-монтажників, або (у разі, якщо робота буде виконуватись по 16 годин, щоденно протягом 4 місяців), переможець повинен підтвердити наявність не менше 7 робітників-будівельників та не менше 1 робітника-монтажника: 14172,74 людино-годин / 4 (місяці) / 30 (робочих днів) / 16 (робочих годин на добу) = 7 робітників-будівельників, 2788,95 людино-годин / 4 (місяці) / 30 (робочих днів) / 16 (робочих годин на добу) = 1 робітника-монтажника. Проте, проведеним аналізом інформації та документів, які надано учасником ТОВ «ЛБВМ ГРУП» у складі пропозиції, вказано лише про наявність 7 працівників (в т.ч. 1 монтажник Ломакін В.А.), а отже вказаним учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та відповідно не дотримано вимоги передбачені підпунктом 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність вказаного учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та/або не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищевказане, Замовником, в порушення вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛБВМ ГРУП», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу питання відповідності укладеного договору про закупівлю законодавству у сфері закупівель установлено, що в укладеному між Замовником та ТОВ «ЛБВМ ГРУП» договорі про закупівлю робіт від 23.08.2023 № 383, відсутній план фінансування будівництва, який відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) має бути його невід’ємною частиною, що також не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.10.2023 15:59 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2023 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з виникненням необхідності виконання рішення по результату моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ розірвати договір з ТОВ «ЛБВМ ГРУП» по закупівлі «Капітальний ремонт відділення медичної реабілітації КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Дата публікації звіту: 09.10.2023 12:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації: 09.10.2023 12:16

Запити/Пояснення