• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція водогону по вул. Довженка, вул.Садова, вул.Калинова, вул. Шкільна в м. Ладижин, Вінницької області (Коригування), код ДК - 021:2015 (CPV) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в Додатку 2 до тендерної документації.

Завершена

3 169 741.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 697.41 UAH
Номер: 3c44d3a7b5cd44068fd99024bb309d27
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-11-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.12.2023 17:13 - 02.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.12.2023 №89-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.12.2023 №89-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-07-21-011019-a, 21.07.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 та пункту 19 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21 липня 2023 року №117, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Кулешов Олександр Миколайович», звернення за роз’ясненням від 25 липня 2023 року, відповіді Замовника на звернення від 27 липня 2023 року, вимоги про усунення порушення від 24 липня 2023 року №UA-2023-07-21-011019-a.a1, від 27 липня 2023 року №UA-2023-07-21-011019-a.c2, рішення Замовника від 27 липня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04 серпня 2023 року №123, вимогу про усунення невідповідностей до 04 серпня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір-підряду від 11 серпня 2023 року №03-01-165 (далі – Договір №03-01-165), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 30 серпня 2023 року №1 та від 26 грудня 2023 року №2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 20 та 29 грудня 2023 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у проєкті договору, який є Додатком 3 тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 21 липня 2023 року №117, у пункті 1.3 Розділу 1. «Предмет договору» визначено, що «склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі проектно-кошторисної документації. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті Сторонами в процесі реконструкції у разі внесення змін до проектної документації, шляхом укладення додаткової угоди», а також, у пункті 1.7 розділу 1. «Предмет договору» - «строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі: обставин непереборної сили; відсутності фінансування; коригування проектно-кошторисної документації; виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт». Положення зазначених пунктів 1.3 та 1.7 Розділу 1. «Предмет договору» включені в укладений Договір №03-01-165. Відповідно до пункту 17 Постанови №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Постанови №1178. Згідно із частиною першою статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також, у частині другій статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова №668) (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників)) до істотних умов договору підряду віднесено, зокрема, предмет договору підряду та строки виконання робіт. Таким чином, з урахуванням положень Цивільного кодексу України та Постанови №668 предмет договору підряду та строки початку та закінчення робіт є істотними умовами договору підряду. Поряд з цим, відповідно до пункту 3 Розділу VI. тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю Замовником визначено: предмет (найменування, якість), ціну та строк дії договору. Згідно із нормами пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13 Постанови №1178), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаному пункті Постанови №1178. Отже, у пункті 19 Постанови №1178 встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цим пунктом Постанови №1178. Таким чином положення пунктів 1.3 та 1.7 Розділу 1. «Предмет договору» проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та Договору №03-01-165, суперечать нормам пункту 19 Постанови №1178. Виходячи із вищевикладеного, Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог пункту 28 та пункту 19 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 02.01.2024 16:54 - 17.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.01.2024 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-21-011019-a , врахувавши зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що цією інформацією Замовник підтвержує вжиття заходів направлених на недопущення таких порушень у подальшому, шляхом дотримання уповноваженою особою всіх вимог чинного законодавства України при проведенні процедур закупівель, складанні тендерної документації та проекту договору. Також Замовник зобов’язується у 2024 році направити уповноважену особу на підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 05.01.2024 09:21

Запити/Пояснення