• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт в з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (Коригування)

Завершена

32 069 846.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 320 698.46 UAH
Номер: 4eda83158b25436f86f996b8898b66e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-30-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.11.2023 12:39 - 22.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.11.2023 № 345 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-07-19-012139-a 19.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо повноти та своєчасності виконання вимог про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТІНТОРЕТТО» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІДКОМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності виконання вимог про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2023 № 209, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ» (далі - ТОВ «НІДКОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТІНТОРЕТТО» (далі - ТОВ «ТІНТОРЕТТО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.08.2023 № 231, від 08.09.2023 № 254, від 12.09.2023 № 255, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.09.2023, договір будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт в з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України» від 19.09.2023 № 163-23 на суму 31 495 132,56 грн (далі – Договір), пояснення Замовника надані 08.12.2023, від 13.12.2023 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 29.08.2023 № 13653-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник у тендерній документації установив інші вимоги крім вимог, передбачених частиною другою статті 22 Закону, а саме у проєкті договору про закупівлю (додаток № 3 до тендерної документації) зазначив таке: (умови щодо можливості внесення змін до договору про закупівлю) «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення» (підпункт другий пункту 20.2.). Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно з умовами частини першої статті 180 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Відповідно до частини другої статті 180 ГКУ господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Згідно з умовами частини третьої статті 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі предметом закупівлі та відповідно предметом договору про закупівлю є «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Центральна, 17Є с. Бузова Бучанського району Київської області (ДК 021:2015: 45210000-2 – будівництво будівель). Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Таким чином, умови підпункту другого пункту 20.2. проєкту договору про закупівлю не відповідають предмету закупівлі, яким є закупівля робіт, та застосовуються згідно з підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, якщо предметом закупівлі є товар. Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Як наслідок, укладений Договір також містить підпункт другий пункту 20.2, умови якого не відповідають предмету закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпунктів 1.1, 1.2, 1.3 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема, учасник надає довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «ТІНТОРЕТТО» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 27.07.2023 б/н (далі – Довідка від 27.07.2023), в пунктах 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 якої зазначив автокран «XCMG» XCT75L6 (75т), автокран «XCMG» QY50K5 (50т), автокран «XCMG» QY30K5 (30т), автокран «ДАК» КТА 18 (18т), автовежа ВС-22, автовежа ВС-23 (всюдихід), автовежа ВС-40 відповідно. Слід зазначити, що підставою користування зазначеної техніки є укладений з приватним підприємством «БДП-МОТОРС» (далі – ПП «БДП-МОТОРС») договір про надання послуг від 05.06.2023 № 28ОТ23. Відповідно до пункту 6 порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: - роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77; - виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. Відповідно до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 до групи А належать, зокрема, вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО» наявний дозвіл на експлуатацію кранів і машин від 03.04.2023 № ДЗ-1268/Ц/1-23, виданий надавачу послуг ПП «БДП-МОТОРС», зокрема на автокран «XCMG» XCT75L6 (75т). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО» відсутні дозвільні документи (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо) на автокран «XCMG» QY50K5 (50т), автокран «XCMG» QY30K5 (30т), автокран «ДАК» КТА 18 (18т), автовежу ВС-22, автовежу ВС-23 (всюдихід), автовежу ВС-40, які зазначені у пунктах 3, 4, 5, 9, 10, 11 Довідки від 27.07.2023, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпунктів 1.1, 1.2, 1.3 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас, Замовник, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО» виявив невідповідність, зокрема: «Підпунктом а) пункту 1.2 розділу 1 таблиці 1 додатку 4 тендерної документації встановлена вимога про надання дозвільних документів (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо) стосовно автогідропідіймача, який зазначений учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Даних документів не надано.» Учасник ТОВ «ТІНТОРЕТТО» на виконання вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель надав декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.09.2023 №ДК 8944/11-23 (далі – Декларація 2023), якою підтверджено можливість експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема: автогідропідйомник SP340ARS, 2088 року виготовлення, заводський номер S108982, країна виробник – Японія (пункт 7 група А) (далі – автогідропідйомник SP340ARS). При цьому, автогідропідйомник SP340ARS, вказаний у Декларації 2023, не зазначений учасником ТОВ «ТІНТОРЕТТО» у Довідці від 27.07.2023 в якості обладнання, що має бути залучене ним для виконання робіт, а отже учасник ТОВ «ТІНТОРЕТТО» не виконав вимогу Замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт. Учасник торгів ТОВ «ТІНТОРЕТТО» у складі своєї тендерної пропозиції надав договір про надання послуг з вивезення побутових відходів від 01.05.2023 № ТПВ-05-12, предметом якого є надання послуг з вивезення побутових відходів. Слід зазначити, що побутові відходи - це відходи, що утворилися в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках. При цьому, предметом закупівлі є капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 425А по вул. Центральна у смт Бородянка пошкоджених в наслідок агресивних дій російської федерації проти України (Коригування), тобто в процесі виконання зазначених робіт будуть утворюватися відходи пов’язані з капітальним ремонтом житлового будинку (будівельне сміття). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІНТОРЕТТО» відсутня копія чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції». Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в частині надання дозвільних документів (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо) на автокран «XCMG» QY50K5 (50т), автокран «XCMG» QY30K5 (30т), автокран «ДАК» КТА 18 (18т), автовежу ВС-22, автовежу ВС-23 (всюдихід), автовежу ВС-40, зазначених учасником у Довідці від 27.07.2023, копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів) та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Одесаспеценерго» усунути такі невідповідності. Таким чином, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТІНТОРЕТТО», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір. Також моніторингом встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту проекту договору, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТІНТОРЕТТО», зокрема, укладений Договір не містить умов пунктів 4.6, 4.11, 9.3, 9.5, 13.14, 16.14, 16.15, 16.16, а пункти 4.2, 4.10, 16.7 викладені не в повному обсязі. Крім того укладений Договір містить умови, які не передбачені проектом договору, а саме: - Замовник і субпідрядник не мають права пред’являти один одному вимоги, пов’язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з Підрядником, якщо інше не встановлено законом (п.9.4); - оплата робіт, виконаних субпідрядниками, проводиться на підставі складених ними та підписаних Підрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і може проводитися безпосередньо Підрядником або Замовником, якщо це передбачено договором субпідряду. Якщо оплату робіт, виконаних субпідрядником проводить Замовник, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає Замовнику документ про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між ним та субпідрядником (п.9.5). Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень: 22.12.2023 14:45 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2023 14:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява подана 05.01.2024 до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 05.01.2024 17:52
Дата відкриття провадження: 19.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/1536/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок моніторингу
Дата публікації звіту: 29.12.2023 13:38

Запити/Пояснення