• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Респіратори

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: 22f7b025042d4f19bceb7dd857ce71eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 04.12.2023 14:32 - 26.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.12.2023 №55-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.12.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.12.2023 №55-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-19-010759-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого та дев’ятого пункту 28 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11.12.2023. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 11.07.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; стан усунення порушень Замовником відповідно до рішення комісії АМКУ; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 18.07.2023 № 44 ВТ; зміни до тендерної документації, що затверджені протоколом Уповноваженої особи від 25.07.2023 № 23285/1; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Деркач Олексій Костянтинович від 29.08.2023 №23285/3; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вознюк Сергій Юрійович від 31.08.2023 №23285/4; пропозицію учасника ТОВ «Технічні фільтруючі матеріали»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Технічні фільтруючі матеріали» від 05.09.2023 №23285/5; повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2023; договір про закупівлю від 15.09.2023 №ВТ-23285, зміни до договору, внесені Додатковою угодою №1 від 15.09.2023, пояснення Замовника, надані 06.12.2023, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що у тендерній документації Замовником не визначено для об’єднання учасників, як учасника процедури закупівлі, умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей, що є порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 11.12.2023 15:03 - 26.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2023 15:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі 11.12.2023 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу (Респіратори) (UA-2023-07-19-010759-a) (далі – Закупівля), за результатами якого установлено порушення вимог абзацу першого та дев’ятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КПІ ім. Ігоря Сікорського (далі – Замовник) не погоджується з вищезазначеним висновком ДАСУ та, користуючись наданим Законом правом, надає аргументовані заперечення до висновку ДАСУ. За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону та Особливостям установлено, що у тендерній документації Замовником не визначено для об’єднання учасників, як учасника процедури закупівлі, умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей, що є порушенням на думку ДАСУ вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація була сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У вимогах тендерної документації у розділі І «Загальні положення» пункті 5 Замовником зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники процедури закупівлі всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасником процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У продовженні дефініції цього терміну у Законі визначено, що до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. При визначені кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей та статті 16 Закону (Додаток 2 тендерної документації Замовника). При цьому варто наголосити, що Замовник має право встановити як один, так і декілька із чотирьох можливих кваліфікаційних критеріїв з урахуванням положень Особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зауважимо, що відповідно до пункту 48 Особливостей під час здійснення закупівлі товарів Замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Також відповідно до частини 5 статті 16 Закону передбачено, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Враховуючи, що об’єднання підприємств за чинним законодавством є окремою юридичною особою, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, подаються переможцем, стосовно такої юридичної особи та службової (посадової) особи, яка діє від імені такого учасника-юридичної особи об’єднання підприємств. Відповідно до частини 10 статті 26 Закону у разі, якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, варто зауважити, що у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника у пункті 2 зазначено, що у всіх випадках, що не зазначені у цій документації, Замовник керується Законом та Особливостями, а також іншими чинними нормативно-правовими актами України. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник проводить закупівлі з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону. Також акцентуємо увагу, що підтвердженням дотримання норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель при проведенні даної закупівлі є правильність визначення предмету закупівлі, обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета Закупівлі, а також його очікуваної вартості, відображення Закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про Закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору тощо. Відповідність дотримання даних норм підтверджує і кількість учасників, які взяли участь в аукціоні. Отже, висновок ДАСУ за результатами проведеного моніторингу, де вказано про порушення, є безпідставним, прийняті Замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі не порушили вимоги законодавства з питань публічних закупівель, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 14.12.2023 16:18

Запити/Пояснення