• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини покрівлі Маслівської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Незалежності, 111 в с. Маслівка Київської області

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення.Термін дії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. При оформленні забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен дотримуватись затверджених форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.

Завершена

4 723 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 618.53 UAH
Номер: a86712cf032740b180c840f1340bfbee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.11.2023 15:47 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2023 № 322 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-17-009305-a 17.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ПП «РІАЛБУД» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.07.2023 № 27 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «РІАЛБУД» (далі - Переможець), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2023 № 45, від 11.08.2023 № 49, від 01.09.2023 № 70 та від 04.09.2023 № 73, повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2023, договір від 12.09.2023 № 517, додаткову угоду від 14.11.2023 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 17.08.2023 № 12933-р/пк-пз та від 25.08.2023 № 13478-р/пк-пз, відповіді Замовника на запити від 28.11.2023, 08.12.2023. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» з остаточною ціною пропозиції 2 990 000,00 грн з ПДВ, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 3 449 999,00 грн з ПДВ, ПП «РІАЛБУД» з остаточною ціною пропозиції 4 622 711,09,00 грн з ПДВ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ПП «РІАЛБУД» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пп. 3 п. 1.1 Розділу 1 Додатку 3 ТД учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності кожної одиниці машин та транспортних засобів, зазначених учасником в Довідці, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати чинні документи, що підтверджують право власності чи користування, а також обов’язково, для автокрану надається чинний дозвіл на експлуатацію Держпраці. На виконання вказаної вимоги Переможцем надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 19.07.2023 № 50/10, у п. 5 якої зазначено GROVE GMK 2035 автокран, що буде залучений за договором надання послуг від 27.06.2023 № 27/06-2023. Однак, чинний дозвіл на експлуатацію Держпраці на автокран GROVE GMK 2035 у пропозиції учасника відсутній, чим не дотримано вимоги пп. 3 п. 1.1 Розділу 1 Додатку 3 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «РІАЛБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір на суму 4 622 711,09 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 18.12.2023 12:50 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2023 12:50

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06.02.2024 №26-22/2024пр
Дата відкриття провадження: 26.03.2024 00:00
Номер відкриття провадження : № 371/212/24

Запити/Пояснення