• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини покрівлі Маслівської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Незалежності, 111 в с. Маслівка Київської області

Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення.Термін дії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. При оформленні забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен дотримуватись затверджених форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.

Завершена

4 723 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 618.53 UAH
Період оскарження: 17.07.2023 16:14 - 23.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Порушення Закону "Про публічні закупівлі"

Номер: 907c3cd9f7c244db8cd9a7ff31fd1158
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-009305-a.b5
Назва: Порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Дата розгляду скарги: 25.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.08.2023 14:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.08.2023 11:17
Автор: ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП", Олена Петрова +380504002174 nebius2022@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного визначення Переможця

Номер: fd1bb12101db40f78a53e0847c3259cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-009305-a.c4
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення Переможця
Вимога:
На нашу вимогу про скасування рішення про визнання переможцем , Замовником була надана відповідь, яка не стосується абзацу 1 пункту 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в якому ідеться , що Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; Нагадаємо Замовнику про те, що це не його право, а обов’язок дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" виконано
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного визначення Переможця

Номер: 2d36d35514c346da9da6f75e22ff7ccb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-009305-a.b3
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення Переможця
Вимога:
Згідно з умовами тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт частини покрівлі Маслівської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Незалежності, 111 в с. Маслівка Київської області» у часник повинен підтвердити фінансову спроможність наданням: - Копія звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" на цю вимогу надав копію звіту про фінансовий результат за 2022 рік з доходом 536,8 тис.грн., який значно менше очікуваної вартості предмета закупівлі, чим не підтвердив свою тендерну пропозицію кваліфікаційним критеріям які встановив Замовник. Твердження ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» , що 2022 рік не був повним господарським роком не підтверджується роз’ясненнями, постановами, наказами КМУ або іншими державними органами, тому не є вірним. Виходячи зі вищевикладеного тендерна пропозиція ПП "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації і повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення про визнання ПП "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" переможцем, в іншому випадку захищаючі свої права, як учасника будемо вимушанні звернутися зі скаргою АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від UA-2023-07-17-009305-a.b3 далі повідомляємо наступне. Відповідно до положення частини першої статті 5 основного ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, найнижчу ціну тендерної пропозиції запропонувало ПП "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" з пропозицією 2 990 000,00 UAH з ПДВ. Запропонована ціна пропозиції є суттєво нижчою очікуваної вартості предмету закупівлі та вартості наступної поданої пропозиції - 3 449 999,00 UAH з ПДВ. За таких умов, з метою дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення про визначення ПП "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" переможцем оголошеного тендеру. Переконані, що на зекономлені кошти від вартості закупівлі (1733705грн.) , замовник може витратити на інші суспільно важливі закупівлі для потреб Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області. Натомість, виходячи з умов тендерної документації, документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. З огляду на значну економію бюджетних коштів, вважаємо встановлені Вами невідповідності несуттєвими та такими, що не впливають на спроможність Переможця виконати роботи що закуповуються.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування дискримінаційної вимоги

Номер: 66af62ba794a46c1886583cd069a6299
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-009305-a.a2
Назва: Вимога щодо скасування дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації учасник має надати підтвердження кваліфікаційним критеріям: 1) Наявність в учасника матеріально-технічної бази, технологій та обладнання; 2) Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Пунктом 28 Постанови Кабінет Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) встановлено, що у тендерній документації замовник має зазначити один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так статтею 16 Закону встановлено чотири критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, тендера документація встановлює максимальну кількість критеріїв яким має відповідати учасник. Разом з тим, Закон та Постанова передбачають, що замовник має встановити один або кілька критеріїв та не передбачає зобов’язання для замовника встановлювати всі критерії відповідності, які встановлені законодавством про публічні закупівлі. На нашу думку, вимога щодо підтвердження фінансової спроможності та надання фінансового звіту за попередній рік з обсягом доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою у зв’язку з наступним. Фінансовий звіт за попередній звіт – це фінансовий звіт суб’єкта господарювання за 2022 рік. Разом з тим, за загальновідомим фактом, Указом Президента України № 64/2022 було введено воєнний стан в Україні, у зв’язку з військовою агресією рф проти України. Під час збройного повномасштабного нападу значна частина територій України була та залишається окупована, що підтверджується Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309. Таким чином, не всі потенційні учасники закупівлі здійснювали господарську діяльність протягом всього 2022 року, що також вплинуло на показники доходу та виручки. Разом з тим, замовником застосовано всі інші критерії відповідності, що доводять можливість учасників виконати умови закупівлі та договору в цілому. Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 69 Перехідних положень Податкового кодексу України тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" суб'єкти господарювання, у разі відсутності можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо подання річної фінансової звітності та річної консолідованої фінансової звітності звільняються від відповідальності. Отже, не всі суб’єкти господарювання можуть надати фінансовий звіт до податкових органів та відповідно надати замовнику для доведення відповідності даному критерію Таким чином, вимога щодо підтвердження фінансової спроможності у формі надання фінансової звітності з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою, що звужує кількість учасників та порушує принцип проведення закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та в свою чергу тягне порушення також принципу максимальної економії та ефективності. Дотримання цих ключових принципів та їх не порушення призводить до покращення розпорядження бюджетом, що в даний час є життєво необхідним для місцевого самоврядування та країни в цілому. У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу для учасників закупівлі, а саме вимогу щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю з вимогою, що останній звітній рік має передбачати обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш запит від 22 липня 2023року, далі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зокрема зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до положень частини першої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник ВИМАГАЄ від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до по положень частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Виходячи з того, що умовами оголошення та проведення відкритих торгів з особливостями передбачено здійснення саме після оплати за виконані роботи (авансування не передбачено), зважаючи на значний обсяг робіт та значущість закупівлі, Замовник вважає необхідним підтвердження саме фінансової спроможності виконати роботи, що є предметом закупівлі. Дана позиція Замовника узгоджується з практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішеннях: № 5882 від 03.05.2023 № 683від 13.01.2022р
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги замовника

Номер: 5357a43c656445c4aa1e0a3206e4bff3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-009305-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги замовника
Вимога:
В тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, які штучно або умисно обмежують потенціальне коло учасників в порушенні закону України «Про публічні закупівлі», а саме надати: 1. Дискримінаційна вимога : - сертифікат Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ; - сертифікат Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ. З 01.01.2018р. у зв’язку із втратою чинності Декрету, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» : «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований НААУ, Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості та систем управління здорові я та безпеки праці з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації. 2. Дискримінаційна вимога : « Оскільки, виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачено в межах міської забудові, будівельні матеріали, вироби і комплекти що використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів мають відповідати І класу радіаційної безпеки (без обмежень у використанні) . Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію (-ї) контролю, що є уповноваженою на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки.» Це вимога є не законна тому, що методичні рекомендації "Здійснення контролю за дотриманням радіаційно-гігієнічних параметрів у будівництві" втратили чинність 06.08.2010 року наказ № 660. Відповідно до закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» достатньо радіаційного сертифікату на будівельні матеріали, вироби і комплекти від виробника або його дилера. 3. Дискримінаційна вимога : «копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці» Це вимога є не законна. Відповідно «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиків» затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 23.06.2017р. №1050 вищезазначений інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним сертифікатом передбачається якщо передбачена тривалість будівельних робіт перевищує 30 робочих днів і на будівельних роботах одночасно буде зайнято понад 20 працівників та фізичних осіб . В даному випадку достатньо інженера з охорони праці, якій пройшов навчання у відповідності до Закону України «Про охорону праці». Просимо виключити вищезазначені дискримінаційні та не законі вимоги. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушень далі повідомлємо наступне. 1. Що стосується вимоги надання сертифікатів Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019 Інформуємо Вас, що Замовником були враховані приведені Вами аргументи, що стосуються необхідності внесення змін до умов тендерної документації в цій частині. Вимоги, що стосуються надання сертифікатів Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019 будуть прибрані з тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом. 2. Що стосується вимоги наявності власної чи залученої випробувальної лабораторії (-й) контролю, що є уповноваженою на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки. Постановою Головного державного санітарного лікаря України, введено в дію Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97) , що зокрема включають систему принципів, критеріїв, нормативів та правил, виконання яких є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ нормою в політиці держави щодо забезпечення протирадіаційного захисту людини та радіаційної безпеки (документ не втратив чинність). НРБУ-97 розроблені у відповідності до основних положень Конституції ( 254к/96-ВР ) та Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" ( 39/95-ВР ), "Про поводження з радіоактивними відходами" ( 255/95-ВР ). Так, відповідно до Норм радіаційної безпеки України (НРБУ-97(https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0062282-97#Text ) всі будівельні матеріали згідно з Нормами радіаційної безпеки України (НРБУ-97), за величиною ефективної питомої активності природних радіонуклідів і можливості їх використання в будівництві поділяються на чотири класи: I клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає не більше 370 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись для всіх видів будівництва без обмежень. II клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає 370-740 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись для дорожнього та промислового будівництва в межах населених пунктів. III клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів складає 740 – 1350 Бк/кг. Такі будівельні матеріали можуть використовуватись в межах населених пунктів для будівництва підземних споруд, а також поза населеними пунктами для будівництва доріг, гребель та ін.. IV клас – ефективна питома активність природних радіонуклідів перевищує 1350 Бк/кг. На використання таких будівельних матеріалів у кожному конкретному випадку потрібен дозвіл Міністерства охорони здоров’я України. Відповідно частини другої статті 19 Конституції, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник повідомляє, що не має служб, які є уповноваженими на здійснення радіаційно-гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів. Разом з тим, необхідність у контролі можливості використання залучених Виконавцем робіт матеріалі в будівництві залишається. Виходячи з того, що виконання робіт, які є предметом закупівлі передбачено саме в міській забудові , наявності обовязкових встновлених Норм радіаційної безпеки України, Замовник прагне переконатися, що всі будівельні матеріали, що використовуються при виконанні робіт, є безпечними та що Виконавцем робіт, контролює їх радіаційну безпеку. Разом з тим, Замовником враховано приведені вами аргументи, що стосується уже наявних у Виконавця робіт радіаційних сертифікатів на будівельні матеріали, вироби і комплекти від виробника або його дилера. За умови, що Учасник гарантує використання при виконанні робіт саме будівельних матеріалів, виробів і комплектів на які у нього є наявні радіаційні сертифікати, підтвердження такої відповідності буде достатнім. З урахуванням приведених Вами аргументів, вважаємо доцільним внесенн змін до умов оскржуваного Вами пункту тендерної документації в наступній редакції – Для документального пiдтвердження наявностi випробувальної лабораторії досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки Учасник повинен надати: - довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробувальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг. - документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) вказаної лабораторії Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої лабораторії Учасником; - документ (-ти) про відповідність випробувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації випробувальної лабораторії на здійснення випробовувань, згідно встановлених вимог. У випадку, якщо в Учасника відкритих торгів уже наявні відповівідні документи, що підтверджують проходження досліджень будівельних матеріалів, виробів і комплектів що будуть використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, в такому разі учасник надає чинні та дійсні сертифікти (паспорти) радіаціної якості видані випробовувальною лабораторією, що підтверджують можливість застосування вазаних Учаснкиом будівельних матеріалів, виробів і комплектів що будуть використовуватимуться при наданні послуг/виконанні робіт, для застосовуватись для всіх видів будівництва без обмежень. 1.3.Стосовно вимоги надання «копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці». Інформуємо Вас, що Замовником були враховані приведені Вами аргументи, що стосуються необхідності внесення змін до умов тендерної документації в цій частині. Вимога, що стосується надання «копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці» буде видалена. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено