-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт санвузлів Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
1 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Номер:
19249ea1186f44cd8b7ef6c791547a64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.08.2023 00:00
Період моніторингу:
01.09.2023 15:10 - 23.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-07-11-012534-a 11.07.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович встановлено недотримання пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 06.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.07.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.07.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП Шумовський Віталій Юрійович (далі – Переможець), вимога про усунення невідповідностей, протоколи уповноваженої особи від 21.07.2023 № б/н та від 28.07.2023 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2023, договір від 10.08.2023 № 191-23, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 07.09.2023 та 15.09.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» з остаточною ціною 1 273 688,00 грн. з ПДВ та ФОП Шумовський Віталій Юрійович з остаточною ціною 1 500 000,00 грн. з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ФОП Шумовський Віталій Юрійович з ціною 1 500 000,00 грн.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Закону.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 8 пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації разом з іншими, зокрема зазначаються такі відомості, як проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Однак, у складі тендерної документації, Замовником не оприлюднено проект договору про закупівлю, чим не дотримано вимогу частини 8 пункту 2 статті 22 Закону.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі, повинен надати кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5), (пропечатану та підписану учасником і підписантом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (додатково у складі тендерної пропозиції учасника надається кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації)) у складі: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
В складі тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович відсутня кошторисна документація (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальний(-і) кошторис(-и), підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат), чим не дотримано умови Додатку 2 до ТД.
Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником висунуто вимогу щодо відсутності в складі тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович кошторисних розрахунків у відповідності до вимог Замовника для можливості перевірки їх доцільності та правильності.
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, не підлягає виправленню протягом 24 годин тендерна пропозиція, у якій відсутня інформація та/або відсутні документи, які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, згідно з умовами додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі, додатково повинен надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
На виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції Переможця надано кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Касіч Ольги Вадимівни, який завантажено 23.07.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.07.2023
Так, відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Таким чином, ФОП Шумовський Віталій Юрійович надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Касіч Ольги Вадимівни, після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому даний документ не може розглядатися Замовником, оскільки завантажений учасником після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, ФОП Шумовський Віталій Юрійович не дотримано умову додатку 2 до ТД та не підтверджено відповідність тендерної пропозиції Переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, що є предметом закупівлі.
На підтвердження інформації зазначеній у довідці учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або сканкопії наказів, або сканкопії трудових угод, або цивільно-правових угод (договорів) чи договорів цивільно правового характеру, тощо.
У зв’язку з електромонтажними роботами, в тому числі підключення новопротянутого електропроводу до щитової (в тому числі окремого автомату на бойлер) обов’язкова наявність в учасника працівника з профільною електро-технічною освітою, який має підтверджений досвід чи клас допуску у відповідності до наданих підтверджуючих документі (посвідчення, посвідка, свідоцтво, ліцензія, тощо). Працівник повинен відповідати ІV-V кваліфікаційній групі по електробезпеці.
На підтвердження вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможцем надано довідку про наявність працівників від 18.07.2023 № 07/77-22, в якій зазначена інформація про те, що Франчук Констянтин Борисович займає посаду електромонтера.
У складі тендерної пропозиції ФОП Шумовський Віталій Юрійович надано Посвідчення про результати перевірки знань з охорони праці (правила безпеки, інструкції з охорони праці) та результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструменти) в якому зазначено, що дата наступної перевірки знань з охорони праці та технології робіт 11.02.2023, тобто на дату подання тендерної пропозиції (18.07.2023) відсутні документи, що підтверджують проходження перевірки знань з охорони праці та технології робіт Франчуком Констянтином Борисовичем (електромонтер).
Також, у складі тендерної пропозиції Переможця не надано підтверджуючий документ (посвідчення, посвідка, свідоцтво, ліцензія, тощо) на працівника з профільною електро-технічною освітою, чим не дотримано умови пункту 2 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
27.09.2023 17:47 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 17:47
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-108/2023
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-109/2023пр
Дата відкриття провадження:
14.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
26-114/2023пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Північним офісом Держаудитслужби було проведено моніторинг процедури закупівлі «Поточний ремонт санвузлів Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-11-012534-a). ID моніторингу: UA-M-2023-09-01-000036, Термін здійснення моніторингу: 1 вер 15:10 – 23 вер 00:00. Моніторинг було проведено на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Предметом аналізу в рамках проведення моніторингу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 06.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
За наслідками проведення моніторингу Північний офіс Держаудитслужби 27 вересня о 17:47 зобов’язав Княжицький ліцей Броварської міської ради Броварського району Київської області, як замовника процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-07-11-012534-a, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Проте, з 26 вересня 2023 року по 5 жовтня 2023 року уповноважена особа Рубанка Юлія Валеріївна знаходилася у відпустці без збереження заробітної плати
Оскільки з 1 січня 2022 року проводити закупівлі згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” можуть виключно уповноважені особи, то і передавати доступ до відкритих торгів на електронному майданчику, які вона оголосила, уповноважена особа може виключно іншій уповноваженій особі. Крім того, уповноважена особа після внесення інформації в електронні поля накладає КЕП. Очевидно, що і накладення КЕП конкретної уповноваженої особи іншою особою, навіть з її дозволу, заборонено і було б протизаконним, оскільки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» КЕП прирівнюється до власноручного підпису.
З огляду на наявність у штаті Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області виключно однієї уповноваженої особи, та, відповідно, неможливості покласти виконання обов’язків уповноваженої особи Рубанки Юлії Валеріївни на період її відпустки на іншу особу, що перебуває у штаті, у Замовника в даний період не було можливості доступу до відкритих торгів на електронному майданчику та і майданчику в цілому, а також і до відповідної інформації, яка фактично надіслана виключно через інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro, зокрема не було доступу до інформації з приписами Північного офісу Держаудитслужби від 27 вересня о 17:47, яким було зобов’язано Княжицький ліцей Броварської міської ради Броварського району Київської області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Водночас в рамках виконання Договору про надання послуг (робіт) № 191-23 від 10 серпня 2023 року (далі Договір), укладеного між Княжицьким ліцеєм Броварської міської ради Броварського району Київської області та Фізичною особою-підприємцем Шумовським Віталієм Юрійовичем (надалі Підрядник) в результаті проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-07-11-012534-a станом на 25 вересня 2023 року всі роботи, що були предметом Договору, було виконано в повному обсязі згідно умов кошторисної документації, що підтверджується актом приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2023 року № 0-1 від 01 вересня 2023 року та № 1 від 25 вересня 2023 року . Таким чином Підрядник повністю і належним чином виконав усі обов’язки, покладені на нього положеннями Договору.
Замовник, в свою чергу, з метою виконання кореспондуючого обов’язку, передбаченого зокрема у п. 5.1.1. Договору, а саме своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги, здійснив замовлення коштів для оплати виконаних робіт на підставі наданих актів.
Безпосередньо платіж було здійснено на підставі Платіжної інструкції № 1099 від 02 жовтня 2023 року (внутрішній номер 297986758). 05 жовтня 2023 року о 10:24:17 відповідний платіж було реалізовано Державною казначейською службою України. Таким чином Замовник повністю і у встановлені терміни, тобто належним чином, виконав всі свої зобов’язання за Договором перед Підрядником. Платіж було здійснено з ряду обʼєктивних непідконтрольних сторонам обставин, поважна причина відсутності проектанта генпідрядної організації, про що надавались відповідні листи, щодо відтермінування платіжних зобовʼязань між сторонами за фактично виконанні роботи надані послуги згідно акту приймання виконаних будівельних робіт №0-1 від 01 вересня 2023 року, та відсутності фінансування з боку Управління освіти і науки Броварської міської ради Броварського району Київської області на кінець поточного місяцю.
Згідно п. 9.1 Договору він діє в частині здійснення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Отже, враховуючи положення п. 9.1 Договору і те, що кожна Сторона повністю виконала всі передбачені його положеннями зобов’язання, фактично і формально з 05 жовтня 2023 року о 10:24:17, а в частині виконання робіт з 01 вересня 2023 року згідно акту №0-1 підписаного між сторонами, Договір був виконаний у повному обсязі, а відтак припинив свою дію.
В зв’язку з вищевикладеним виконати припис Північного офісу Держаудитслужби в частині припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору є неможливим, оскільки зобов’язання за договором вже були виконані в повному обсязі і природним чином, тобто шляхом виконання Договору, припинили свою дію.
Припис Північного офісу Держаудитслужби в частині зобов’язання протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, буде виконано нами з врахуванням п’ятиденного терміну з моменту повернення уповноваженої особи до виконання своїх посадових обов’язків після використання відпустки і відповідно отримання уповноваженою особою доступу до відкритих торгів на електронному майданчику.
Дата публікації звіту:
10.10.2023 13:55
Запити/Пояснення
Номер:
b60118cea6a046f6899cd88356239ce0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2023 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт санвузлів Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-11-012534-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
682ab7fc8181475381128c6466b0d2bd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.09.2023 16:32
Опис:
На запит до моніторингу Державної аудиторської служби України «Північний офіс Держаудитслужби» до закупівлі UA-2023-07-11-012534-a, розміщеної на майданчику 11 липня 2023 року у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь (інформації/документів) щодо посталених питань уповноваженою особою.
У звʼязку з нагальною необхідністю, військовий стан та масові ракетні обстріли всієї території України з боку Російської Федерації, необхідністю перебування дітей та дорослих в тому числі вчителів в найпростіших укриттях, тимчасових укриттях та бомбосховищах під час повітряної тривоги (в нашому випадку підвальному приміщені навчального закладу Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області), було піднято питання щодо облаштування туалетних приміщень ще в минулому році. В поточному 2023 році, було прийнято рішення на сесії міської ради про можливе виділення бюджетних коштів на реконструкцію (поточний ремонт) туалетних приміщень (санвузлів) які знаходяться в підвальному приміщенні Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Уповноваженою особою Замовника до моменту виділення коштів на сесії міської ради та оголошення плану закупівлі на майданчику у відповідності до вимог Закону, було проведено моніторинг цінової політики підрядних організацій як провадять свою діяльність та повʼязані з поточним та капітальним ремонтом, в тому числі надають послуги з облаштування закладів громадського харчування (куди також входить облаштування туалетних приміщень) які зареєстровані чи територіально знаходяться в Київській області (для обʼєктивної оцінки вартості в майбутньому наданих послуг та збереження бюджетних коштів).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ» (ЄДРПОУ 42487751), яке знаходиться за адресою вул. Фестивальна 19, с. Щасливе, Бориспільський район, Київської області, за запрошенням уповноваженої особи оглянули навчальний заклад в тому числі приміщення, що потребували поточного ремонту (санвузли). Просимо зазначити, що запрошений можливий учасник здійснює ремонтні роботи по навчальних закладах в тому числі м.Бровари, про що мають відповідні відгуки щодо співпраці з навчальними закладами міста. ТОВ зробила всі необхідні заміри та отримала побажання Замовника щодо вигляду майбутніх туалетів підвального приміщення навчального закладу. За результатами огляду та отриманих замірів ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ» надало комерційну пропозицію з дефектним актом та кошторисною документацією на загальну суму 2 872 848,93 гривні (два мільйони вісімсот сімдесят дві тисячі вісімсот сорок вісім гривень 93 копійки). Уповноваженою особою було розглянути відповідну комерційну пропозицію та всі супутні документи до неї. На підставі розгляду було видалено частину позицій, які були написані в обхід побажань Замовника, що дозволило зменшити очікувану вартість робіт. Також уповноваженою особою було проведено роботу щодо оцінки актуальності наданих цін ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ» на товари та засоби, що будуть використані при виконанні робіт наданні послуг з поточного ремонту санвузлів навчального закладу на базі поточних цін на момент розгляду комерційної пропозиції що дозволило значно скоротити очікувану вартість робіт. Оцінка актуальності цін наданих ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ» проводилась на базі цін, що доступні в мережі Інтернет чи на гуртових базах (ТОВ «Епіцентр-К», ПФ «АНЖІО», ТОВ «ВИСТ» та інші), в тому числі оренда машин та механізмів була перецінена на основі цін доступних в мережі інтернет (ТОВ «Альянс будівельників України», ТМ «Бетон від Ковальської», ЗВПП «Регіон-2001» та інші). Обсяги робіт також були перевірені технічним наглядом від управління освіти Броварської міської ради Броварського району Київської області.
За результатами перевірки наданої комерційної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ» (ЄДРПОУ 42487751), та приведення її у відповідність з поточними цінами на матеріали та механізми (в тому числі оренду таких), перевірки обсягів робіт технаглядом, було складено технічне завдання з очікуваною вартістю обʼєкта будівництва та направлено відповідний бюджетний запит щодо виділення коштів на черговій есію Броварської міської ради Броварського району Київської області для надання послуг з поточного ремонту санвузлів Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області. За результатами сесії було виділено бюджеті кошти в розмірі 1 550 000,00 (один мільйон пʼятсот пʼятдесят тисяч гривень 00 копійок) на поточний ремонт санвузлів Княжицького ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області. За результатами проробленої роботи було оголошено відкриті торги з особливостями розміщені на майданчику у відповідності до вимог Закону за ідентифікатором UA-2023-07-11-012534-a.
Пояснення щодо надання сторінки власного вебсайт. Не до кінця зрозуміла вимога щодо надання посилання на власний вебсайт закладу, проте уповноважена особа моніторингової групи Державної аудиторської служби України «Північний офіс Держаудитслужби» має можливість відвідати та розглянути всю необхідну інформацію щодо життя навчального закладу за посиланням https://kn-school.jimdofree.com/. Всі закупівлі, в тому числі річні плани та звіти про укладені договори, що проводить Княжицький ліцей Броварської міської ради Броварського району Київської області можна переглянути на https://prozorro.gov.ua/ вказавши Код ЄДРПОУ 25299980 в графі замовник.
Також для підтвердження недопущення нецільового використання бюджетних коштів чи надмірного використання таких. Кожен охочий учасник, що вирішив взяти участь у відкритих торгах, повинен був відвідати обʼєкт надання послуг, щоб отримати всі необхідні заміри та дослідити його, з виключенням можливості відрекомендувати себе Замовнику, для недопущення будь яких попередніх переговорів чи домовленостей між сторонами. На учасника щодо якого Замовником оголошено намір про підписання договору між сторонами за результатами аукціону у відповідності до вимог тендерної документації було покладено обовʼязок до моменту підписання договору надати експертну оцінку проектно-кошторисної документації, яку він завантажив для участі в даній закупівлі. Якщо учасник не надає висновок експерта щодо оцінки проектно-кошторисної документації на підставі актуальності цін та обʼємів робіт, договір з таким учасником не підписується, про що було передбачено в тендерній документації замовником при оголошенні закупівлі.
Номер:
1774c5921d9648d7bccb55a5e8dc8495
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2023 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючі документи щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8d9673d91a374b0c8d309b0478060d32
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.09.2023 18:43
Опис:
Добрий день!
На запит до моніторингу Державної аудиторської служби України «Північний офіс Держаудитслужби» до закупівлі UA-2023-07-11-012534-a, розміщеної на майданчику 11 липня 2023 року у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь (інформації/документів) щодо посталених питань уповноваженою особою.
Княжицькому ліцею Броварської міської ради Броварського району Київської області було надано комерційну пропозицію від постачальників. ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ» надав комерційну пропозицію на суму 2 872 848,93 гривні, та ТОВ «ПАЛЕКС-М» комерційна пропозиція на суму 1 999 623,00 гривні (комерційні пропозиція додається).
Також, відповідно до наданих комерційних пропозицій було проведено моніторинг ринкових цін на матеріали на веб-сайтах ТОВ «Епіцентр-К», ПФ «АНЖІО», ТОВ «ВИСТ», було внесено зміни до обʼєму закупівлі в розрізі зменшення кількості встановлення рукомийників, унітазів, сушарок для рук, також кімнати, які заплановано облаштувати під санвузли, не потребують додаткових засобів для обігріву приміщення, тому було прийнято рішення про недоцільність встановлення радіоаторів опалення.
Тому виходячи з наданих комерційних пропозицій та внесених змін до технічних вимог Замовником, було оголошено закупівлю з очікуваною вартістю 1 550 000,00 гривень.