• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ліфти пасажирські

Предметом закупівлі є товар «ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфти пасажирські)» з демонтажем, монтажем та пусконалагоджувальними роботами

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер: 41cf7838f2a84ed29ceb2bb598cb4dc8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-07-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.11.2023 17:03 - 29.11.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.11.2023 № 68 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-07-10-009303-a 10.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-07-10-004411-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 14.08.2023 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІФТ-ЕКО» (далі - ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2023, від 15.09.2023, від 21.09.2023, скарги ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО» щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за номерами ID: UA-2023-07-10-009303-a.b2 від 14.07.2023, UA-2023-07-10-009303-a.b5 від 28.08.2023, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» (далі - ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД») щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-07-10-009303-a.c1 від 14.07.2023, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 27.07.2023№11571-р/пк-пз, від 01.08.2023№ 11855-р/пк-пз, від 07.09.2023 №14297-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.09.2023 №50-ОС, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.11.2023. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД», ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Рішенням Органу оскарження від 27.07.2023№11571-р/пк-пз зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Ліфти пасажирські», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-10-009303-a. Замовником виконано рішення Органу оскарження та внесено зміни до документації. Також, рішенням Органу оскарження від 01.08.2023 № 11855-р/пк-пз припинено розгляд скарги ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО» від 14 липня 2023 № UA-2023-07-10-009303-a.b2. Крім того, рішенням Органу оскарження від 07.09.2023 №14297-р/пк-пз зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО». Замовником скасовано рішення про відхилення пропозиції учасника ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО». За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТзОВ «ЛІФТ-ЕКО» укладено договір від 27.09.2023 №50-ОС на загальну суму 4545700,00 гривень.
Період усунення порушень: 14.11.2023 13:27 - 18.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2023 13:27

Запити/Пояснення