-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЛГВ23Т-064_Сітка огорожі_44310000 - 6 – Вироби з дроту
Завершена
2 673 870.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
Номер:
06da6be7aa9d45fab114c8de5a501c60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-01-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2023 00:00
Період моніторингу:
01.12.2023 16:28 - 23.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2023 № 77
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.12.2023 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-07-10-001947-a 10.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Львівгазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-06-30-000106-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію з додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; вимоги про усунення невідповідностей; тендерні пропозиції учасників в частині правомірності відхилення ТОВ «Виробничо-комерційна фірма Пліт», ТОВ «Сітка Захід Україна», ПАТ «Завод Фрунзе» та пропозицію переможця торгів ТОВ «Вторма Вест»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції та протокол про визначення переможця торгів ТОВ «Вторма Вест»; повідомлення про намір укласти договір від 24.08.2023; договір поставки №ЛГВ-390/11-23 від 04.09.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 07.12.2023.
Період усунення порушень:
18.12.2023 17:23 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
4cbea9520a8541b69a65054c2ac6e2e5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ЛГВ23Т-064_Сітка огорожі_44310000 - 6 – Вироби з дроту» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-001947-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8681dd569c254771baf5b27ffef124fc
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
07.12.2023 13:41
Опис:
На запит про надання пояснення щодо закупівлі ЛГВ23Т-064_Сітка огорожі_44310000 - 6 – Вироби з дроту», ID: UA-2023-07-10-001947-a, повідомляю наступне:
1. На вимогу «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», повідомляю наступне:
Очікувана вартість товарів, робіт та послуг визначається / розраховується з посиланням на джерела цінової інформації, зокрема ціни комерційних пропозицій, рахунків-фактур постачальників, виробників, що спеціалізуються на постачанні товарів та послуг, які планується закупити, калькуляції ціни, що містить інформацію стосовно структури витрат щодо товару/послуги, який/яка закуповується, прайсові або каталожні ціни, офертні ціни, довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, ціни, що містяться у висновках спеціалістів в окремих сферах діяльності, ціни, зазначені в кошторисах проектів, довідки спеціалізованих установ щодо середнього рівня цін на ринках, джерела інформації про ринкові ціни, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Податкового кодексу України, статистичні дані державних установ та організацій, відомості, отримані на веб-сайтах у мережі Інтернет, ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів контрактів (Товариства, підприємств Групи Нафтогаз, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) та з інших джерел.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості за джерелом фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), предмета закупівлі здійснено відповідно до Додатку 5 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 24.10.2022 № 509, (із змінами), а саме методом визначення очікуваної вартості шляхом порівняння ринкових цін.
Відповідно до розділу 2.2, підпункту 3:
визначили очікувану ціну за одиницю, з урахуванням приведеної вартості, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як середнє значення комерційних пропозицій потенційних учасників ринку, що мають можливість поставити дані ТМЦ відповідно до вимог Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала – 2 673 870,04 грн з ПДВ.
(Розрахунок очікуваної вартості та комерційні пропозиції від ТОВ «Компанія Укрграніт», ТОВ «Вторма Вест», ТОВ «Укрєвросвіт», рахунок на оплату від ТОВ «ВКФ «Пліт» додаються)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб АТ «Укргазвидобування» та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з відповідним встановленням сукупності технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг). або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів до даного виду товару. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості
2. Комерційні пропозиції від ТОВ «Компанія Укрграніт», ТОВ «Вторма Вест», ТОВ «Укрєвросвіт», рахунок на оплату від ТОВ «ВКФ «Пліт»