-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Пожежні автомобілі для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт
Закупівля здійснюється відповідно постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
1 382 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 276 900.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 276 900.00 UAH
Номер:
38921738b39041eba6ef49dbfb57fdad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:48 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-07-05-002794-a 05.07.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІВ-СЕРВІС» за лотом 2 та тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» за лотами 1, 2, своєчасності укладання договору про закупівлю за лотами 1, 2, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами 1, 2, внесення змін до договору та їх оприлюднення за лотами 1, 2 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 13.07.2023 № 8), реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (далі - ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА») за лотами 1, 2, товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІВ-СЕРВІС» (далі - ТОВ «ЕЛІВ-СЕРВІС») за лотом 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.07.2023 № 9 за лотом 1, від 21.07.2023 № 10, від 21.07.2023 № 11 за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.07.2023 за лотом 1, 2, договір про закупівлю за державні кошти від 27.07.2023 № 271 на суму 724 638 000,00 грн (далі – договір № 271) за лотом 1, договір про закупівлю за державні кошти від 27.07.2023 № 272 на суму 654 225 000,00 грн (далі – договір № 272) за лотом 2, повідомлення про внесення змін до договору за лотами 1, 2, додаткові угоди до договору №271 від 27.07.2023 № 1/274, від 28.07.2023 № 2/278, від 17.08.2023 № 3/298 за лотом 1, додаткові угоди до Договору № 272 від 27.07.2023 № 1/273, від 28.07.2023 № 2/277, від 17.08.2023 № 3/297 за лотом 2, пояснення Замовника, надані 29.08.2023 та 05.09.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно із вимогами частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник установив вимогу до переможця процедури закупівлі щодо правомочності на укладення договору про закупівлю, зокрема переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, Замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю).
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей.
Отже вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей, якими передбачено чіткий та виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції переможця, не містить такої підстави, як «ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю».
Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону, включив до тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.09.2023 16:58 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2023 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розроблено наказ Управління з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час складання тендерних документацій.
Дата публікації звіту:
19.09.2023 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
a544a7b13c774aab891e541e54f167da
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-002794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1433b45a91794177be567604785add3f
Назва:
Пояснення щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a)
Дата опублікування:
29.08.2023 14:37
Опис:
05.07.2023 року Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі-Управління) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a) , а саме:
- ЛОТ 1 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- ЛОТ 2 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
1) Стосовно питання першого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Відповідно до доповідної записки Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики від 13.06.2023 р. № 21-1876/212 Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України зобов’язано провести централізовану закупівлю пожежно-рятувальної техніки для підрозділів ДСНС у відповідності до вимог чинного законодавства з подальшим перерозподілом між підрозділами ДСНС у наступній кількості:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі розроблені робочою групою ДСНС, затверджена наказом від 01.12.2022 №НГ-464 (зі змінами, внесені наказом від 06.04.2023 №НГ-121) та оприлюднені на веб-сайті ДСНС України.
Однак, під час прийому пропозиції від потенційних Учасників в електронній системі закупівель були задані питання щодо технічних вимог до предмету закупівлі. У зв’язку з чим Управлінням були надіслані листи до ДСНС щодо розгляду робочою групою заданих питань.
Від Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики надійшов лист від 13.07.2023 №21-2191/212 щодо внесення робочою групою змін до технічних вимог автоцистерн пожежних. (витяг з протоколу додається).
У свою чергу, Уповноваженою особою Управління під час прийому пропозицій були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
З метою здійснення необхідних заходів щодо закупівлі в 2023 році автоцистерн пожежних, відділом організації закупівель та договірної роботи було проведено моніторинг відповідних підприємств України для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а також щодо можливостей потенційних постачальників під час воєнного стану здійснити постачання у відповідності до визначених технічних вимог.
За результатами моніторингу, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), визначено очікувану вартість закупівлі:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн —
15 800 000,00 грн. за одиницю.
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн —
19 860 000,00 грн. за одиницю.
Розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1864 - АЦ до 3 тонн 15 773 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 847 000,00 грн.), ТОВ «Компанія ТІТАЛ» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1863 та 76/1862 — АЦ до 3 тонн 15 827 000,00 грн. та АЦ до 5 тонн 19 873 000,00 грн.), ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лист від 26.06.2023 року вх. 76/1837 — АЦ до 3 тонн 15 800 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 860 000,00 грн.). Загальна очікувана вартість закупівлі склала 1 382 180 000,00 грн:
ЛОТ 1 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 726 800 000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн — 655 380 000,00 грн.
2) Стосовно питання другого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено на сайті Управління обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт. Обгрунтування додається. Посилання на сторінку веб сайту: https://uz.dsns.gov.ua/upload/2/7/6/5/9/obgruntuvannia-pozezni-avtomobili-dlia-pozezogasinnia-ta-provedennia-riatuvalnix-robit.docx
05.07.2023 року Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі-Управління) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a) , а саме:
- ЛОТ 1 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- ЛОТ 2 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
1) Стосовно питання першого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Відповідно до доповідної записки Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики від 13.06.2023 р. № 21-1876/212 Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України зобов’язано провести централізовану закупівлю пожежно-рятувальної техніки для підрозділів ДСНС у відповідності до вимог чинного законодавства з подальшим перерозподілом між підрозділами ДСНС у наступній кількості:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі розроблені робочою групою ДСНС, затверджена наказом від 01.12.2022 №НГ-464 (зі змінами, внесені наказом від 06.04.2023 №НГ-121) та оприлюднені на веб-сайті ДСНС України.
Однак, під час прийому пропозиції від потенційних Учасників в електронній системі закупівель були задані питання щодо технічних вимог до предмету закупівлі. У зв’язку з чим Управлінням були надіслані листи до ДСНС щодо розгляду робочою групою заданих питань.
Від Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики надійшов лист від 13.07.2023 №21-2191/212 щодо внесення робочою групою змін до технічних вимог автоцистерн пожежних. (витяг з протоколу додається).
У свою чергу, Уповноваженою особою Управління під час прийому пропозицій були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
З метою здійснення необхідних заходів щодо закупівлі в 2023 році автоцистерн пожежних, відділом організації закупівель та договірної роботи було проведено моніторинг відповідних підприємств України для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а також щодо можливостей потенційних постачальників під час воєнного стану здійснити постачання у відповідності до визначених технічних вимог.
За результатами моніторингу, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), визначено очікувану вартість закупівлі:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн —
15 800 000,00 грн. за одиницю.
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн —
19 860 000,00 грн. за одиницю.
Розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1864 - АЦ до 3 тонн 15 773 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 847 000,00 грн.), ТОВ «Компанія ТІТАЛ» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1863 та 76/1862 — АЦ до 3 тонн 15 827 000,00 грн. та АЦ до 5 тонн 19 873 000,00 грн.), ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лист від 26.06.2023 року вх. 76/1837 — АЦ до 3 тонн 15 800 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 860 000,00 грн.). Загальна очікувана вартість закупівлі склала 1 382 180 000,00 грн:
ЛОТ 1 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 726 800 000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн — 655 380 000,00 грн.
2) Стосовно питання другого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено на сайті Управління обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт. Обгрунтування додається. Посилання на сторінку веб сайту: https://uz.dsns.gov.ua/upload/2/7/6/5/9/obgruntuvannia-pozezni-avtomobili-dlia-pozezogasinnia-ta-provedennia-riatuvalnix-robit.docx
Номер:
652b620853de4203b9aecb6dbb5be16b
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2023 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-002794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. На підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» вимогам додатку 3 тендерної документації «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічних та якісних характеристик із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій, не допускається застосування висловів, «еквівалент», «аналог», тощо)», зокрема:
За лотом 1:
кабіна водія (базового шасі) – «Кабіна має бути оснащена світловими індикаторами стану кожного з названих нижче пристроїв (якщо їх передбачено), або еквівалент, ці індикатори мають бути добре видимими з місця водія і за можливості позначені стандартними графічними символами відповідно до CEN/TS 15989:2015: - підключення до зовнішніх джерел живлення, якщо вимкнення не відбувається автоматично.»
кабіна особового складу:
«Закрита, однорядна, салонного типу об'єднана з кабіною водія (базового шасі) або така що складається з окремих частин, повинна являти собою 4-х дверний модуль з системою кріплення…»
«Має бути забезпечена можливість щоденного перевіряння транспортного засобу без необхідності перекидання кабіни.»
«Можливість перекидання кабіни особового складу об'єднаної з кабіною водія (базового шасі) повинна відповідати вимогам що ставляться до кабіни водія (базового шасі). Пристрій для перекидання повинен мати достатню потужність для перекидання, опускання і утримання кабіни особового складу та устаткування, що перебуває у ній.»
пожежна штурмова сокира — молот «Paratech Topcut Fіre Axe» або еквівалент:
«Лезо сокири виконано із високовуглецевої кованої загартованої сталі з додатковим антикорозійним покриттям…».
За лотом 2:
кабіна особового складу:
«Обладнується двома дверима, кут відкривання яких повинен забезпечувати безперешкодний доступ особового складу спорядженого дихальним апаратом, після повного відкривання повинні залишатися у цьому положенні, повинна бути забезпечена можливість блокування дверей, якщо двері споряджено замками, які відкриваються ключами, то ключ для відкривання усіх дверей повинен бути однаковий…»
пожежна надбудова та компонування:
«Пенали для всмоктувальних рукавів повинні розміщуватися зверху, паралельно пожежної надбудови з правої сторони.
Напірно-всмоктувальні та всмоктувальні рукави допускається розміщувати в пожежній надбудові. Всмоктувальні рукави повинні бути розміщені в найближчій позиції до насосного відсіку.
Пенали циліндричної форми для напірно-всмоктувальних та всмоктувальних рукавів повинні бути виконані з алюмінію або композитних матеріалів та розміщуватися на даху пожежної надбудови.»
«Устатковання повинно бути зручно розміщене на полицях та ящиках, ящики повинні бути виконані з ударостійкого полімерного матеріалу і бути з’ємними та зручними для доступу, великовагове (від 20 кг) аварійно-рятувальне обладнання (за винятком драбин) повинно розміщатися на висувних полицях або у зоні безпосереднього доступу, висувні полиці повинні мати замок-фіксатор, відкриття якого здійснюється однією кнопкою, яка розміщується в центрі ручки, найважче устаткування повинно розміщуватися у нижній частині відсіків, які розташовані у нижній частині кузова.»
передній відсік:
«Механізми відкривання та замки робочих платформ (відкидних підніжок) повинні бути вмонтовані у робочі платформи (відкидні підніжки) та не виступати за габарити самих платформ (відкидних підніжок).»
попереджувальний звуковий пристрій із низкою тонів різної частоти:
«Комплектація: мембранні акустичні труби (роги), електричний компресор 12-24 В постійного струму з монтажною основою, автоматичним клапаном і механізмом перемикання, 2 з'єднувальні шланги, колектори, комплект сполучних проводів, реле, снігозахисні ковпачки, тощо.»
фарбування, кольорографічна схема, розпізнавальні знаки, написи:
«Для забезпечення можливості повторного обробляння мають бути передбачені оглядові люки.».
ствол пожежний ручний комбінований багаторежимний типу Protek 2366 або еквівалент в кількості 4 шт.
2. щодо відповідності наданого учасником ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» детального технічного опису від 18.07.2023 № ВППСТ 23/626 вимогам додатку 3 тендерної документації в частині «надані учасником технічні характеристики на все обладнання не повинно містити посилання типу: «не менше», «не більше», «або», «або аналог», зокрема:
кабіна особового складу:
«Біля кожного місця для сидіння, за винятком місця водія, повинні бути передбачені поручні на висоті не менше як 500 мм від рівня підлоги, поручні повинні бути жовтого кольору та покриті полімерним матеріалом/порошковою емаллю (за винятком поручнів кабіни базового шасі)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
418d941db6bd46a7aed843e6bde6d016
Назва:
Пояснення щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a)
Дата опублікування:
05.09.2023 16:17
Опис:
Стосовно запиту Державної аудиторської служби України від 01.09.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a) повідомляємо:
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі розроблені робочою групою ДСНС, затверджена наказом від 01.12.2022 №НГ-464 (зі змінами, внесені наказом від 06.04.2023 №НГ-121) та оприлюднені на веб-сайті ДСНС України.
Відповідно тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічних та якісних характеристик із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій, не допускається застосування висловів, «еквівалент», «аналог», тощо).
Учасником ТОВ “Промислова компанія “Пожмашина” (далі-Учасник) на відповідність даної вимоги в складі тендерної пропозиції були надані в електронній системі закупівель документи з наступними назвами :
- додаток 3 Детальний опис Лот 1.pdf, гарантійні листи до Лоту 1.pdf ;
- додаток 3 Детальний опис Лот 2.pdf, гарантійні листи до Лоту 2.pdf.
Зокрема, Учасником були надані всі документи відповідно вимог тендерної документації.
Замовником був проведений ретельний аналіз детальних описів предметів закупівлі, наданих Учасником ТОВ "Промислова компанія" Пожмашина" . Запропоновані детальні технічні описи предмету закупівлі відповідають встановленому додатку 3 тендерної документації “Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”.
Пояснення Уповноваженої особи щодо питань, які виникли під час моніторингу додається. Укладені договори від 27.07.2023 №271 та 272, в яких невід’ємними частинами договору є додаток 2 “Детальний технічний опис на підтвердження технічних вимог” додаються.