-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Пожежні автомобілі для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт
Закупівля здійснюється відповідно постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
1 382 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 276 900.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 276 900.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 09:58 - 16.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
ДСТУ 3687-98 та ДСТУ EN 1028-2:2019
Номер:
290bdd70e5ed41ad8ba922a6a3b6f9d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c11
Назва:
ДСТУ 3687-98 та ДСТУ EN 1028-2:2019
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації ЗА ЛОТОМ №1 передбачено наступне:
Протипожежний насос повинен відповідати вимогам:
ДСТУ 3687-98 Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови.
Разом з тим, відповідно до додатку 3 до тендерної документації за ЛОТОМ №2 передбачено - Протипожежний насос повинен відповідати вимогам:
ДСТУ EN 1028-1:2019 Протипожежні насоси. Протипожежні відцентрові насоси з попередньою заливкою. Частина 1. «Класифікація. Загальні вимоги і вимоги безпеки»;
ДСТУ EN 1028-2:2019 Протипожежні насоси. Протипожежні відцентрові насоси з попередньою заливкою. Частина 2. «Контроль загальних вимог та вимог безпеки».
Таким чином, до однакового устаткування встановлено абсолютно різні вимоги щодо відповідності ДСТУ.
ДСТУ 3687-98 є старим стандартом, який набув чинності 01.07.1998, ДСТУ EN 1028-1:2019 є новішим стандартом, який набув чинності 01.01.2021. Також звертаємо вашу увагу на те, що розробником ДСТУ 3687-98 «Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови» є Науково-виробниче конструкторське бюро «Пожмаш» (НВКБ «Пожмаш») - Адреса:вул. Костянтинівська, 199-А, м. Прилуки, Чернігівська обл., 17511, Україна). Таким чином, вимога про підтвердження відповідності протипожежних насосів саме ДСТУ 3687-98 містить у собі ознаки дискримінаційності, зокрема, участь у цій процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які зможуть підтвердити відповідність ще пострадянським ДСТУ. Також варто зазначити, що в Україні на сьогодні існує лише один виробник насосів, що відповідають ДСТУ 3687-98 «Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови» - Прилуцький завод «Пожмашина». Таким чином, взяти участь у цій процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати насоси саме виробника Прилуцький завод «Пожмашина» та які відповідають ДСТУ 3687-98.
Наше підприємство хоче взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак наявність такої вимоги тендерної документації обмежує наші законні права та інтереси.
Враховуючи викладене, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни усунувши наведені вище неузгоджені та дискримінаційні умови щодо протипожежних насосів за лотами №1 та №2. Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 22:18
Вирішення:
Доброго дня. Замовником будуть внесені відповідні зміни до додатку 3 Тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо протоколу випробувань
Номер:
214152449cd2476fa43a8d9c5fd9339e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c10
Назва:
Щодо протоколу випробувань
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації за лотом №2 передбачено необхідність надання, зокрема, копії протоколу випробувань, виданого акредитованою лабораторією, який повинен містити, зокрема, посилання на стандарт ДСТУ EN 1028-1:2019.
Звертаємо вашу увагу на те, що в Україні відсутні акредитовані лабораторії, що мають в сфері своєї акредитації ДСТУ EN 1028-1:2019. Наявність такої вимоги створює корупційні ризики. Таким чином просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання протоколу випробувань, виданого акредитованою лабораторією, який повинен містити, зокрема, посилання на стандарт ДСТУ EN 1028-1:2019.Також повідомляємо вас, що у вападку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 20:38
Вирішення:
Доброго дня. Технічні вимоги до предметів закупівлі розроблені та затверджені робочою групою ДСНС України відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
строк подання пропозицій
Номер:
163a58ab881a420196ab47314cb02d86
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c9
Назва:
строк подання пропозицій
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації та оприлюдненого оголошення про закупівлю Вами встановлено кінцевий строк для подання пропозицій учасників – до 14.07.2023 р. до 09:00 год.
Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 05 липня 2023 р. о 09:58 год.
Таким чином, для підготовки та подання тендерних пропозицій надано дуже короткий період часу – всього 10 днів, з яких 2 дні - вихідні.
Отже, для підготовки тендерної пропозиції надано всього 8 робочих днів, включно з днем оголошення процедури закупівлі та 9-ма година останнього дня подачі тендерної пропозиції.
Зважаючи на значний обсяг документів, які мають бути підготовлені та надані учасником у складі тендерної пропозиції, вказаний строк є надто коротким для підготовки та подання тендерної пропозиції.
За 8 (неповних) робочих днів фактично неможливо оформити необхідні документи, які вимагаються тендерною документацією.
Встановлення такого короткого строку для подання тендерних пропозицій значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що є порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація при закупівлі товарів для товарів і послуг, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 24 цих Особливостей передбачено можливість оприлюднення замовниками оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, зважаючи, що предметом вказаної закупівлі є товари, які не пов’язані забезпеченням нагальних потреб замовника в період воєнного стану, а строк поставки товару в цій закупівлі передбачено до 20.12.2023, отже, жодної необхідності встановлювати такий короткий строк для подання тендерних пропозицій немає.
За таких умов кількість потенційних учасників закупівлі штучно обмежується лише тими учасниками (учасником), яким завчасно було відомо про оголошення цієї закупівлі.
Слід зазначити, що в інших закупівлях за таким предметом закупівлі, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, замовники встановлюють значно триваліші строки для подання пропозицій учасниками.
Наведена вище умова тендерної документації не сприятиме максимальній економії коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості закупівлі.
Враховуючи наведене вище та беручи до уваги вимоги ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести до тендерної документації необхідні зміни та продовжити кінцевий строк для подання пропозицій учасників принаймні до 24 липня 2023 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 20:30
Вирішення:
Доброго дня. Замовник будуть внесені відповідні зміни та подовжено строк прийому пропозицій до 19.07.2023 09:00.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційних вимог стосовно документів, котрі містять комерційну таємницю
Номер:
dce7e5316b3b417aa57ea9838051af65
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c8
Назва:
щодо дискримінаційних вимог стосовно документів, котрі містять комерційну таємницю
Вимога:
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
«..у разі постачання імпортного обладнання (відповідно до специфікації – шасі, протипожежний насос, стволи (монітори) пожежні, пожежні рукава, пожежний вентилятор, мотопомпи пожежні, ліхтарі пожежні, ліхтарі аварійні, бензоінструмент, щогла для освітлення, гідравлічне та пневматичне аварійно-рятувальне обладнання), Постачальник додатково надає копії підтверджувальних документів (договорів постачання, інвойсів, вантажно-митних декларацій тощо), що підтверджують надходження обладнання на митну територію України (інформація надається із збереженням комерційної таємниці).
Ввважаємо таку вимогу дискримінаційною. Майже до кожної складової виробу (товару) вимагається детальний технічний опис, декларації, сертифікати та гарантійні листи надані від виробника (виробників), де вказано і назву виробника і країну походження товару і складові. Вимога надати інвойси або вантажно-митних декларацій порушують права нашого товариства на комерційну таємницю. Вимагаємо внести зміни та видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 16:23
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до вимог додатку 3 Тендерної документації Учасник надає копії підтверджувальних документів (договорів постачання, інвойсів, вантажно-митних декларацій тощо), що підтверджують надходження обладнання на митну територію України надаються із збереженням комерційної таємниці. Зазначена вимога не є дискримінаційною, не суперечить вимогам ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та не обмежує коло потенційних Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо умов проекту договру, які створено з порушенням
Номер:
956d095b382441bf9d73ca53e2fe4030
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c7
Назва:
Щодо умов проекту договру, які створено з порушенням
Вимога:
В додатку № 4 до ТД «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ » містяться вимоги: п. 2.7. Замовник, керуючись вимогами абзацу третього пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу МВС від 09.03.2023 № 173 «Про деякі питання попередньої оплати» (зі змінами від 10.04.2023 № 298) протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, після підписання цього Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку (рахунок-фактура) Замовник здійснює попередню оплату Постачальнику у розмірі 29% від загальної ціни Договору, що зазначена у п. 2.2. цього Договору та становить _______ грн (_________грн) на строк до 90 календарних днів від дати здійснення попередньої оплати, за умови надходження коштів з Державного бюджету України на розрахунковий рахунок Замовника на цілі визначені цим Договором. Далі в пункті : 3.1. Постачальник здійснює поставку та якісне відвантаження Товару Замовнику до 20.12.2023 року за адресою: Київська обл., м. Вишневе , вул. Київська, 6 (далі – місце постачання Товару) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з її доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів. Постачання першої партії товару здійснюється Постачальником у розмірі не менше 29% від загальної кількості не пізніше 90 календарних днів з моменту отримання попередньої оплати. АЛЕ: далі в пункті : 3.2. В період зазначений в п. 3.1. Договору Замовник має право подати заявку на поставку частини Товару, у строк зазначений у заявці. Постачальник протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки здійснює поставку визначеного у ній частини Товару. Шановний замовнику, вимагаємо внести зміни до документації та ВИДАЛИТИ ПУНКТ 3.2. проекту договору. Даний пункт 3.2. проекту договору призводить до високих ризиків для постачальника, адже відповідно до нього Постачальник повинен протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки здійснити поставку частини товару. Це порушує пункт 3.1. проекту договору, я якому йдеться, що Постачальник повинен поставити частину товару (29%) (першу партію) не пізніше 90 календарних днів з моменту отримання попередньої оплати. А відповідно до пункту 3.2 замовник має право подату заявку Постачальнику в будь-який момент від дати укладання договору, адже інших умов, яких повинен дотримуватися замовник щодо подання заявки на поставку товару, не порушуючи прав Постачальника, не вказано.Також Замовник має право «в односторонньому порядку розірвати Договір з Постачальником, якщо Постачальник прострочив виконання зобов’язання понад десяти календарних днів від строку першої поставки Товару зазначеного в пункті 3.1 Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 16:17
Вирішення:
Доброго дня. У пункті 3.2 проекту Договору Замовник передбачає виникнення нагальної потреби у постачанні певної кількості Товару в найкоротші терміни у зв'язку зі збройною агресією російської федерації та необхідністю оперативного реагування на надзвичайні ситуації. Пункт 3.2 Договору не передбачає відповідальність Постачальника за невиконання, адже пунктом 3.1 передбачено, що постачання першої партії Товару здійснюється Постачальником у розмірі не менше 29% від загальної кількості НЕ ПІЗНІШЕ 90 календарних днів з моменту отримання попередньої оплати. Кінцевий строк поставки Товару визначити 20 грудня 2023 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо калькуляціі
Номер:
99acca640b4949d083dcb7dbd6b4fe03
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c6
Назва:
Щодо калькуляціі
Вимога:
Відповідно до Додатку 4 Проекту договору (ІІІ. Порядок та строки постачання. п. 3.6. Постачальник разом з Товаром зобов'язаний передати Замовнику документи...) вимагається надати фактичну калькуляцію собівартості товару. Просимо надати чітке роз'яснення як буде враховуватися калькуляція для учасників - платників спрощеної системи оподаткування та учасників на загальній системі оподаткування. Беручи до уваги Законопроект ВРУ № 8401 від 30.06.2023, з 01.08.2023 скасовується використання юридичними особами та фізичними особами – підприємцями особливостей оподаткування єдиним податком 3 групи за ставкою 2 %. Ці особи автоматично з 01.08.2023 вважатимуться такими, що застосовують систему оподаткування, на якій вони перебували до обрання зазначених особливостей оподаткування єдиним податком.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 15:43
Вирішення:
Доброго дня. Під час підготовки тендерної документації Замовник керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3.6 Договору Постачальник разом з Товаром зобов'язаний передати Замовнику фактичну калькуляцію собівартості товару (на виконання вимог пункту 6.1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі») та іншу необхідну документацію, що передбачена вимогами чинного законодавства для даного виду Товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання роз'яснень та внесення змін до документації
Номер:
5a2c3f74191549ae9ef8fd8c12f24bcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c5
Назва:
Щодо надання роз'яснень та внесення змін до документації
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення яким саме чином буде укладено додаткову угоду з постачальником, який перебував на спрощеній системі оподаткування 3 групи з податком 2 %. Беручи до уваги вашу відповідь на попередню вимогу ви написали:
" Відповідь на вимогу. Дата відповіді 10.07.23, 10:15 Коментар до відповіді:
"Доброго дня. В разі переведення потенційного Постачальника на іншу систему оподаткування, між Сторонами буде укладена додаткова угода, в якій буде врегульовано вищезазначене питання." Чи означає дана відповідь, що замовник виділить додаткові кошти для покриття податку, в разі переведення постачальника на загальну систему оподаткування?
Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 13:07
Вирішення:
Добрий день. У зв'язку з тим, що Замовник є державною установою та фінансується за рахунок коштів державного бюджету України, додаткового фінансування на зазначені цілі не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про внесення змін в кваліфікаційну частину
Номер:
9bd80c5272b94dc28aa003d9231e0889
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.b4
Назва:
Про внесення змін в кваліфікаційну частину
Вимога:
Добрий день! Відповідно до вимог ТД (Додаток № 2) необхідно надати: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Та в документації не вказано який саме перелік документів необхідно надати як докази наявності матеріально-технічої бази. Адже в документаціїї чітко вказано - "У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється". Беручи до уваги вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 тендерної документації та вказати чіткий перелік документів, які необхідно надати замовнику, як докази відповідності щодо наявності та права користування матеріально-технічною базою учасника. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2023 14:04
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації Учасник на виконання кваліфікаційних критеріїв повинен надати довідку в ДОВІЛЬНІЙ формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін в проект договору
Номер:
53bcb33aafd84608bf208dee6e0f5227
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.c3
Назва:
Щодо внесення змін в проект договору
Вимога:
З початком збройної агресії російської федерації з метою захисту та збереження вітчизняного виробництва та бізнесу в Україні, підприємствам було дозволено перейти на спрощену систему оподаткування за ставкою 2% єдиного податку 3 група оподаткування і значна кількість виробників скористалася цією можливістю.
30.06.2023 року Верховною Радою України прийнято Закон про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану (№8401), відповідно до якого платники 2% єдиного податку автоматично будуть переведені на систему, на якій він перебував до переходу на спрощену систему.
У зв’язку з вищенаведеним,
Вимагаємо внести в проект договору на закупівлю, розділ Інші умови, пункт, який дозволяє сторонам укласти додаткову угоду для врегулювання питання зміни системи оподаткування та викласти його в наступній редакції :
«Якщо Постачальник при укладанні цього договору знаходиться на особливій спрощеній системі оподаткування і є платником єдиного податку 3 групи ставка 2% і всі операції з реалізації товарів не є об'єктом оподаткування ПДВ, договір укладається на загальну суму в т.ч. ПДВ Не ПДВ.
При внесенні змін до системи оподаткування Постачальника і переході ним на загальну систему оподаткування, Постачальник повідомляє письмово Замовника протягом 3-х календарних днів до дати таких змін в системі оподаткування Постачальника.
У такому разі загальна зміна ціни договору не відбувається, а ПДВ -20% включається до загальної ціни договору у тому числі ПДВ -20%.
Сторони домовились при внесенні таких змін і своєчасному повідомленні Замовника, укладається додаткова угода, в якій будуть врегульовані такі умови договору».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2023 13:37
Вирішення:
Доброго дня. В разі переведення потенційного Постачальника на іншу систему оподаткування, між Сторонами буде укладена додаткова угода, в якій буде врегульовано вищезазначене питання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
your reply
Номер:
98ab38e58b1f4302a9cadcbd761e6521
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-002794-a.a2
Назва:
your reply
Вимога:
Our requirement is not in contradiction with Law. It is details, which making the deal workable.
As for localization you refer: I believe you understand that it is touching upon local manufacturers only to avoid simply reselling? If not, read the latest edition of Law 922 carefully.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2023 14:28
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерну документацію на закупівлю Пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт розроблено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Статус вимоги:
Відхилено