-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
1 758 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 26 370.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 26 370.00 UAH
Номер:
c51311f15b6546e1a2e5e0e962fba141
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2023 00:00
Період моніторингу:
24.11.2023 11:01 - 16.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2023 № 83-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 15.11.2023 №003100-18/13264-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.11.2023 №83-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-07-03-004320-a 03.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СБ ГРІЗЛІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди №1 до Договору), порушень, з врахуванням відповіді Замовника – не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 21.06.2023) (далі -Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Національного інституту раку (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол №30 від 03.07.2023 року (далі – ТД), роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення UA-2023-07-03-004320-a.a1, UA-2023-07-03-004320-a.a2, UA-2023-07-03-004320-a.c3, рішення Замовника, скарги до процедури UA-2023-07-03-004320-a.a4, рішення органу оскарження від 25.07.2023 № 11376., скарги до процедури UA-2023-07-03-004320-a.a5, рішення органу оскарження від 17.08.2023 № 12982, тендерні пропозиції ПП "СБ ГРІЗЛІ", ПП "АТЛАНТ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2023 №93, від 23.08.2023 №118,вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2023, договір про надання послуг охорони від 06.09.2023 №146/2023 (далі – Договір), додаткова угода від 06.09.2023 №1 до Договору, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 04.12.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
08.12.2023 11:40 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
c5d550a68e504d5cbeeb0f7eacc630d4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2023 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-03-004320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a139900722c2492fb495506304dc225a
Назва:
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
Дата опублікування:
04.12.2023 08:26
Опис:
Щодо пояснень на запит ДАСУ
Згідно наказу № 83-а від 24.11.2023
Державне некомерційне підприємство «Національний інститут раку» код ЄДРПОУ 02011976, отримано запита від Державної Аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2023-11-24-00000-4 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на Державне некомерційне підприємство «Національний інститут раку» було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку :
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до річного плану на 2023 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-03-004320-a, та відповідно службової записки заступника генерального директора з господарської частини (копію службової записки надаємо) та протоколу засідання робочої групи ДНП «НІР» № 7/1 від 29.06.2023 року з питань підготовки та супроводу процедур закупівель ( копію протоколу засідання робочої групи надаємо);
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 758 000,00 (один мільйон сімсот п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості визначений відповідно комерційних пропозицій які надійшли до ДНП «НІР» ( копії комерційних пропозицій надаємо) та враховуючи наказ Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»;
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Державного некомерційного підприємства «Національний інститут раку», визначені відповідно до протоколу засідання робочої групи ДНП «НІР» № 7/1 від 29.06.2023 року з питань підготовки та супроводу процедур закупівель ( копію протоколу засідання робочої групи надаємо).
Уповноважена особа Людмила БИЧОВА