-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
1 758 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 26 370.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 26 370.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2023 12:27 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
748106a4704441c4860a113f11bf0c35
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-03-004320-a.a5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ПП АТЛАНТ.docx 04.08.2023 17:11
- СКАРГА ПП АТЛАНТ.docx 06.08.2023 19:10
- ГШР-працівники 1.pdf 06.08.2023 19:10
- СКАРГА ПП АТЛАНТ.pdf 06.08.2023 19:10
- Субпідрядник.pdf 06.08.2023 19:10
- 11. Іванченко.pdf 06.08.2023 19:10
- 0.1. Аналогічний досвід.pdf 06.08.2023 19:10
- ГШР-працівники.pdf 06.08.2023 19:10
- 0.5.2. Підтвердження ТЗ 1.pdf 06.08.2023 19:10
- ГШР-працівники 2.pdf 06.08.2023 19:10
- 1. Аніщенко.pdf 06.08.2023 19:10
- 0.3. Аналогічнйи Київс фортеця.pdf 06.08.2023 19:13
- 0.2. Аналогічний ІФ Автодороги.pdf 06.08.2023 19:13
- ЛИСТ МОН.pdf 06.08.2023 19:13
- 0.7. Довідка про МТБ.pdf 06.08.2023 19:14
- рішення від 08.08.2023 № 12269.pdf 08.08.2023 19:16
- інформація про резолютивну частиину рішення від 17.08.2023 № 12982.pdf 18.08.2023 14:19
- рішення від 17.08.2023 № 12982.pdf 21.08.2023 17:12
- Пояснення Замовника для АМКУ.docx 10.08.2023 14:49
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx 22.08.2023 14:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2023 17:23
Дата розгляду скарги:
17.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2023 19:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2023 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2023 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв’язку з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №12982-р/пк-пз від 17.08.2023,
1. Скасувати рішення про визначення Приватного підприємства "СБ ГРІЗЛІ" переможцем процедури закупівлі — "75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-03-004320-a.
2. Забезпечити оприлюднення інформації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, передбачено статтями 10 та 24 Закону
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
6c738fb0a0df4cc5adb4a02eb8ad27ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-03-004320-a.a4
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОВІРЕНІСТЬ ГОРОБЕЦЬ.pdf 07.07.2023 17:21
- НАКАЗ № 08 К-1.pdf 07.07.2023 17:21
- Скарга на вимоги ТД.pdf 07.07.2023 17:21
- НАКАЗ № 16-К.pdf 07.07.2023 17:21
- Лист розяснення МОЗ .pdf 07.07.2023 17:21
- Скарга на вимоги ТД.pdf.p7s 07.07.2023 17:22
- Відповідь імеі ПП Атлант.pdf 07.07.2023 17:22
- Скарга на вимоги ТД.docx 07.07.2023 17:22
- рішення від 11.07.2023 № 10370.pdf 11.07.2023 20:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2023 № 11376.pdf 26.07.2023 14:59
- рішення від 25.07.2023 № 11376.pdf 27.07.2023 20:00
- S1499201 22р Квитанція №2.pdf 13.07.2023 16:06
- Пояснення на скаргу.docx 13.07.2023 16:06
- S0110013атл 22 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства.pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 1 та 7. ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ ТА ДОГОВОРА (UA-2023-05-10-014613-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 1 та 7. ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ ТА ДОГОВОРА 1 (UA-2023-05-10-014613-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 3 та 13. Документи охорон. ГШР ч.1 (UA-2023-02-14-006786-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 3 та 13. Документи охорон. ГШР ч.3 (UA-2023-02-14-006786-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 3 та 13. Документи охорон ГШР (UA-2023-02-14-006786-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 3 та 13. Збройова кімната Атлант (субпідряд) (UA-2023-02-14-006786-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 3 та 13.. Документи охорон. ГШР ч.2 (UA-2023-02-14-006786-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 5. Копія штатного розпису (UA-2023-02-28-007354-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 6. Транспорт реагування 1 (UA-2023-05-10-014613-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 6. Транспорт реагування 2 (UA-2023-05-10-014613-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 9. Лист УДЦР від 23.06.2023.pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 12. Підтвердження GPS (UA-2023-05-10-014613-a).pdf 13.07.2023 16:06
- до пункту 11. Перепустки на авто (UA-2023-05-10-014613-a).pdf 13.07.2023 16:06
- Протокол 30.pdf 13.07.2023 16:06
- Пояснення на скаргу.pdf 13.07.2023 16:06
- Протокол про проведення відкритих торгів.docx 13.07.2023 16:06
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx 28.07.2023 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2023 17:40
Дата розгляду скарги:
25.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2023 20:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2023 20:01
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2023 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв’язку з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 11376-р/пк-пз від 25.07.2023,
1. Внести зміни до тендерної документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону
Вимога
Вирішена
Період надання послуг
Номер:
1ef864fd4d24447b9366d7d5c68e7a27
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-03-004320-a.c3
Назва:
Період надання послуг
Вимога:
Шановний Замовник. У змісті тендерної документації та проекті договору про надання послуг охорони ні яким чином не зазначено період надання послуг. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу охорона.docx 10.07.2023 08:53
Дата подачі:
05.07.2023 18:37
Вирішення:
На вимогу щодо закупівлі (ДК 021:2015- (код 75240000-0 ) - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку з приводу необхідності внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне, що орієнтовний період надання послуг з 01.08.2023 – 31.12.2023 року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо наявності кімнат зберігання зброї
Номер:
a4cbfae7695144b9b0fdf05d8ffa455a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-03-004320-a.a2
Назва:
Щодо наявності кімнат зберігання зброї
Вимога:
Шановний Замовнику. В Додатку 2 до тендерної документації, згідно пункту 3.7. Замовником зазначено, що необхідно надати дозвіл, виданий МВС України учаснику/суб’єкту господарювання з яким укладено договір реагування, на право купівлі та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На нашому підприємстві охоронники мають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та дозволи на них, а тому не має потреби щодо наявності приміщення для зберігання даних пристроїв. Охоронники зберігають власні пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії у відповідності до чинного законодавства. За таких обставин, жодним нормативним документом, що регламентують охоронну діяльність, не передбачено обов’язковість наявності такого приміщення. Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до Наказу МВС № 622 від 21.08.1998 року, вимоги щодо обов’язку одержати в органі поліції дозвіл на право зберігання зброї, а саме наявності кімнат зберігання зброї встановлені для керівників підприємств, установ, організацій. Наказом МВС № 622 від 21.08.1998 року, зберігання зброї та боєприпасів до неї вдома дозволено для наступних категорій громадян: повнолітніх громадян України, які досягли 18 років – відповідно до п. 12.1 Наказу № 622, вони мають право купувати та зберігати холодну, холощену та пневматичну зброю та основні частини до неї. Звертаємо Вашу увагу, що документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії видані персонально на охоронника - громадянина України, а не на Учасника. Отже, ми, як потенційний Учасник, не можемо надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг, оскільки він не є обов’язковою вимогою згідно чинного законодавством України для підприємства, яке надає охоронні послуги. Натомість у нас, як потенційного учасника закупівель, наявні працівники відповідної кваліфікації (Охоронники), які в тому числі входять до складу екіпажів груп швидкого реагування, та забезпечені власними пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, які зберігаються у власників таких пристроїв, що в свою чергу дає можливість Учаснику забезпечити надання охоронних послуг в повному обсязі. Встановивши дану вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону). До також висновку пришла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі UA-2021-12-28-001559-b.c15, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до документації. Враховуючи вище викладене, дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу охорона.docx 10.07.2023 08:56
Дата подачі:
05.07.2023 18:23
Вирішення:
Пункт 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) встановлено що суб’єкти «Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами». Крім того, у п.7 пп.11 вказаної Постанови КМУ зазначено, що суб'єкти охоронної діяльності можуть «провадити охоронну діяльність виключно з використанням засобів провадження, зазначених у відомостях, поданих до органу ліцензування згідно з вимогами цих Ліцензійних умов».
Ліцензійними умов провадження охоронної діяльності (Затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) не передбачено використання власної зброї (спецзасобів) працівників охоронної фірми, в той же ж час постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 затверджено ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності до якого включено газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Крім того, у п 11 вказаної Постанови КМУ зазначено вимогу про те, що «Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції;
Відповідно до Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів:
9.17. Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний отримати в УП ГУНП (за місцем здійснення діяльності) дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи.
9.17.1. Дозволи на придбання пристроїв та патронів до них видаються УП ЦОУП України на підставі документів, передбачених пунктом 11.4 глави 11 цього розділу, а також довідки у довільній формі за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності про наявність:
транспорту реагування;
пункту централізованого спостереження.
Дана вимога спрямована на забезпечення участі потенційних учасників, які мають відповідні ресурси та технічне забезпечення необхідне для надійного та якісного виконання охоронних послуг. При теперішній ситуації в нашій державі і постійній мобілізації працівників охорони підприємство, яке заступить для охорони має бути впевнене, що зможе надати послуги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не відповідність змісту тендерної докуменації
Номер:
1e47d73d92f3422a81fdf33ebe086255
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-03-004320-a.a1
Назва:
Не відповідність змісту тендерної докуменації
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) стаття 23 «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності», а саме: - Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагається надати відомості щодо підтвердження виконання технічної специфікації надання послуг, чомусь спільно з підтвердженням кваліфікаційних критерій Учасника. Хоча дана інформація повинна надаватися Учасником у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу Замовника, згідно Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги до учасників та Документи, які подаються учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених відповідно до ст. 16 Закону.
Вимога Закону України «Про публічні закупівлі» статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі».
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених до Учасника процедури закупівлі регламентуються виключно вимогам статті 16 Закону.
Зазначаємо, що технічна специфікація є характеристикою предмету закупівлі, а кваліфікаційні критерії є кваліфікаційною вимогою що підтверджує відповідність Учасника.
Зміст Вашої тендерної документації не відповідає зазначеним вимогам, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевказаного вимагаємо внести відповідні зміни до змісту тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу охорона.docx 10.07.2023 08:59
Дата подачі:
05.07.2023 17:16
Вирішення:
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. {Частина перша статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У Додатку 1 тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії, у Додатку 2 тендерної документації визначено Технічну специфікацію та вимоги до предмету закупівлі. Таким чином, документація по даній закупівлі складена із дотриманням всіх зазначених вище вимог.
Статус вимоги:
Відхилено