-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) – 24450000-3 "Агрохімічна продукція" (дезінфекційні засоби)
ПКМУ №1178 від 12.10.2022 р.
Завершена
502 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 510.00 UAH
Номер:
5e713b34ad454fb4b653fce2bcc5f5f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 14:04 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2023 № 55-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (ID: UA-2023-06-26-008177-a), яку проводить КНП "Запорізький регіональний ФКЛДЦ" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку оприлюднення інформації, передбаченого абзацом 2 частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пп. 2,3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 27 » липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Запорізький регіональний ФКЛДЦ" Запорізької обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі –ТД) затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 246 від 26.06.2023 року); тендерні пропозиції учасників; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір №50м від 19.07.2023 (далі – Договір).
Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником 26.06.2023 опубліковано перші редакції ТД, Додатку 4 (медико-технічні вимоги) та Додатку 5 (проект договору) до ТД, 29.06.2023 в електронній системі закупівель було оприлюднено нову редакцію Додатку 4 (медико-технічні вимоги) до ТД.
В електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону, якою передбачено оприлюднення Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться.
11.07.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір поставки з учасником-переможцем та 19.07.2023 з ним укладено договір за № 50м.
Крім того, за результатом проведеного моніторингу встановлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям.
Так, Замовником у пунктах 1,2,3,4,6 Додатку 3 до ТД та підпунктів 5.3, 5.6, 5.12 пункту 5 Розділу III ТД зазначено підстави для відмови від участі в процедурі закупівлі, встановлені статтею 17 Закону, зокрема надання (учасником, переможцем) торгів документів, які підтверджують відсутність такої підстави для відхилення, як:
відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником не було притягнуто, згідно із законом, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Отже, допущено невідповідність п.п. 2,3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей, якими передбачені такі підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників тендеру, як відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 2,3,5,6 та 12 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.07.2023 17:17 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 17:17