• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №2" Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)

Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.

Завершена

11 916 516.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Номер: 2f43aae73fa84b24b23fa87943a6a4b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 05.06.2024 17:09 - 27.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.06.2024 № 35-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-06-26-000700-a 26.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей ПП «АЯКС», ТОВ «ТОП ФАЄР», ПП «ВКЦ «ГРАНД», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.26.2023 № 58, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «АЯКС» (далі – ПП «АЯКС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), Приватного підприємства «Виробничо-комерційний центр «ГРАНД» (далі – ПП «ВКЦ «ГРАНД»), вимогу про усунення невідповідностей ПП «ВКЦ «ГРАНД» до 14:09 год 19.07.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2023 № 70 та 14.07.2023 № 78 (про відхилення тендерних пропозицій ПП «АЯКС» та ТОВ «ТОП ФАЄР» відповідно), від 18.07.2023 № 84 (про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД»), від 08.08.2023 № 98 (про визначення переможцем закупівлі ПП «ВКЦ «ГРАНД»), вимоги про усунення порушення, оприлюднені ПП «АЯКС» в електронній системі закупівель 11.07.2023 та рішення Замовника оприлюднене 12.07.2023, скарги до процедури ТОВ «ТОП ФАЄР» від 19.07.2023 та рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11127-р/пк-пз та від 02.08.2023№ 11979-р/пк-пз (далі – комісія з АМКУ), договір підряду від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс, укладений Замовником з ПП «ВКЦ «ГРАНД» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.08.2023, додаткові угоди 23.11.2023 № 1, від 15.12.2023 № 2 та від 22.03.2024 № 3 до Договору, повідомлення про внесення з мін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.06.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (26.06.2023) була чинною редакція Особливостей від 21.06.2023. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням Особливостей в редакції, що діяла до 20.04.2023, у зв’язку з чим, вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме: - абзац другий пункту 2 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» суперечить пункту 40 Особливостей; - абзац восьмий пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить пункту 41 Особливостей; - абзац другий пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить абзацу другому пункту 42 Особливостей; - абзаци третій, шостий, сьомий, десятий, шістнадцятий та дев’ятнадцятий пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечать пункту 44 Особливостей; - абзаци дванадцятий та двадцять шостий пункту 4 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» суперечать пунктам 17 та підпункту 4 пункту 21 Особливостей відповідно; - пункт 3 та підпункт 7.3 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації Замовника суперечить пункту 47 Особливостей; - абзац перший та п’ятий Додатку 4 до тендерної документації Замовника суперечить пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене тендерна документація не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 20.06.2024 14:13 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 14:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В період з 05.06.2024 по 20.06.2024 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було проведено моніторинг закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)», за результатом якого встановлено порушення вимог Особливостей. За результатом проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було висунуто зобов’язанння щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання висновку по моніторингу НАКАЗУЮ: 1. Наголосити уповноваженим особам Управління на відповідальному ставленні до своїх посадових обов’язків та чіткого дотримання вимог чинного законодавства при проведені публічних закупівель. 2. Наголосити уповноваженим особам Управління на недопущені подібних порушень в подальшому. 3. Зобов’язати уповноважених осіб Управління підвищити рівень знань з питань закупівель шляхом самостійного опрацювання роз’яснень МЕРТУ, матеріалів та онлайн-навчань, доступних в мережі інтернет. 4. Наголосити уповноваженим особам Управління на персональній відповідальності за порушення, допущені ними у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 21.06.2024 10:58

Запити/Пояснення