-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №2" Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Завершена
11 916 516.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Номер:
2f43aae73fa84b24b23fa87943a6a4b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2024 00:00
Період моніторингу:
05.06.2024 17:09 - 27.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2024 № 35-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-06-26-000700-a 26.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей ПП «АЯКС», ТОВ «ТОП ФАЄР», ПП «ВКЦ «ГРАНД», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесенні змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.26.2023 № 58, зі змінами (далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «АЯКС» (далі – ПП «АЯКС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), Приватного підприємства «Виробничо-комерційний центр «ГРАНД» (далі – ПП «ВКЦ «ГРАНД»), вимогу про усунення невідповідностей ПП «ВКЦ «ГРАНД» до 14:09 год 19.07.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2023 № 70 та 14.07.2023 № 78 (про відхилення тендерних пропозицій ПП «АЯКС» та ТОВ «ТОП ФАЄР» відповідно), від 18.07.2023 № 84 (про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД»), від 08.08.2023 № 98 (про визначення переможцем закупівлі ПП «ВКЦ «ГРАНД»), вимоги про усунення порушення, оприлюднені ПП «АЯКС» в електронній системі закупівель 11.07.2023 та рішення Замовника оприлюднене 12.07.2023, скарги до процедури ТОВ «ТОП ФАЄР» від 19.07.2023 та рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11127-р/пк-пз та від 02.08.2023№ 11979-р/пк-пз (далі – комісія з АМКУ), договір підряду від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс, укладений Замовником з ПП «ВКЦ «ГРАНД» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.08.2023, додаткові угоди 23.11.2023 № 1, від 15.12.2023 № 2 та від 22.03.2024 № 3 до Договору, повідомлення про внесення з мін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.06.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (26.06.2023) була чинною редакція Особливостей від 21.06.2023.
Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням Особливостей в редакції, що діяла до 20.04.2023, у зв’язку з чим, вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме:
- абзац другий пункту 2 розділу ІV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» суперечить пункту 40 Особливостей;
- абзац восьмий пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить пункту 41 Особливостей;
- абзац другий пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечить абзацу другому пункту 42 Особливостей;
- абзаци третій, шостий, сьомий, десятий, шістнадцятий та дев’ятнадцятий пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» суперечать пункту 44 Особливостей;
- абзаци дванадцятий та двадцять шостий пункту 4 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» суперечать пунктам 17 та підпункту 4 пункту 21 Особливостей відповідно;
- пункт 3 та підпункт 7.3 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації Замовника суперечить пункту 47 Особливостей;
- абзац перший та п’ятий Додатку 4 до тендерної документації Замовника суперечить пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене тендерна документація не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.06.2024 14:13 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2024 14:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В період з 05.06.2024 по 20.06.2024 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було проведено моніторинг закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)», за результатом якого встановлено порушення вимог Особливостей.
За результатом проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було висунуто зобов’язанння щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання висновку по моніторингу
НАКАЗУЮ:
1. Наголосити уповноваженим особам Управління на відповідальному ставленні до своїх посадових обов’язків та чіткого дотримання вимог чинного законодавства при проведені публічних закупівель.
2. Наголосити уповноваженим особам Управління на недопущені подібних порушень в подальшому.
3. Зобов’язати уповноважених осіб Управління підвищити рівень знань з питань закупівель шляхом самостійного опрацювання роз’яснень МЕРТУ, матеріалів та онлайн-навчань, доступних в мережі інтернет.
4. Наголосити уповноваженим особам Управління на персональній відповідальності за порушення, допущені ними у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
21.06.2024 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
303a7dbbbdc54b679189fcb4d3b896b9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2024 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)», очікуваною вартістю 11 916 516,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-26-000700-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Приватним підприємством «Виробничо-комерційний центр «ГРАНД» (далі – ПП «ВКЦ «ГРАНД»), вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Просимо надати інформацію з наданням підтверджуючих документів чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПП «ВКЦ «ГРАНД», вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік»?
4. Надати інформацію з наданням підтверджуючих документів чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПП «ВКЦ «ГРАНД», вимоги абзацу п’ятого додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках та підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках»?
5. Згідно з вимогами підпункту 6.3 пункту 6 додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники торгів в тендерній пропозиції повинні надати «Дійсну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, а саме – монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації».
Учасником ПП «ВКЦ «ГРАНД», в тендерній пропозиції надано лист Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 21.07.2022 № 26-10633/261-4, відповідно до якого наказом від 17.09.2018 № 537 ПП «ВКЦ «ГРАНД» отримано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання протипожежного призначення, наказ (з основної діяльності» від 17.09.2018 № 537 Державної служби України з надзвичайних ситуацій, ліцензійний реєстр, наказ (з основної діяльності) від 12.11.2021 № НА-753 Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Проте самої ліцензії ПП «ВКЦ «ГРАНД» в тендерній пропозиції не надано.
Замовником, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14:09 год 19.07.2023 (далі – Повідомлення). Проте, вимоги на надання ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення у Повідомленні не було зазначено.
Просимо надати пояснення, чому Замовником в Повідомлення не було включено вимогу на надання ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення, або чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «ВКЦ «ГРАНД» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
6. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору, укладеного між Замовником та ПП «ВКЦ «ГРАНД» за результатами даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d2b5c55234743738005420792ee5430
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 15:28
Опис:
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення:
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Зазначена інформація оприлюднена Замовником на сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ файл «Інформація щодо процедур закупівель 26.06.2023» оприлюднений 26.06.2023.
2. На виконання вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації 15.08.2023 року ПП «ВКЦ «ГРАНД» на адресу Замовника із супровідним листом № 15 від 15.08.2023 року було надано копію декларації № 039314/23 про провадження господарської діяльності та наказ про призначення директора № 1 о/с від 10.09.2018 року із додатком. Копія супровідного листа додається, копія декларації, наказу та протоколу загальних зборів містяться в складі тендерної пропозиції ПП «ВКЦ «ГРАНД», а тому у складі цієї відповіді повторно не оприлюднюються.
3. На виконання вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» 18.08.2023 року ПП «ВКЦ «ГРАНД» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік, а саме – 227 242,87 грн. Копія підтвердного документу додається.
4. На виконання вимоги абзацу п’ятого додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації 15.08.2023 року ПП «ВКЦ «ГРАНД» на адресу Замовника із супровідним листом № 15 від 15.08.2023 року було надано підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках та підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках.
5. Щодо не включення до повідомлення про усунення виявлених невідповідностей вимоги на надання ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення повідомляємо наступне: відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації Замовника учасники торгів в тендерній пропозиції повинні надати «Дійсну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, а саме – монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації». При аналізі наданих документів уповноваженою особою встановлено, що відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Таким чином суб’єкти господарювання, що отримували право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню не мають окремо виданої ліцензії. Підтвердженням наявності у таких суб’єктів відповідного права є саме прийняте органом ліцензування рішення про видачу ліцензії та запис у ліцензійному реєстрі.
Керуючись зазначеною вище нормою та з метою підтвердження наявності дійсної ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, а саме – монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації учасником ПП «ВКВ «ГРАНД» в тендерній пропозиції надано документ «Наказ осн.діяльність ДСНС.2018.PDF» в якому міститься Наказ «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 17.09.2018 № 537. Також під час перевірки документів тендерної пропозиції ПП «ВКВ «ГРАНД» уповноваженою особою було здійснено перевірку наявності чинної ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, а саме – монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації в ліцензійному реєстрі за посиланням https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya, відповідно до якого інформація про наявність чинної ліцензії підтверджена. Також, звертаємо увагу, що відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на встановлений факт непередбачення нормами чинного законодавства такого окремого документа як «Ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення, а саме – монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації», а також надання учасником у складі пропозиції відповідного наказу органу ліцензування та наявності відповідної інформації в ліцензійному реєстрі, ураховуючи норми ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа вважає, що при поданні пропозиції ПП «ВКВ «ГРАНД» виконано вимогу підпункту 6.3 пункту 6 додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації, а тому відсутність у складі пропозиції самої ліцензії не може бути підставою для її відхилення замовником і тому така вимога не включалася до повідомлення про усунення виявлених невідповідностей.
6. Станом на 17.06.2024 року Підрядником в повному обсязі виконано роботи в рамках наявного фінансування на 2023-2024 роки, а Замовником відповідно оплачено за виконані роботи 6 178 396,94 грн.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- експертний звіт;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- лист № 15 від 15.08.2023 року;
- платіжна інструкція № 815 від 18.08.2023 року.
Номер:
38b0fe88656c4c2e846072a242700291
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2024 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)», очікуваною вартістю 11 916 516,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-26-000700-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель між Замовником та ПП «ВКЦ «ГРАНД» укладено додаткові угоди від 15.12.2023 № 2 та від 22.03.2024 № 3 до договору підряду від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс.
Просимо надати інформацію з наданням підтверджуючих документів про загальну кількість укладених додаткових угод за договором підряду від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс, укладеним за результатами зазначеної процедури закупівлі.
У разі неоприлюднення додаткових угод до договору підряду від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс, укладеного між Замовником та ПП «ВКЦ «ГРАНД», зазначити причини їх неоприлюднення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0277cd5b3d024d488b0e53f2c708e1c0
Назва:
пояснення 2
Дата опублікування:
17.06.2024 16:02
Опис:
1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення:
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, що станом на 17.06.2024 року за договором від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс між сторонами укладено 3 додаткові угоди, а саме: додаткова угода № 1 від 23.11.2023; додаткова угода № 2 від 15.12.2023 № 2 та додаткова угода № 3 від 22.03.2024.
Щодо причин неоприлюднення додаткової угоди № 1 в електронній системі закупівель зазначаємо наступне: відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. В свою чергу частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено випадки внесення змін до істотних умов договору про закупівлю. Виходячи з зазначеного законодавець зобов’язує оприлюднювати в електронній системі закупівель виключно зміни до договору, що впливають на його істотні умови.
В свою чергу додатковою угодою № 1 від 23.11.2023 до договору від 21.08.2023 № 224-2023-В/вс сторони зафіксували зміну директора підрядної організації без внесення змін до істотних умов договору, а отже така угода не підлягала оприлюдненню в електронній системі закупівель.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- додаткову угоду № 1 від 23.11.2023