• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №2" Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)

Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.

Завершена

11 916 516.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2023 09:13 - 01.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e20b04e35f93440887b5be7500ce7982
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-26-000700-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.07.2023 17:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.08.2023 16:33
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 5216654b19074bb0a086b8f78be845cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-26-000700-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – «Замовник») було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №2" Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-26-000700-a). Протоколом Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради №70 від 10.07.2023 р.(далі - протокол) було відхилено тендерну пропозицію ПП «АЯКС» по закупівлі: «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №2" Чернігівської міської ради в адміністративному, поліклінічному та лікувальному корпусах за адресою: м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168Б (коригування в частині кошторисної документації)» відповідно до абз. 1 пп.2 п. 44 Особливостей у зв’язку з невідповідністю поданої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Вищенаведений протокол не відповідає дійсності та вимогам чинного законодавства з огляду на наступне. 1.У протоколі зазначено, що відповідно до п. 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати не менше одного сканованого виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною. Аналогічним договором вважається договір в межах якого виконувалися роботи з капітального ремонту/ встановлення/ улаштування системи протипожежного захисту. Виконання аналогічних договорів має бути підтверджено довідкою Ф КБ-3 (копія). У складі пропозиції Учасника надано Договір № 14/07/21 підряду на виконання монтажних робіт по установці системи пожежного захисту з додатковими угодами до нього. Так відповідно до додаткової угоди №1 від 10.01.2023 року загальна вартість робіт за цим договором складає 2 062 810,03 грн. з ПДВ. Відповідно до додаткової угоди № 2 від 12.01.2023 року сторонами виявлені додаткові роботи з монтажу системи протипожежного захисту, вартість яких становить 8 877,78 грн. З огляду на наданий пакет документів додаткові роботи виконувалися в межах основного договору. В свою чергу на підтвердження виконання аналогічного договору учасником надано довідку Ф КБ-3 за січень 2023 року відповідно до якої вартість виконаних будівельних робіт складає 2 062 810,03 грн. Таким чином Учасником не підтверджено виконання наданого аналогічного договору у повному обсязі з огляду на відсутність Ф КБ-3, що включала б в себе додаткові роботи з монтажу системи протипожежного захисту, вартістю 8 877,78 грн. Відповідно до п. 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження інформації учасник повинен надати не менше одного сканованого виконаного аналогічного договору з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною. Аналогічним договором вважається договір в межах якого виконувалися роботи з капітального ремонту/ встановлення/ улаштування системи протипожежного захисту. Виконання аналогічних договорів має бути підтверджено довідкою Ф КБ-3 (копія). При наданні договору Учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною.У разі надання учасником у якості аналогічного договору такого договору, що укладений з використанням електронної системи закупівель та за яким попереднім замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, Учасник має право у складі тендерної пропозиції не надавати скановану копію договору та додатків до нього, а також копію довідки Ф КБ-3. Такий учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково подає довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням у ній ідентифікатора закупівлі за результатом якої укладено аналогічний договір. Звертаємо увагу!! Розірваний договір не вважається виконаним. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – «Особливостей») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовником підтверджено, що ПП «АЯКС» надано договір, додатки та довідку Ф КБ-3 до нього, що відповідно до тендерної документації є належним підтвердженням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вимог надавати підтвердження виконання договору у повному обсязі не встановлено, тому наданні документи повністю відповідають вимогам тендерної документації. Крім того, ПП «АЯКС» надали б додаткові довідки у разі надання Замовником вимоги відповідно до п.43 Особливостей, однак цей пункт було порушено Замовником та позбавлено ПП «АЯКС» надати такі документи. 2. У протоколі зазначено, що у наданій учасником договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами враховано у сумі 955 709,17 грн., що не відповідає вимогам Замовника до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На думку замовника виправлення допущеної помилки при складанні договірної ціни призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. З огляду на зазначене замовником не може бути розміщена вимога про усунення виявлених невідповідностей в наданій учасником у складі пропозиції договірній ціні. Вищенаведена позиція Замовника є помилковою, оскільки ПП «Аякс» врахували витрати відповідно до вимог тендерної документації, а саме. Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації, До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням Особливостей та Закону. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, при складані тендерної пропозиції врахувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 1 146 851,00 грн. Визначення, що сума враховується без ПДВ у тендерній документації відсутнє. ПП «АЯКС» додали у складі пропозиції файл «Додаток 1 п. 5.3 Договірна ціна.pdf», з першого аркуша(Пояснювальна записка) вбачається, що ПДВ у Договірній ціні не враховується та ПДВ пораховано окремим рядком. Так, у п.10 Договірної ціни - Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено сума 955 709,17 грн.(без ПДВ), тобто сума 955 709,17 +20%(ПДВ) дорівнює 1 146 851,00 грн. Таким чином, ПП «АЯКС» не порушили в цій частині вимоги тендерної документації та було враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у сумі 1 146 851,00 грн. З цього вбачається, що не надання вимоги про усунення недоліків ПП «АЯКС» та відхилення ПП «АЯКС» є безпідставним. Ураховуючи все вищевикладене, просимо усунити вищенаведені порушення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначити ПП «АЯКС» переможцем закупівлі UA-2023-06-26-000700-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абз. 2 п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Звертаємо увагу учасника, що законодавець наділяє учасника правом звернутися з вимогою про надання додаткової інформації, а не з вимогою про скасування прийнятого Замовником рішення. До того ж жодна норма Особливостей або Закону України «Про публічні закупівлі» не наділяє Замовника правом скасовувати прийняті ним рішення. З огляду на зазначене Ваша вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги: Не задоволено