• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

6 060 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 302.63 UAH
Номер: 538aa193b8b54e0dbda4524db891a957
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-21-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.07.2023 13:12 - 12.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.07.2023 № 226 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2023-06-23-012686-a 23.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 98) 677-57-27, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Чубов І.М. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬФА», ТОВ «Еталон Профстрой», ТОВ «ГОСПОДАР 2» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Синюхино-Брідської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 23.06.2023 № 29, зі змінами, вимоги про усунення порушення від 27.06.2023, 18.07.2023, роз’яснення на звернення від 29.06.2023, 20.07.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬФА» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬФА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Еталон Профстрой» (далі – ТОВ «Еталон Профстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР 2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР 2»), фізичної особи-підприємця «Чубов Ігор Миколайович» (далі – ФОП Чубов І.М.), вимоги про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 07.07.2023 № 31, від 08.07.2023 № 32, від 11.07.2023 № 33, від 14.07.2023 № 35, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 26.07.2023, від 04.08.2023 та від 09.08.2023 на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником. Учасник обов’язково надає технічні паспорти на зазначені у довідці автотранспорт. На виконання зазначених вимог учасник ФОП Чубов І.М. у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічної бази від 29.06.2023 № 01/12, в якій зазначив наявність, зокрема, складського приміщення, автотранспорту: тягач бортовий МАЗ-544008 відкрита площадка тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом (негабаритні перевезення), тягач бортовий МАЗ-544008 з самоскидним причепом BODEX, самоскид MAN TGA 33.350, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, самоскид DAF CF 85/360, автонавантажувач вилочний 4014М, автонавантажувач вилочний 4014М, автокран КС-4572 (КАМАЗ), автокран Бумар-Фаблок. При цьому у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Чубов І.М. надав договір оренди складу від 03.01.2023 б/н, укладений з фізичною особою – підприємець Арутюновою Сусанною Едуардівною, відповідно до пункту 2.4 якого «Об’єкт оренди повинен бути переданий Орендодавцем та прийнятий Орендарем протягом трьох днів з моменту початку роботи комісії Акт прийому – передачі об’єкта контролю із зазначенням фактичного стану елементів Об’єкту оренди є невід’ємною частиною цього Договору (додаток №1)» Проте, учасник ФОП Чубов І.М. у складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі складського приміщення, яке знаходиться в користуванні, відповідно до договору оренди складу від 03.01.2023 б/н не надав, чим не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чубов І.М. технічні паспорти на зазначений у довідці автотранспорт, яким користується відповідно до договору оренди механізмів та обладнання від 16.08.2021 № 16/08-2021, а саме: тягач бортовий МАЗ-544008 відкрита площадка тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом (негабаритні перевезення), тягач бортовий МАЗ-544008 з самоскидним причіпом BODEX, самоскид MAN TGA 33.350, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, самоскид DAF CF 85/360, автонавантажувач вилочний 4014М, автонавантажувач вилочний 4014М, автокран КС-4572 (КАМАЗ), автокран Бумар-Фаблок відсутні, чим не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 01.08.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів). Замовник 04.08.2023 надав пояснення (далі – Пояснення) де зазначив: «Щодо інформації про наявність матеріально технічної бази, а саме про відсутність акту прийому-передачі до договору оренди складу – відсутня пряма вказівка/вимога щодо зазначення складського приміщення. Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до ТД, Замовником зазначене обов’язкове надання Технічних паспортів на автотранспорт – тобто відповідний автотранспорт має бути зазначений у довідці про наявність матеріально – технічної бази та відповідно обов’язкове надання документу на підтвердження права власності/користування.». Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чубов І.М. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 14.08.2023 17:53 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2023 17:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою приведення закупівлі у відповідність Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника та автоматичною відміною процедури закупівлі. Відповідний файл протоколу надається.
Дата публікації звіту: 21.08.2023 16:04

Запити/Пояснення