-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
6 060 525.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 302.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 302.63 UAH
Номер:
538aa193b8b54e0dbda4524db891a957
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 13:12 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-06-23-012686-a 23.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Чубов І.М. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬФА», ТОВ «Еталон Профстрой», ТОВ «ГОСПОДАР 2» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Синюхино-Брідської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 23.06.2023 № 29, зі змінами, вимоги про усунення порушення від 27.06.2023, 18.07.2023, роз’яснення на звернення від 29.06.2023, 20.07.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬФА» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬФА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Еталон Профстрой» (далі – ТОВ «Еталон Профстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР 2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР 2»), фізичної особи-підприємця «Чубов Ігор Миколайович» (далі – ФОП Чубов І.М.), вимоги про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 07.07.2023 № 31, від 08.07.2023 № 32, від 11.07.2023 № 33, від 14.07.2023 № 35, повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 26.07.2023, від 04.08.2023 та від 09.08.2023 на запити Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником. Учасник обов’язково надає технічні паспорти на зазначені у довідці автотранспорт.
На виконання зазначених вимог учасник ФОП Чубов І.М. у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічної бази від 29.06.2023 № 01/12, в якій зазначив наявність, зокрема, складського приміщення, автотранспорту: тягач бортовий МАЗ-544008 відкрита площадка тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом (негабаритні перевезення), тягач бортовий МАЗ-544008 з самоскидним причепом BODEX, самоскид MAN TGA 33.350, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, самоскид DAF CF 85/360, автонавантажувач вилочний 4014М, автонавантажувач вилочний 4014М, автокран КС-4572 (КАМАЗ), автокран Бумар-Фаблок.
При цьому у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Чубов І.М. надав договір оренди складу від 03.01.2023 б/н, укладений з фізичною особою – підприємець Арутюновою Сусанною Едуардівною, відповідно до пункту 2.4 якого «Об’єкт оренди повинен бути переданий Орендодавцем та прийнятий Орендарем протягом трьох днів з моменту початку роботи комісії Акт прийому – передачі об’єкта контролю із зазначенням фактичного стану елементів Об’єкту оренди є невід’ємною частиною цього Договору (додаток №1)»
Проте, учасник ФОП Чубов І.М. у складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі складського приміщення, яке знаходиться в користуванні, відповідно до договору оренди складу від 03.01.2023 б/н не надав, чим не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чубов І.М. технічні паспорти на зазначений у довідці автотранспорт, яким користується відповідно до договору оренди механізмів та обладнання від 16.08.2021
№ 16/08-2021, а саме: тягач бортовий МАЗ-544008 відкрита площадка тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом (негабаритні перевезення), тягач бортовий МАЗ-544008 з самоскидним причіпом BODEX, самоскид MAN TGA 33.350, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, самоскид DAF CF 85/360, автонавантажувач вилочний 4014М, автонавантажувач вилочний 4014М, автокран КС-4572 (КАМАЗ), автокран Бумар-Фаблок відсутні, чим не дотримано вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 01.08.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
Замовник 04.08.2023 надав пояснення (далі – Пояснення) де зазначив:
«Щодо інформації про наявність матеріально технічної бази, а саме про відсутність акту прийому-передачі до договору оренди складу – відсутня пряма вказівка/вимога щодо зазначення складського приміщення. Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до ТД, Замовником зазначене обов’язкове надання Технічних паспортів на автотранспорт – тобто відповідний автотранспорт має бути зазначений у довідці про наявність матеріально – технічної бази та відповідно обов’язкове надання документу на підтвердження права власності/користування.».
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чубов І.М. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону та визначив його переможцем.
Період усунення порушень:
14.08.2023 17:53 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 17:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою приведення закупівлі у відповідність Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника та автоматичною відміною процедури закупівлі. Відповідний файл протоколу надається.
Дата публікації звіту:
21.08.2023 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
015eeff8a2a14dce86f868548dc25407
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-012686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання, а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3dfa7117ca2d417bbcfc0f15e463a0a9
Назва:
надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області"
Дата опублікування:
26.07.2023 16:38
Опис:
Доброго дня. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-012686-a надаємо інформацію згідно структури запиту:
Обґрунтування проведення закупівлі міститься за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/snb/news/1687950943/
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Синюхино-Брідська сільська рада, 55243, Україна, Миколаївська область, Первомайський р-н, село Синюхин Брід, вул. Центральна, будинок 14; код за ЄДРПОУ - 04376951; категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (далі — Роботи).
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (Експертний звіт від 14 квітня 2023р. № 0505Є-04/23). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби Синюхино-Брідської сільської ради (Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)) з урахуванням вимог діючих санітарних та санітарно-гігієнічних норм, а також передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі визначена у додатку 2 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Робіт.
Термін (строк) виконання робіт — до 31 грудня 2023 року.
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного
призначення визначено Законом України «Про місцеве самоврядування» за КПКВК 01174390 «Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг» відповідно до Рішення ХІХ сесії восьмого скликання Синюхино-Брідської сільської ради від 07 лютого 2023 року № 7 «Про внесення змін до бюджету Синюхино-Брідської територіальної громади на 2023 рік» та Рішення ХХ позачергової сесії восьмого скликання Синюхино-Брідської сільської ради від 04 квітня 2023 року № 5 «Про внесення змін до бюджету Синюхино-Брідської територіальної громади на 2023 рік» та з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.
Посилання на рішення: https://snb-gromada.gov.ua/rishennya-hh-pozachergovoi-sesii-vosmogo-sklikannya-vid-04042023-roku-21-32-10-18-06-2023/
https://snb-gromada.gov.ua/rishennya-hih-sesii-vosmogo-sklikannya-vid-07022023-roku-21-53-20-01-06-2023/
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 060 525 грн (шість мільйонів шістдесят тисяч п’ятсот двадцять п’ять грн 00 коп.) з ПДВ.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту визначається з урахуванням до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: "Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" та підтверджується позитивним Експертним звітом від 14 квітня 2023р. № 0505Є-04/23
Номер:
b0594dc895034cd6bfb2d2eec53648be
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2023 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-012686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Чубов Ігор Миколайович» на відповідність вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатку І тендерної документації в частині надання акту приймання-передачі відповідного майна до договору оренди складу від 03.01.2023 б/н та технічних паспортів на автотранспорт (тягач бортовий МАЗ-544008 відкрита площадка тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом (негабаритні перевезення), тягач бортовий МАЗ-544008 з самоскидним причіпом BODEX, самоскид MAN TGA 33.350, тягач бортовий МАЗ-642208 з тралом, самоскид DAF CF 85/360, автонавантажувач вилочний 4014М, автонавантажувач вилочний 4014М, автокран КС-4572 (КАМАЗ), автокран Бумар-Фаблок), що зазначені в довідці учасника від 29.06.2023 № 01/12.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c255f4be216441b888db5c771cc266f7
Назва:
Відповідь ДАСУ
Дата опублікування:
04.08.2023 10:29
Опис:
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції здійснювались відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Щодо інформації про наявність матеріально технічної бази, а саме про відсутність акту прийому- передачі до договору оренди складу – відсутня пряма вказівка/вимога щодо зазначення складського приміщення. Відповідно до п.1.1 Додатку 1 до ТД, Замовником зазначене обов’язкове надання Технічних паспортів на автотранспорт – тобто відповідний автотранспорт має бути зазначений у довідці про наявність матеріально – технічної бази та відповідно обов’язкове надання документу на підтвердження права власності/користування.
Тобто, якщо учасник з власної ініціативи завантажив у складі тендерної пропозиції документ із помилками, але замовник не вимагав його надавати, то в замовника немає підстав вимагати усунути невідповідності, так само як і відхиляти тендерну пропозицію.
Щодо відсутності акту прийому передачі по угоді оренди техніки та обладнання, учасник у складі своєї пропозиції надає Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року, укладеного з ТОВ «ОКНА-СИТИ» та відповідний Додаток 1 що є актом прийому передачі, бо містить інформацію про передачу відповідного обладнання згідно списку. Відповідно до п. 3 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710: «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» Тому у Замовника не було підстав рахувати відповідно надану інформацію як невідповідність.
Підсумовуючи вищезазначене, учасник у складі пропозиції надав не повну інформацію по складу, який не передбачений ТД для надання. У складі пропозиції надано інформацію та документи на автотранспорт, а саме у відповідності до вимог – зазначена інформація в довідці, договір оренди автотранспорту та технічні паспорти на відповідний автотранспорт та угоду з третьою стороною на підтвердження права користування відповідною технікою ТОВ «ОКНА-СИТИ».
Виправлення помилки в угоді ТОВ «ОКНА-СИТИ» з TДВ «Миколаївбудмеханізація» Замовник не міг визначити як невідповідність бо це запит відомостей який стосується іншої особи, яка не є учасником (потенційним учасником) Процедури закупівлі.
Просимо при винесення рішення додатково врахувати декілька факторів:
- Замовник при проведенні процедури закупівлі дотримувався принципів здійснення закупівель, відповідні не точності у документах учасника були віднесені до формальних помилок, бо вся інформація відповідно до вимог тендерної документація наявна в складі пропозиції учасника. Відхилення пропозиції з нашого боку було б розцінено як дискримінація по відношенню до нього. Якщо Замовник розцінив би відповідні формальні помилки як невідповідності то надав би Учаснику можливість їх виправлення у протоколі 24 години, так як вони відносяться до ст. 16 Закону.
- Нагальну потребу у капітальному ремонті ЦНАП яка передбачена Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» від 03.11.2023, необхідність приведення у відповідність даного об’єкту, та враховуючи збільшення кількості осіб які потребують надання адміністративних послуг, а саме внутрішньо переміщених осіб.
Долучаємо до матеріалів відповіді Лист із запитом та відповіді від Офісу Президента України.
- Врахувати нестабільність на ринку матеріалів з урахуванням поточних обставин і постійним зростанням інфляції відміна процедури закупівлі може призвести до значних втрат Державного Бюджету. Наразі економія складає 761525 грн.
Номер:
940046e6865844508b12ff8d9b53b7c7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2023 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-012686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Чи укладений договір з переможцем торгів ФОП «Чубов Ігор Миколайович» за результатами процедури закупівлі?
2. У разі укладання договору з переможцем торгів ФОП «Чубов Ігор Миколайович» надати інформацію (пояснення) з відповідними документами щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель договору у строки, визначені законодавством.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
400cce0603154b04a0c80c03847f1e4b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.08.2023 10:14
Опис:
По першому питанню повідомляємо, що за результатами процедури закупівлі договір укладено не було.
По другому питанню повідомляємо що Замовник скористався своїм правом згідно абз. 4 п. 49 Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору бути продовжений до 35 днів. Відповідне рішення оформлено протокольно 28.07.2023 № 39 та додається окремим документом до відповіді. Через обмежений функціонал майданчику відповідний протокол не міг бути долучений на сайті уповноваженого органу.
Тому строк та процедуру з боку Замовника у відповідній частині не порушено.