• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт громадського будинку під центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), за адресою: вул. Первомайська №14 в с. Синюхин Брід Первомайського району Миколаївської області" (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

6 060 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 302.63 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 20:08 - 01.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 6808c97fa8ce415ea7d2ec4efc765142
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012686-a.b5
Назва: Оскарження неправомірного відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Детальний опис у тексті долученого файлу Скарга.docx
Дата розгляду скарги: 06.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2023 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.09.2023 14:57
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2023 18:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №14198-р/пк-пз від 06.09.2023 стосовно скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Чубова І.М. - виконано.
Автор: ФОП "Чубов Ігор Миколайович", Ігор Чубов +380633889689 olgakara4@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 308080adbeef4d759b15b197e96bb13d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012686-a.c4
Назва: ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Під час розгляду тендерних пропозицій Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх Учасників, окрім ФОП Чубов І.М., надавши йому ” 24 години на усунення порушень, на підставі п. 43 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі» (далі - Постанова №1178, Особливості) , а саме: «1. Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до ТД, міститься така вимога: «. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації складену у довільній формі, із зазначенням інформації про кваліфікацію, досвід, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, освіти, ІНН, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). (водії, вантажники, комірник), які мають необхідні знання та досвід» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації надана учасником не містить зазначення посади. 2. Відповідно ч.2 Додатку 1 до ТД, міститься така вимога: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.» Відповідна довідка відсутня у складі пропозиції. 3. Відповідно п.8 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, міститься така вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ, місце реєстрації та фактичне місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.» Відповідна інформація не надана 4. Відповідно до п.2 ч.3 Додатку 2 до ТД, міститься така вимога: «Учасник надає Замовнику копії документів, що підтверджують якість використаних матеріалів, а саме: копію угоди з постачальником матеріалів та відповідний гарантійний лист від нього із зазначенням посилання на закупівлю про можливість постачати якісні матеріали в обсязі достатньому для виконання робіт по об’єкту.» Учасник надав у складі пропозиції Договір з постачальником матеріалів на суму 700 000 грн. та гарантійний лист від нього, але у відповідному листі не зазначено інформацію щодо можливості постачання повного обсягу матеріалів для виконання робіт по об’єкту. Учасник має надати у складі пропозиції договір на суму, яка відповідає або більше розрахунку ціни на матеріали, або гарантійний лист із зазначення можливості постачання товару Учаснику в повному обсязі для виконання робіт по об’єкту». ФОП Чубов І.М. усунув всі недоліки, виявлені Замовником протягом 24 годин. Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №35 від 14.07.2023 року було оголошено ФОП Чубова І.М. переможцем відкритих торгів з особливостями. ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Постанови №1178, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником було встановлено вимоги щодо надання учасниками: «1.1. Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, стан. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально- технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником. Учасник обов’язково надає технічні паспорти на зазначені у довідці автотранспорт». ФОП Чубов І.М. надав Довідку №01/12 від 29.06.2023 року «Про наявність матеріально технічної бази», а також підтверджуючі документи до нього, але: по-перше, Учасник надав Договір оренди складу від 03.01.2023 року укладеного з ФОП Арутюновою С.Е. В пункті 2.4 цього Договору вказано: «Прийом-передача об’єкта в оренду здійснюється комісією , яка складається з представників Орендодавця і Орендаря. Сторони зобов’язані визначити своїх представників з приймання передачі Об’єкту оренди та приступити до передачі Об’єкту оренди протягом трьох днів з моменту підписання цього Договору. Об’єкт оренди повинен бути переданий Орендодавцем та прийнятий Орендарем протягом трьох днів з моменту початкової роботи комісії. Акт прийому-передачі об’єкта із зазначенням фактичного стану елементів Об’єкту оренди є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1)». Акт прийому-передачі щодо оренди складу – Додаток 1 відсутній у тендерній пропозиції. по-друге, для підтвердження ФОП Чубовим І.М. оренди техніки та обладнання, учасник у складі своєї пропозиції надає Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року, укладеного з ТОВ «ОКНА-СИТИ», відповідно до предмету якого: Орендар приймає в тимчасове платне користування Машини та механізми, що визначене у Додатку 1 до цього Договору. В Додатку 1 до Договору оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року в п.1.1 зазначено: «Орендодавець по акту прийому-передачі надає Орендарю Машини та механізми в оренду згідно наступного переліку» та діє протягом 36 місяців з моменту підписання сторонами Акту (акт прийому-передачі у складі тендерної пропозиції на зазначені машини та механізми відсутній). Відповідно до ст. 759 Цивільного Кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Тобто наймодавець ТОВ «ОКНА-СИТИ» повинен передати ФОП Чубову І.М. майно у користування. Судячи зі скан-копій технічних паспортів, можна зрозуміти що ТОВ «ОКНА-СИТИ» не є власником транспортних засобів. Власником транспортних засобів є ТзДВ «Миколаївбудмеханізація». У складі тендерної пропозиції ФОП Чубова І.М. наявний ДОВГОСТРОКОВИЙ ДОГОВІР 1350/04УММ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ МАШИНАМИ ТА МЕХАНІЗМАМИ ВІД 22.04.2021 РОКУ, відповідно до якого Виконавець ТзДВ «Миколаївбудмеханізація» за дорученням Замовника ТОВ «ОКНА-СИТИ» зобов’язується надавати послуги машинами, механізмами, які належать Виконавцю на праві приватної власності . Відповідно до ст. 901 Цивільного Кодексу України 1. за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, входячи з вищезазначеного надавач послуг ТзДВ «Миколаївбудмеханізація» є власником машин та механізмів, якими надає послуги ТОВ «ОКНА-СИТИ». ТОВ «ОКНА-СИТИ» не має жодних прав на це майно і не може передати в оренду майно, яке йому по праву не належить. Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року, укладеного з ТОВ «ОКНА-СИТИ» є нікчемним, а отже учасник ФОП Чубов І.М. не підтвердив наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг для виконання робіт, де підставою права користування був зазначений Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року. по-третє, ФОП Чубов І.М. надав у складі своєї тендерної пропозиції Договір оренди механізмів та обладнання №24/05-23 від 24.05.2023 року укладеного з ПРАТ «Первомайське ШРБУ» щодо передачі в тимчасове платне користування машин та механізмів. Акт прийому-передачі, який вимагався Замовником на зазначені механізми та обладнання до цього Договору відсутній. Отже, прийняте рішення уповноваженої особи щодо оголошення переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Чубова І.М. є неправомірним. На підставі п.44 Особливостей тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей має бути відхилена. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушують права ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись статтями 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 44 Постанови №1178. ПРОШУ 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати протокольне рішення Замовника №35 від 14.07.2023 року щодо оголошення переможцем закупівлі ФОП Чубова І.М. неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати протокольне рішення Замовника №35 від 14.07.2023 року щодо оголошення ФОП Чубова І.М. переможцем закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію ФОП Чубова І.М. Додаток: 1. Довідка №01/12 від 29.06.2023 року «Про наявність матеріально технічної бази». 2. Документи на підтвердження наявності маттех. бази. Директор ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» Д.І.Бернаков
Вирішення: Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель повідомляємо про наступне: 1. Щодо відхилення пропозицій учасників: 1. ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“ – пропозиція відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей 2. ТОВ "Еталон Профстрой" - пропозиція відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей 3. ТОВ "ГОСПОДАР-2" - пропозиція відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Пропозиція учасника ФОП "Чубов Ігор Миколайович" – мала у своєму складі невідповідності, та не мала порушень щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, тому керуючись п.43 Особливостей була опублікована інформація щодо невідповідностей згідно Протоколу №34 від 13.07.2023. 2. Щодо інформації про наявність матеріально технічної бази, а саме про відсутність акту прийому- передачі до договору оренди складу – відсутня пряма вказівка/вимога щодо зазначення складського приміщення. З огляду на позицію Кабінету Міністрів України щодо вимог по кваліфікаційним критеріям, які відповідно до п. 28 особливостей визначають, що Замовник встановлює один, або декілька кваліфікаційних критеріїв із зазначенням відповідного підтвердження, для товарів може не застосовувати взагалі кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 Закону, а для деяких категорій товару взагалі зменшили вимоги та заборонили вимагати документи на підтвердження матеріально – технічної бази та працівників відповідної кваліфікації. Тому з огляду на вище зазначене Замовник мав право зазначати будь які вимоги згідно кваліфікаційних критеріїв та відповідно у п.1.1 Додатку 1 не зазначав конкретно яку саме матеріально – технічну базу має вказати учасник, єдиним обов’язковим критерієм є надання Технічних паспортів на автотранспорт – тобто відповідний автотранспорт має бути зазначений у довідці про наявність матеріально – технічної бази та відповідно обов’язкове надання документу на підтвердження права власності/користування. Тобто, якщо учасник з власної ініціативи завантажив у складі тендерної пропозиції документ із помилками, але замовник не вимагав його надавати, то в замовника немає підстав вимагати усунути невідповідності, так само як і відхиляти тендерну пропозицію. Відповідне відхилення пропозиції є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель. Щодо відсутності акту прийому передачі по угоді оренди техніки та обладнання, учасник у складі своєї пропозиції надає Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року, укладеного з ТОВ «ОКНА-СИТИ» та відповідний Додаток 1 що є актом прийому передачі, бо містить інформацію про передачу відповідного обладнання згідно списку та всі відповідні реквізити відповідного документа. Акт прийому передачі відповідно до законодавства України не має установленої форми, тобто може мати будь-який вигляд та є необхідним первинним документом для підтвердження господарської операції. Він актуальний для будь-якого підприємця: ФОП, ТОВ чи будь-якої іншої організаційної форми, незалежно від системи оподаткування. Акт діє в межах території України для підтвердження продажу товарів чи надання послуг. Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996. Статтею 1 Закону визначено, що первинний документ — документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до ст. 9 Закону первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо, то безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Відповідно Додаток 1 до Договору має всю вище перелічену інформацію та є актом прийому – передачі відповідно до визначення закону та формулювання відповідного документу. Відповідна аргументація стосується акту прийому – передачі(Додаток 1) до договору оренди механізмів та обладнання №24/05-23 від 24.05.2023 року укладеного з ПРАТ «Первомайське ШРБУ» щодо передачі в тимчасове платне користування машин та механізмів. 3. Щодо договору ТзДВ «Миколаївбудмеханізація» з ТОВ «ОКНА -СИТИ» це додаткова інформація учасника, що учасник з власної ініціативи завантажив у складі тендерної пропозиції, замовник не вимагав його надавати, то в замовника немає підстав вимагати усунути невідповідності, так само як і відхиляти тендерну пропозицію. Відповідне рішення АМКУ є у скарзі № UA-2018-01-12-000098-b.c1 за аналогічною ситуацією на користь скаржника, пропозицію якого Замовник відхилив за додатково надані документи. Учасник додатково може ознайомитись з матеріалами справи, яка знаходиться у вільному доступі. »
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

2. Документи на підтвердження наявності маттех. бази.

Номер: 3655dbacba21490f95f27b92a6ee0f6b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012686-a.a3
Назва: 2. Документи на підтвердження наявності маттех. бази.
Вимога:
2. Документи на підтвердження наявності маттех. бази.
Опис причини скасування: помилково завантажена
Дата скасування: 18.07.2023 16:16
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 94d3d8d74ecd4beaacf288e40c842c70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012686-a.b2
Назва: Вимога щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Під час розгляду тендерних пропозицій Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх Учасників, окрім ФОП Чубов І.М., надавши йому ” 24 години на усунення порушень, на підставі п. 43 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі» (далі - Постанова №1178, Особливості) , а саме: «1. Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до ТД, міститься така вимога: «. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації складену у довільній формі, із зазначенням інформації про кваліфікацію, досвід, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, освіти, ІНН, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). (водії, вантажники, комірник), які мають необхідні знання та досвід» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації надана учасником не містить зазначення посади. 2. Відповідно ч.2 Додатку 1 до ТД, міститься така вимога: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.» Відповідна довідка відсутня у складі пропозиції. 3. Відповідно п.8 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, міститься така вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ, місце реєстрації та фактичне місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.» Відповідна інформація не надана 4. Відповідно до п.2 ч.3 Додатку 2 до ТД, міститься така вимога: «Учасник надає Замовнику копії документів, що підтверджують якість використаних матеріалів, а саме: копію угоди з постачальником матеріалів та відповідний гарантійний лист від нього із зазначенням посилання на закупівлю про можливість постачати якісні матеріали в обсязі достатньому для виконання робіт по об’єкту.» Учасник надав у складі пропозиції Договір з постачальником матеріалів на суму 700 000 грн. та гарантійний лист від нього, але у відповідному листі не зазначено інформацію щодо можливості постачання повного обсягу матеріалів для виконання робіт по об’єкту. Учасник має надати у складі пропозиції договір на суму, яка відповідає або більше розрахунку ціни на матеріали, або гарантійний лист із зазначення можливості постачання товару Учаснику в повному обсязі для виконання робіт по об’єкту». ФОП Чубов І.М. усунув всі недоліки, виявлені Замовником протягом 24 годин. Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №35 від 14.07.2023 року було оголошено ФОП Чубова І.М. переможцем відкритих торгів з особливостями. ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Постанови №1178, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником було встановлено вимоги щодо надання учасниками: «1.1. Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, стан. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально- технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном з актами прийому-передачі відповідного майна. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником. Учасник обов’язково надає технічні паспорти на зазначені у довідці автотранспорт». ФОП Чубов І.М. надав Довідку №01/12 від 29.06.2023 року «Про наявність матеріально технічної бази», а також підтверджуючі документи до нього, але: по-перше, Учасник надав Договір оренди складу від 03.01.2023 року укладеного з ФОП Арутюновою С.Е. В пункті 2.4 цього Договору вказано: «Прийом-передача об’єкта в оренду здійснюється комісією, яка складається з представників Орендодавця і Орендаря. Сторони зобов’язані визначити своїх представників з приймання передачі Об’єкту оренди та приступити до передачі Об’єкту оренди протягом трьох днів з моменту підписання цього Договору. Об’єкт оренди повинен бути переданий Орендодавцем та прийнятий Орендарем протягом трьох днів з моменту початкової роботи комісії. Акт прийому-передачі об’єкта із зазначенням фактичного стану елементів Об’єкту оренди є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1)». Акт прийому-передачі щодо оренди складу – Додаток 1 відсутній у тендерній пропозиції. по-друге, для підтвердження ФОП Чубовим І.М. оренди техніки та обладнання, учасник у складі своєї пропозиції надає Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року, укладеного з ТОВ «ОКНА-СИТИ», відповідно до предмету якого: Орендар приймає в тимчасове платне користування Машини та механізми, що визначене у Додатку 1 до цього Договору. В Додатку 1 до Договору оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року в п.1.1 зазначено: «Орендодавець по акту прийому-передачі надає Орендарю Машини та механізми в оренду згідно наступного переліку» та діє протягом 36 місяців з моменту підписання сторонами Акту (акт прийому-передачі у складі тендерної пропозиції на зазначені машини та механізми відсутній). Відповідно до ст. 759 Цивільного Кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Тобто наймодавець ТОВ «ОКНА-СИТИ» повинен передати ФОП Чубову І.М. майно у користування. Судячи зі скан-копій технічних паспортів, можна зрозуміти що ТОВ «ОКНА-СИТИ» не є власником транспортних засобів. Власником транспортних засобів є ТзДВ «Миколаївбудмеханізація». У складі тендерної пропозиції ФОП Чубова І.М. наявний ДОВГОСТРОКОВИЙ ДОГОВІР 1350/04УММ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ МАШИНАМИ ТА МЕХАНІЗМАМИ ВІД 22.04.2021 РОКУ, відповідно до якого Виконавець ТзДВ «Миколаївбудмеханізація» за дорученням Замовника ТОВ «ОКНА-СИТИ» зобов’язується надавати послуги машинами, механізмами, які належать Виконавцю на праві приватної власності . Відповідно до ст. 901 Цивільного Кодексу України 1. за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, входячи з вищезазначеного надавач послуг ТзДВ «Миколаївбудмеханізація» є власником машин та механізмів, якими надає послуги ТОВ «ОКНА-СИТИ». ТОВ «ОКНА-СИТИ» не має жодних прав на це майно і не може передати в оренду майно, яке йому по праву не належить. Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року, укладеного з ТОВ «ОКНА-СИТИ» є нікчемним, а отже учасник ФОП Чубов І.М. не підтвердив наявність обладнання, матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг для виконання робіт, де підставою права користування був зазначений Договір оренди механізмів та обладнання №16/08-2021від 16.08.2021 року. по-третє, ФОП Чубов І.М. надав у складі своєї тендерної пропозиції Договір оренди механізмів та обладнання №24/05-23 від 24.05.2023 року укладеного з ПРАТ «Первомайське ШРБУ» щодо передачі в тимчасове платне користування машин та механізмів. Акт прийому-передачі, який вимагався Замовником на зазначені механізми та обладнання до цього Договору відсутній. Отже, прийняте рішення уповноваженої особи щодо оголошення переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Чубова І.М. є неправомірним. На підставі п.44 Особливостей тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей має бути відхилена. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушують права ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ЕТАЛОН ПРОФСТРОЙ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись статтями 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 44 Постанови №1178. ПРОШУ 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати протокольне рішення Замовника №35 від 14.07.2023 року щодо оголошення переможцем закупівлі ФОП Чубова І.М. неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати протокольне рішення Замовника №35 від 14.07.2023 року щодо оголошення ФОП Чубова І.М. переможцем закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію ФОП Чубова І.М. Додаток: 1. Довідка №01/12 від 29.06.2023 року «Про наявність матеріально технічної бази». 2. Документи на підтвердження наявності маттех. бази.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково завантажена
Дата скасування: 18.07.2023 16:16
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: a0b42c04141e4738bdc334fb22e004ac
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012686-a.b1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до вимог тендерної документації Учаснику необхідно надати Акт обстеження об’єкта. Таким чином пропозиція учасника, який не надасть Акт огляду, буде відхилена. Зазначена вимога Замовника протирічить принципам здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Законом України «Про публічні закупівлі», що підтверджується багатьма рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: 1. Рішення 7661-р/пк-пз від 30.05.2023 2. Рішення 8277-р/пк-пз від 07.06.2023 3. Рішення 8360-р/пк-пз від 08.06.2023 4. Рішення 8453-р/пк-пз від 12.06.2023 5. Рішення 8708-р/пк-пз від 14.06.2023 Керуючись п.54 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання Акт обстеження об’єкта.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено