-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення (заміна вікон, дверей) заходи з енергозбереження Коломийського ліцею № 4 імені Сергія Лисенка по вул. М. Заньковецької, 11 в м. Коломиї Івано-Франківської області
Завершена
6 326 692.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 266.92 UAH
мін. крок: 1% або 63 266.92 UAH
Номер:
a3df8c0400a84ea2ad0ac1c449b0fc7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-17-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2023 00:00
Період моніторингу:
17.11.2023 16:36 - 09.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2023 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.11.2023 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-06-22-017663-a, 22.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішень Органу оскаржень; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийський ліцей № 4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.06.2023 № 90; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 № 93; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.06.2023 № 94; запитання учасників процедури закупівлі від 23.06.2023, 24.06.2023 та відповіді замовника від 23.06.2023 та 26.06.2023; вимоги про усунення порушень від 07.07.2023 № UA-2023-06-22-017663-a.a1 та рішення замовника від 11.07.2023; скарга до процедури № UA-2023-06-22-017663-a.b2 від 11.07.2023 ТОВ «ГЛОРІЯ-В»; рішення Органу оскарження від 26.07.2023 № 11489-р/пк-пз; протокол уповноваженої особи від 10.08.2023 № 136; повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2023; договір про закупівлю від 23.08.2023 № 86 на загальну суму 5414000,00 грн (з ПДВ); додаткова угода до договору від 24.08.2023 № 1; відповідь замовника від 05.12.2023 на запит органу державного фінансового контролю та пояснення з власної ініціативи 07.12.2023.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем «ГЛОРІЯ-В» договір про закупівлю від 23.08.2023 № 86 на загальну суму 5414000,00 грн (з ПДВ).
Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
08.12.2023 16:40 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
1b6cdbe40d1647148bb900b3d9d0a880
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6326692,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-017663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
80de581ccaee4f6ea3fdfb78c7546330
Назва:
На виконання запиту про надання замовником пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30 листопада 2023 року
Дата опублікування:
05.12.2023 18:51
Опис:
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30 листопада 2023 року про надання замовником пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення (заміна вікон, дверей) заходи з енергозбереження Коломийського ліцею № 4 імені Сергія Лисенка по вул. М. Заньковецької, 11 в м. Коломиї Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-017663-a) повідомляємо наступне.
Питання. Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті. Інформація за посиланням: https://drive.google.com/file/d/10WsmjGPnrj4NLRJ4-5rpn-uMnXMaZGCW/view
Для документального підтвердження пояснень додаються відповідні документи:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Номер:
2e81b5fc4f094a57b174a1f87276547e
Назва:
На виконання запиту про надання замовником пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30 листопада 2023 року
Дата опублікування:
07.12.2023 13:49
Опис:
У доповнення до пояснення на виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30 листопада 2023 року про надання замовником пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт приміщення (заміна вікон, дверей) заходи з енергозбереження Коломийського ліцею № 4 імені Сергія Лисенка по вул. М. Заньковецької, 11 в м. Коломиї Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-017663-a) повідомляємо наступне.
Надаємо посилання на сайт закладу, де міститься інформація з обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація за посиланням:https://school4.if.ua/doc1, https://sites.google.com/view/public-procurement/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0.