• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення (заміна вікон, дверей) заходи з енергозбереження Коломийського ліцею № 4 імені Сергія Лисенка по вул. М. Заньковецької, 11 в м. Коломиї Івано-Франківської області

Завершена

6 326 692.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 266.92 UAH
Номер: a3df8c0400a84ea2ad0ac1c449b0fc7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-17-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.11.2023 16:36 - 09.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2023 № 103-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2023 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-06-22-017663-a, 22.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішень Органу оскаржень; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийський ліцей № 4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.06.2023 № 90; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 № 93; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.06.2023 № 94; запитання учасників процедури закупівлі від 23.06.2023, 24.06.2023 та відповіді замовника від 23.06.2023 та 26.06.2023; вимоги про усунення порушень від 07.07.2023 № UA-2023-06-22-017663-a.a1 та рішення замовника від 11.07.2023; скарга до процедури № UA-2023-06-22-017663-a.b2 від 11.07.2023 ТОВ «ГЛОРІЯ-В»; рішення Органу оскарження від 26.07.2023 № 11489-р/пк-пз; протокол уповноваженої особи від 10.08.2023 № 136; повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2023; договір про закупівлю від 23.08.2023 № 86 на загальну суму 5414000,00 грн (з ПДВ); додаткова угода до договору від 24.08.2023 № 1; відповідь замовника від 05.12.2023 на запит органу державного фінансового контролю та пояснення з власної ініціативи 07.12.2023. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем «ГЛОРІЯ-В» договір про закупівлю від 23.08.2023 № 86 на загальну суму 5414000,00 грн (з ПДВ). Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 08.12.2023 16:40 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.12.2023 16:40

Запити/Пояснення