• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області )

Завершена

2 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 200.00 UAH
Номер: d6cba82e03d24e9b9ff418d9a966ac39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 27.11.2023 16:27 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2023 № 101-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.11.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.11.2023 № 101-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 6 UA-2023-06-22-015520-a 22.06.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповідей на звернення та вимоги учасників, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» та ТОВ «КЛІН ТОН», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасність надання відповідей на звернення та вимоги учасників; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; стан виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік комунального некомерційного підприємства «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.06.2023 № 22/06-36 зі змінами від 26.06.2023, від 17.07.2023 та від 20.07.2023; звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги учасників про усунення порушення та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ»), підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (далі – ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД») та товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН ТОН» (далі – ТОВ «КЛІН ТОН»); протоколи від 02.08.2023 № 02/08/41, № 02/08/42, № 02/08-43 та від 01.09.2023 № 01/09-61, № 01/09-62, № 01/09-63; рішення комісії АМКУ від 11.07.2023 № 10389-р/пк-пз, від 11.07.2023 № 10390-р/пк-пз, від 16.08.2023 № 12911-р/пк-пз та від 21.08.2023 № 13089-р/пк-пз; договір про закупівлю від 08.09.2023 № 254-П; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на виконання рішень комісії АМКУ від 11.07.2023 № 10389-р/пк-пз та від 11.07.2023 № 10390-р/пк-пз вносив зміни до тендерної документації. Так, 20.07.2023 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію Додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація». Разом з цим, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Період усунення порушень: 07.12.2023 14:10 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2023 14:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, враховуючи проведення моніторингу закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2023-11-27-000026) та виявлені порушення, повідомляє, що відповідні зміни до закупівлі були проведені згідно протоколу та Змін від 20.07.2023р., які не опублікувалися (відбулася технічна помилка). Враховуючи вищевикладене, надаємо: Протокол «Про внесення змін до тендерної документації» «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання); - Зміни, які були внесені від 20.07.2023 року. Дякуємо за об’єктивний розгляд нашої закупівлі. В подальшому будемо більш уважнішими при відображені в системі документів. Додатки: 1. Копія Протоколу від 20.07.2023р. 2. Копія Змін від 20.07.2023р.
Дата публікації звіту: 13.12.2023 11:19

Запити/Пояснення