-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області )
Завершена
2 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 200.00 UAH
Номер:
d6cba82e03d24e9b9ff418d9a966ac39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 16:27 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 № 101-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.11.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.11.2023 № 101-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2023-06-22-015520-a 22.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповідей на звернення та вимоги учасників, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» та ТОВ «КЛІН ТОН», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасність надання відповідей на звернення та вимоги учасників; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; стан виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік комунального некомерційного підприємства «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.06.2023 № 22/06-36 зі змінами від 26.06.2023, від 17.07.2023 та від 20.07.2023; звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги учасників про усунення порушення та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ»), підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (далі – ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД») та товариства з обмеженою відповідальністю «КЛІН ТОН» (далі – ТОВ «КЛІН ТОН»); протоколи від 02.08.2023 № 02/08/41, № 02/08/42, № 02/08-43 та від 01.09.2023 № 01/09-61, № 01/09-62, № 01/09-63; рішення комісії АМКУ від 11.07.2023 № 10389-р/пк-пз, від 11.07.2023 № 10390-р/пк-пз, від 16.08.2023 № 12911-р/пк-пз та від 21.08.2023 № 13089-р/пк-пз; договір про закупівлю від 08.09.2023 № 254-П; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на виконання рішень комісії АМКУ від 11.07.2023 № 10389-р/пк-пз та від 11.07.2023 № 10390-р/пк-пз вносив зміни до тендерної документації.
Так, 20.07.2023 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію Додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація». Разом з цим, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Період усунення порушень:
07.12.2023 14:10 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2023 14:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, враховуючи проведення моніторингу закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2023-11-27-000026) та виявлені порушення, повідомляє, що відповідні зміни до закупівлі були проведені згідно протоколу та Змін від 20.07.2023р., які не опублікувалися (відбулася технічна помилка).
Враховуючи вищевикладене, надаємо:
Протокол «Про внесення змін до тендерної документації» «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання);
- Зміни, які були внесені від 20.07.2023 року.
Дякуємо за об’єктивний розгляд нашої закупівлі. В подальшому будемо більш уважнішими при відображені в системі документів.
Додатки:
1. Копія Протоколу від 20.07.2023р.
2. Копія Змін від 20.07.2023р.
Дата публікації звіту:
13.12.2023 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
0c4494bf1887437ba89c721fcf23209a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.11.2023 21:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c9821a80fc8045e68c246d537b1aad37
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
29.11.2023 16:12
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, враховуючи проведення моніторингу «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)» надає наступні пояснення та документи.
Господарська діяльність КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО проводиться, виключно, на підставі Господарського кодексу України та Статуту, медична практика – на підставі чинного законодавства України, наказів МОЗ України, локальних актів у сфері охорони здоров’я тощо.
Структура КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО включає в себе 10 амбулаторії ЗПСМ: 7 амбулаторій в межах Ірпінської територіальної громади, в тому числі селах Михайлівка-Рубежівка, Козинці та селищі Гостомель.
З 24 лютого 2022 року з метою здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг заклад охорони здоров’я користується окрім Закону України «Про публічні закупівлі», також і Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами («Особливості здійснення публічних закупівель»).
Так, на момент здійснення закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання), відповідно до зазначеною вище Постанови №1178 було проведено процедуру відкриті торги з особливостями.
Враховуючи вищевикладене, Замовником були зроблені наступні кроки:
Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області при проведенні даної процедури брало до уваги специфіку проведення закупівель за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, в якому передбачається етап пре-кваліфікації з відповідною ідентифікацією учасників до моменту проведення аукціону (хоча проведення процедури відкритих торгів з особливостями такого не передбачає).
Відтак, враховуючи факт того, що законодавець легітимізуючи таку процедуру очевидно не вбачає наявності корупційних ризиків у зв’язку з ідентифікацією учасників до проведення аукціону запровадило попередній огляд об’єктів, які слід прибирати та об’єми прибирання, а також отримало пропозиції від потенційних майбутніх учасників.
Так, при формуванні ціни майбутньої процедури бралось до уваги:
-розрахунок відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства (Додається);
-зауваження Північного офісу Держаудитслужби України, які були викладені в акті-ревізії щодо аналогічних договорів минулих періодів. Порушення були усунуті та враховані при розрахунку вартості(ціни) чинного Договору;
Комерційні пропозиції від 3-ьох потенційних учасників(Додається).
Фінансування наданих послуг з прибирання приміщень здійснюється виключно за рахунок Власних коштів (кошти отримані КНП за рахунок платних медичних послуг та за рахунок коштів НСЗУ). Кошти витрачені на послуги не є коштами державного бюджету, в тому числі субвенцією, в розумінні Податкового кодексу України.
Щодо посилання на сайти яких здійснювався попередній моніторинг цін:
КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО при здійсненні закупівель, користується примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 (зі змінами) (далі - примірна методика) та містить, зокрема методи визначення очікуваної вартості.
Саме ця примірна методика застосовувалася для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Проте, зауважуємо що методика має рекомендаційний характер і може не засовуватися Замовником.
Також, моніторинг цін здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, тобто цін на товари власних проведених процедур, або укладених угод (договорів, додаткових угод, рахунків-фактур тощо) інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих.
Для прикладу: користувалися сайтами: https://prozorro.gov.ua/ - класифікатор за кодом ДК;
https://rozetka.com.ua/
https://hotline.ua/
https://index.minfin.com.ua/ - середня вартість на товари і послуги.
https://www.rabotniki.ua/uk/
Звертаємо увагу, що дана процедура оскаржувалася в Антимонопольному комітеті України та Замовником виконанні законні вимоги Органу.
Як наслідок, КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО було підписано Договір про закупівлю від 08.09.2023 року №254-П, який на 42% відсотки нижчий по Ціні, ніж запланований та прорахований Замовником (Додається).
Комерційна пропозиція ТОВ «КЛІН ТОН» була без порушень до умов проведення самої процедури та наявності необхідних Документів (Рішення АМКУ) найбільш фінансово приваблива, про що свідчить результат, який надає система Prozorro (на 42% відсотки нижча Ціна, ніж запланована Замовником).
Метод: Оцінка пропозицій: За вартістю придбання.
Також, враховуючи, що процедура: відкриті торги з особливостями, посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості є план закупівель:https://zakupivli.pro/signin?next=Ii9jYWJpbmV0L3B1cmNoYXNlcy9zdGF0ZV9wbGFuL3ZpZXcvMjQ3NTQyNjQi.GEdDvg.eIJbpuNLG_XB6AYNn59V78Bc4_c
Дякуємо за увагу до наших закупівель.
Додатки в копіях:
1. Розрахунок відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства;
2. Комерційні пропозиції від 3-ьох учасників;
3. Звіт за результатами проведеної закупівлі;
4. Договір про закупівлю від 08.09.2023 року №254-П