• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області )

Завершена

2 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 200.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2023 16:34 - 22.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного відхилення учасника

Номер: ef52932f38d9422d91d579ad8dd87c1f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015520-a.c6
Назва: Щодо неправомірного відхилення учасника
Скарга:
Інформацію зазначено в доданих файлах
Дата розгляду скарги: 16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2023 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2023 13:55
Дата виконання рішення Замовником: 28.08.2023 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі були прийняті рішення від 02.08.2023 №02/08/41 та №02/08/42 (далі – Рішення), згідно з якими: тендерні пропозиції Учасники Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» та ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» не відповідають встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерні пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Рішеннями КомісіїАнтимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від16.08.2023 №12911-р/пк-пз та від 21.08.2023 №13089-р/пк-пз зобов’язано Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 02.08.2023 №02/08-43 про визнання ТОВ «КЛІН ТОН» переможцем процедури Закупівлі.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Томашевська Катерина 380930182022 0970052006solo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення норм чинного законодавства

Номер: 132ce083a94044219ce1a1f98528608c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015520-a.a5
Назва: Скарга щодо порушення норм чинного законодавства
Скарга:
Детально в додатках
Дата розгляду скарги: 21.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2023 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.08.2023 12:35
Дата виконання рішення Замовником: 28.08.2023 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі були прийняті рішення від 02.08.2023 №02/08/41 та №02/08/42 (далі – Рішення), згідно з якими: тендерні пропозиції Учасники Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» та ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» не відповідають встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерні пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Рішеннями КомісіїАнтимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від16.08.2023 №12911-р/пк-пз та від 21.08.2023 №13089-р/пк-пз зобов’язано Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 02.08.2023 №02/08-43 про визнання ТОВ «КЛІН ТОН» переможцем процедури Закупівлі.
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Юрій Бондаренко +380502425293 servislendbond1@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 5e2d2a97703642c2977a07fe1b8fea91
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015520-a.b4
Назва: вимога
Вимога:
Доброго дня. В ТД в Додатку 1 наявна наступна вимога: "- копії дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору." Прошу внести зміни в ТД і уточнити , які саме документи на миючі, чистячі та дезінфікуючі потрібно надати , або прописати у вимозі надати висновки та/або сертифікати і тд (на вибір учасника). Законом не передбачено взагалі дозвільних документів на миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби. Окрім того, що Ви маєте на увазі під поняттям "гігієнічні сертифікати". Так як Ви прописали, то потрібно надати все І висновки, і гігієнічні сертифікати, і дозвола , і інші документи. Жоден учасник не зможе надати відповідні документи. Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що згідно абзацу 1 ч.1 ст. 23 України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно абзацу першого ч. 3 ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання вимог і виключно в рамках повноважень, передбачених безпосередньо в вищезазначених статтях Закону, нами було встановлено відповідну вимогу. Також повідомляємо, що наступне ствердження автора «Так як Ви прописали, то потрібно надати все І висновки, і гігієнічні сертифікати, і дозвола , і інші документи. Жоден учасник не зможе надати відповідні документи.» в частині того, що жоден учасник не зможе надати відповідні документи є не лише абсолютно суб’єктивним, а ще й таким, яке повністю суперечить об’єктивним обставинам. При цьому ми, заявляючи про необ’єктивність такого ствердження автора вимоги, на відміну від автора вимоги абстрагуємося від декларативного, тобто нічим крім власного бажання не підтвердженого, умовиводу і надаємо свою відповідь, яка підтверджується нами цілком реальними і об’єктивними доказами, посиланням на конкретні норми законодавства та рішення компетентного органу, яке вступило в законну силу. Так, звертаємо увагу автора вимоги, що зазначене ним питання саме в такому форматі вже розглядалося АМКУ в рамках проведення даної закупівлі. При цьому комісія АМКУ зайняла чітку і однозначну позицію і встановила, що не було доведено та документально не підтверджено «необхідність внесення змін до Документації в цій частині (мова йде саме про умову, на яку посилається автор вимоги. Прим. замовника), а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Крім того, можемо порадити автору вимогу уважно ознайомитися з рішеннями комісій АМКУ по даному питанню в рамках проведення даної закупівлі та у випадку незгоди з такими рішеннями нагадати, що згідно ч. 23 ст. 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 856761874ba5444e89a1cfc66f8c9ef2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015520-a.b3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. В Додатку 2 до ТД, в Таблиці 3 (пункт 2) присутня наступна вимога: "Туалетний папір рул. 120 м, кількість відривів min 1070 листів (min 1/38 г/м2)" та нижче прописано, що потрібно відповідно надати фото та назву всієї продукції, яка вказана в Таблиці 3, де буде зазначені технічні характеристики та вказані виробники поставляємо продукції. Одношарового туалетного паперу із щільністю 38 г/м2, 120 м, 1070 відривів не існує. Можливо це помилка друку? Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідні зміни були внесені
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірні та дискримінаційні умови ТД

Номер: 9d28f1aac35f407291d07a26ebaf2b8b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015520-a.c2
Назва: Неправомірні та дискримінаційні умови ТД
Скарга:
Замовник порушив принципи, встановлені статтею 5 Закону, зокрема, принцип об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону (тіло скарги додаємо окремим файлом)
Дата розгляду скарги: 11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2023 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2023 12:01
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2023 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії №10390-р/пк-пз від 11.07.2023 внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2023-06-22-015520-a та предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області )».
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 3d1f633f85994a0ea9b5ec423a16658c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015520-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Детально в додатках
Дата розгляду скарги: 11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.06.2023 19:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2023 11:59
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2023 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії №10389-р/пк-пз від 11.07.2023 внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2023-06-22-015520-a та предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області )».
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 griffinservice@ukr.net