• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (код ДК 021:2015-09134200-9), Бензин А-95 неетильований (код ДК 021:2015 -09132000-3)

Завершена

520 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 202.00 UAH
Номер: 3422b1ac311449b4aa66d5a3ddc571d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-08-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.08.2023 16:57 - 30.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.08.2023 № 180 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 180 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2023-06-19-014832-a 19.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 3 статті10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанова № 1178, своєчасності надання роз’яснення до процедури Замовником, своєчасності укладання договору про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснення до процедури Замовником, правомірності відхилення тендерної пропозиції, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ОБ'ЄДНАННЯ ПАРКІВ КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ М. ХАРКОВА» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.06.2023 року №1, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2023, договір про закупівлю від 03.07.2023 № ТД-5853, додаткова угода від 11.07.2023 №1, додаткова угода від 11.07.2023 №2, пояснення Замовника від 14.08.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 проекту договору Додатку 3 до тендерної документації, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору. Згідно з підпунктом 11.1 пункту 11 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» проекту договору Додатку 3 до тендерної документації, невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 (Специфікація №1) та Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС). Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист, складений у довільній формі, щодо ознайомлення та погодження з умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації. Так, в складі тендерної документації учасником процедури закупівлі оприлюднено гарантійний лист від 20.06.2023 №7, в якому зазначено, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» ознайомлений та погоджується з умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації. Проте, в підпункті 11.1 пункту 11 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС) відсутній. Однак, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 Договору від 03.07.2023 № ТД-5853, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору. Проте, Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС) до Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 не опублікований. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з роз’ясненням та з метою отримання інформації стосовно того, що до Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 не оприлюднено Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС). На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.08.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «…На Ваше питання , щодо оприлюднення Додатку №2 до договору ТД-5853 повідомляємо, що даний Додаток не було оприлюднено в строк з публікацією Договору. З метою усунення цієї невідповідності, Додаток №2 оприлюднено 14.08.2023 року.». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог пункту 10 частини 3 статті10 Закону, в частині оприлюдння в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: додатку до договору - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору.
Період усунення порушень: 16.08.2023 22:10 - 31.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2023 22:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проаналізувавши Ваш висновок по закупівлі №UA-2023-06-19-014832-a Комунальне підприємство «Об'єднання парків культури та відпочинку м.Харкова» повідомляє, що до Уповноваженої особи підприємства враховано заходи виховного характеру, також Уповноважена особа підприємства пройде додаткове навчання у сфері публічних закупівель, зокрема і самостійне вивчення Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та в подальшій роботі, з метою недопущення помилок, зауваження буде враховане до уваги
Дата публікації звіту: 23.08.2023 15:41

Запити/Пояснення