-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (код ДК 021:2015-09134200-9), Бензин А-95 неетильований (код ДК 021:2015 -09132000-3)
Завершена
520 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 202.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 202.00 UAH
Номер:
3422b1ac311449b4aa66d5a3ddc571d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 16:57 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 № 180
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.08.2023 № 180
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-06-19-014832-a 19.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 3 статті10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанова № 1178, своєчасності надання роз’яснення до процедури Замовником, своєчасності укладання договору про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснення до процедури Замовником, правомірності відхилення тендерної пропозиції, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ОБ'ЄДНАННЯ ПАРКІВ КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ М. ХАРКОВА» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.06.2023 року №1, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2023, договір про закупівлю від 03.07.2023 № ТД-5853, додаткова угода від 11.07.2023 №1, додаткова угода від 11.07.2023 №2, пояснення Замовника від 14.08.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 проекту договору Додатку 3 до тендерної документації, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору. Згідно з підпунктом 11.1 пункту 11 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» проекту договору Додатку 3 до тендерної документації, невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 (Специфікація №1) та Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС).
Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист, складений у довільній формі, щодо ознайомлення та погодження з умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації.
Так, в складі тендерної документації учасником процедури закупівлі оприлюднено гарантійний лист від 20.06.2023 №7, в якому зазначено, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» ознайомлений та погоджується з умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації.
Проте, в підпункті 11.1 пункту 11 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС) відсутній.
Однак, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 Договору від 03.07.2023 № ТД-5853, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору.
Проте, Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС) до Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 не опублікований.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.08.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з роз’ясненням та з метою отримання інформації стосовно того, що до Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 не оприлюднено Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС).
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.08.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «…На Ваше питання , щодо оприлюднення Додатку №2 до договору ТД-5853 повідомляємо, що даний Додаток не було оприлюднено в строк з публікацією Договору. З метою усунення цієї невідповідності, Додаток №2 оприлюднено 14.08.2023 року.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог пункту 10 частини 3 статті10 Закону, в частині оприлюдння в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме: додатку до договору - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору.
Період усунення порушень:
16.08.2023 22:10 - 31.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2023 22:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проаналізувавши Ваш висновок по закупівлі №UA-2023-06-19-014832-a Комунальне підприємство «Об'єднання парків культури та відпочинку м.Харкова» повідомляє, що до Уповноваженої особи підприємства враховано заходи виховного характеру, також Уповноважена особа підприємства пройде додаткове навчання у сфері публічних закупівель, зокрема і самостійне вивчення Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та в подальшій роботі, з метою недопущення помилок, зауваження буде враховане до уваги
Дата публікації звіту:
23.08.2023 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
6713935d98ae447abbed08f42d067788
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Палива дизельного, Бензину А-95 неетильованого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-19-014832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fad9d0074bcf4a93811fb0631fc9874e
Назва:
відповідь замовника з приводу запиту
Дата опублікування:
14.08.2023 16:58
Опис:
Пояснення Комунального підприємства " Об'єднання парків культури та відпочинку м. Харкова» (надалі - КП «ОПК м.Харкова», підприємство) з приводу запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби у відповідності до наказу 08.08.2023 № 180 Про початок моніторингу закупівель щодо закупівлі UA-2023-06-19-014832-a ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (код ДК 021:2015-09134200-9), Бензин А-95 неетильований (код ДК 021:2015-09132000-3) :
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника, з урахуванням інформації щодо цін на товари, які міститься у відкритих джерелах, а саме: на сайтах постачальників відповідних товарів, а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (моніторингу ринкових цін тощо). До формування опису предмета закупівлі залучалися відповідні фахівці підприємства, які відповідають за подальше використання товару, що закупався, також керуючись чинним законодавством України, а саме: діючим в Україні Держстандартам та Технічному регламенту, що затверджений Постановою КМУ від 01.08.2013р. № 927 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», тощо.
Номер:
5ae56880c2904fabb0b4f8a18102f03e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Палива дизельного, Бензину А-95 неетильованого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-19-014832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 Договору від 03.07.2023 № ТД-5853, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору.
Також, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 проекту договору до тендерної документації, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору. Згідно з підпунктом 11.1 пункту 11 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» проекту договору до тендерної документації, невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 (Специфікація №1) та Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС).
Поясніть будь ласка, чому до Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 не оприлюднено Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
69411d11b0524439a3b681f053194aee
Назва:
відповідь до запиту
Дата опублікування:
14.08.2023 17:17
Опис:
Пояснення Комунального підприємства " Об'єднання парків культури та відпочинку м. Харкова» (надалі - КП «ОПК м.Харкова», підприємство) з приводу запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби у відповідності до наказу 08.08.2023 № 180 Про початок моніторингу закупівель щодо закупівлі UA-2023-06-19-014832-a ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (код ДК 021:2015-09134200-9), Бензин А-95 неетильований (код ДК 021:2015-09132000-3) :
1. Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 Договору від 03.07.2023 № ТД-5853, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору. Також, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 проекту договору до тендерної документації, відпуск ПММ здійснюється на умовах EXW АЗС Постачальника в Україні за переліком, що додається до договору (ІНКОТЕРМС 2010) з урахуванням умов даного Договору. В разі розбіжностей між положеннями цього договору і Правилами ІНКОТЕРМС 2010, пріоритет в тлумаченні умов поставки мають положення цього Договору. Згідно з підпунктом 11.1 пункту 11 «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» проекту договору до тендерної документації, невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 (Специфікація №1) та Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС). Поясніть будь ласка, чому до Договору від 03.07.2023 № ТД-5853 не оприлюднено Додаток №2 (ПЕРЕЛІК АЗС).
На Ваше питання , щодо оприлюднення Додатку №2 до договору ТД-5853 повідомляємо, що даний Додаток не було оприлюднено в строк з публікацією Договору. З метою усунення цієї невідповідності, Додаток №2 оприлюднено 14.08.2023 року.
Номер:
ed5342f9c61e47beacb07e69918c4887
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Палива дизельного, Бензину А-95 неетильованого (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-19-014832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник повинен мати розширену мережу, не менше 10 (десяти) власних або орендованих (партнерських ) автозаправних станцій в м. Харків та Харківській області. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі, щодо АЗС Учасника, а також надати документи, які підтверджують право власності на АЗС, або договір оренди строком дії до 31.12.2023 року.
Відповідно до пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації, для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника (-ків) чи операторів кожної АЗС, вказаних у довідці як партнерських, виданий Учаснику, не пізніше дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантійний і безперебійний відпуск палива по талонам зразка, запропонованого Учасником (лист повинен містити зразки талонів (лицьову та зворотну сторону). На оригінал листа накладається кваліфікований (КЕП) /удосконалений (УЕП) електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала, у форматі, що дає можливість його перевірити КЕП/УЕП (виконання п.3 виключає необхідність виконання п.4).
Слід зазначити, що згідно з Довідкою «ПЕРЕЛІК АЗС в м. Харків та Харківській області», яка завантажена в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівель, інформація щодо власних або орендованих (партнерських) автозаправних станцій відсутня.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимоги пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: надання учасником процедури закупівель інформації, щодо власних або орендованих (партнерських ) автозаправних станцій? Яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимоги пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: надання у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника (-ків) чи операторів кожної АЗС?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b647c2cc18af4d2e8345287b4913faf3
Назва:
відповідь на питання №2
Дата опублікування:
14.08.2023 17:02
Опис:
Пояснення Комунального підприємства " Об'єднання парків культури та відпочинку м. Харкова» (надалі - КП «ОПК м.Харкова», підприємство) з приводу запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби у відповідності до наказу 08.08.2023 № 180 Про початок моніторингу закупівель щодо закупівлі UA-2023-06-19-014832-a ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (код ДК 021:2015-09134200-9), Бензин А-95 неетильований (код ДК 021:2015-09132000-3) :
1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник повинен мати розширену мережу, не менше 10 (десяти) власних або орендованих (партнерських ) автозаправних станцій в м. Харків та Харківській області. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі, щодо АЗС Учасника, а також надати документи, які підтверджують право власності на АЗС, або договір оренди строком дії до 31.12.2023 року. Відповідно до пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації, для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника (-ків) чи операторів кожної АЗС, вказаних у довідці як партнерських, виданий Учаснику, не пізніше дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантійний і безперебійний відпуск палива по талонам зразка, запропонованого Учасником (лист повинен містити зразки талонів (лицьову та зворотну сторону). На оригінал листа накладається кваліфікований (КЕП) /удосконалений (УЕП) електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала, у форматі, що дає можливість його перевірити КЕП/УЕП (виконання п.3 виключає необхідність виконання п.4). Слід зазначити, що згідно з Довідкою «ПЕРЕЛІК АЗС в м. Харків та Харківській області», яка завантажена в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівель, інформація щодо власних або орендованих (партнерських) автозаправних станцій відсутня.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимоги пункту 2 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: надання учасником процедури закупівель інформації, щодо власних або орендованих (партнерських ) автозаправних станцій? Яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимоги пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: надання у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника (-ків) чи операторів кожної АЗС?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За умовами Тендерної документації , а саме Додаток № 2 до тендерної документації в п.2 оговорюється умова щодо розширеності мережі , не менше 10 (десяти ) власних чи орендованих (партнерських) заправок, при цьому Учасник повинен надати Довідку, складену в довільній формі, щодо АЗС Учасника, а також надати документи ,які підтверджують право власності на АЗС, або договір оренди строком дії до 31.12.2023 року. Так Учасником була надана довідка , складена в довільній формі, з переліком та номерами АЗС в м. Харків та Харківській за вих. № 4 від 21.06.2023 року. На виконання умов , щодо права власності або права оренди АЗС Учасником були надані :
Договір оренди №ГЕ-1/0 автозаправних станцій від 01.03.2021 року з додатками між ТОВ «ГРАУНД ЕНЕРДЖИ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН-ОЙЛ» ( термін дії договору до 01.02.2024 року) . Предмет договору передбачає перелік 8 (восьми) автозаправних станцій, укомплектованих технологічним обладнанням .
Договір оренди №БР-1/0 автозаправних станцій від 24.03 .2021 року з додатками між ТОВ «БЛЕК РЕНТАЛС» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН-ОЙЛ» (термін дії договору до 24.02.2024 року). Предмет договору передбачає перелік 2 (двох) автозаправних станцій, укомплектованих технологічним обладнанням.
Договір оренди №Р-100 автозаправних станцій з додатком від 31.05.2019 року та Додатковою угодою №1 від 28.05.2021 року між ТОВ «РАУТ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН-ОЙЛ» (термін дії договору до 31.10.2024 року). Предмет договору передбачає перелік 1(однієї) автозаправної станції з технологічним обладнанням. Адреси, що зазначені в даних Договорах оренди відповідають адресам АЗС , зазначеним В Переліку АЗС в м. Харків та Харківській області за вих. № 4 від 21.06.2023 року ( Довідка складена в довільній формі , надана ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН-ОЙЛ»). Вбачаємо, що даний пункт тендерної документації виконаний Учасником .
Щодо другої частини Вашого питання , яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимоги п.4 Додатку 2, прошу звернути Вашу увагу на вимоги п.3 Додатку 2, а саме надання у складі тендерної пропозиції оригінал/копію ліцензії , виданої на ім`я Учасника , на право роздрібної торгівлі пальним, щодо кожної із запропонованих Учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника (Виконання п. 3 виключає необхідність виконання п.4. ). На виконання вимоги п.3 Учасник надав у складі тендерної пропозиції копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на 11 АЗС , що зазначені в Переліку АЗС , який був наданий Учасником. Термін дії ліцензій діючий. . Умови вимоги п.3 Додатку 2 Учасником виконані. Оскільки вимогами передбачено що, виконання пункту 3 Додатку 2 виключає необхідність виконання п.4 Додатку 2 вважаємо, що зазначені умови виконані Учасником повністю.