• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо дизельне (код ДК 021:2015-09134200-9), Бензин А-95 неетильований (код ДК 021:2015 -09132000-3)

Завершена

520 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 202.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2023 17:19 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація № 2

Номер: 00bfab457eea4b1fb9f3d731bbb0326e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-014832-a.a2
Назва: Дискримінація № 2
Вимога:
в п. 2 додатку 2 до тендерної документації визначено наступну вимогу: ". Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника (-ків) чи операторів кожної АЗС, вказаних у довідці як партнерських, виданий Учаснику, не пізніше дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантійний і безперебійний відпуск палива по талонам зразка, запропонованого Учасником (лист повинен містити зразки талонів (лицьову та зворотну сторону). На оригінал листа накладається кваліфікований (КЕП) /удосконалений (УЕП) електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала, у форматі, що дає можливість його перевірити КЕП/УЕП (виконання п.3 виключає необхідність виконання п.4)." Зазначена умова тендерної документації носить дискримінаційний характер, оскільки Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість надати зазначений лист без накладеного КЕП партнера. Відповідно до статті 5 ЗУ "ПР електронні документи та електронний документообіг" - Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Тобто, надання листа від партнера, що не містить накладеного електронного підпису, жодним чином не впливає на зміст та реальність такого листа, оскільки Замовник наділений правом звернутись до партнера учасника та перевірити достовірністьо наданої в листі інфомації. Тому вимагаємо вилучити вимогу тендерної документації про те, що лист від партнера має бути підписаним КЕП/УЕП.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 3.9 розділу 3 Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Вимоги до оформлення документів тендерної пропозиції викладені в п.3.11 розділу 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 70fb8e1203f04db5951b4b7b72bc0424
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-014832-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
в пункты 3 додатку 2 до тендерної документації визначено: "Для підтвердження можливості отримання Товару з власної чи орендованої АЗС Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію ліцензії, виданої на ім.`я Учасника, на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника" Вимога щодо наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним обмежує учасників-партнерів АЗС, які здійснюють продаж талонів на пальне та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним отримується на кожне місце торгівлі окремо. Відповідно до ст.15 Закону № 418 суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва. Оптова торгівля – діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації підприємствам роздрібної торгівлі, іншим суб'єктам господарювання. Роздрібна торгівля – діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форм розрахунків. У процесі торговельної діяльності роздрібна торгівля розв'язує двоєдине завдання: задовольняє мінливі та зростаючі потреби кінцевого споживача в товарах та послугах і забезпечує створення прибутку суб'єкту господарювання. На відміну від оптового продажу, тобто від закупівлі товарів для подальшого перепродажу або професійного використання, приводом для купівлі в роздрібній торгівлі є задоволення власних потреб покупця та його сім'ї у куплених товарах чи послугах. Тобто компанія Скаржника не має необхідності отримувати ліцензію на право роздрібної торгівлі, оскільки наша діяльність направлена на працю з юридичними особами, а не на роздрібний продаж у торгових точках. Незрозумілим являється необхідність надання для закупки ліцензії саме роздрібну торгівлю, оскільки закупка проводиться для службових автомобілів відділу комунального підприємства, а не для задоволення власних потреб покупця (як фізичної особи). Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Зазначена умова Документації носить обмежувальний характер. Вимагаємо дозволити приймати учать у закупівлі тим учасникам, які не мають ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, однак отримали ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: поставку Замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Задля уникнення звуження кола потенційних Учасників аукціону, що призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази (партнерські АЗС) Замовником було внесено пункт 4 Додатку 2 Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено