Реконструкція каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 (п'ятдесят тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.3 розділу 3 тендерної документації.
Завершена
11 878 842.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 394.21 UAH
Період моніторингу:26.07.2023 17:54 - 17.08.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:26.07.2023 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.07.2023 № 158
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-06-16-012182-a 16.06.2023 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922-VIII) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII , розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ID: UA-P-2023-06-16-005118-c Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.06.2023 зі змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.06.2023, від 30.06.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 30.06.2023, договір на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16» від 31.07.2023 № 6, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 01.08.2023, 08.08.2023, 10.08.2023.
Період усунення порушень:15.08.2023 17:00 - 19.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:15.08.2023 17:00
Запити/Пояснення
76301
Номер:cbea568d7cb548da8ec6e9d4ba1ef725
Назва:Запит для надання пояснень
Дата опублікування:27.07.2023 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.08.2023 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16, код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-012182-a), яку проведено Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/38598277/info) Замовник є розпорядником нижчого рівня державного бюджету та головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
p7s
sign.p7s
76605
Номер:f78f04a6563b4e24bc40cb774dbed6e0
Назва:Відповідь на запит замовнику на надання поясненнь
Дата опублікування:01.08.2023 16:17
Автор:Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
38598277
Контактна особа:
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net
Адреса:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється у повній відповідності до проектної документації. Очікувана вартість визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (експертного звіту). Розмір бюджетного призначення встановлений Додатком 6 до рішення обласної ради та/або розпорядженням голови облдержадміністрації. Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обґрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zhkg-zakupivli
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16, код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-012182-a), яку проведено Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Просимо надати назву файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", який містить в собі електронно-цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис гаранту (банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства для банківської гарантії.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
p7s
sign.p7s
76989
Номер:0e9604d80d0348aa9be3a1918e634c30
Назва:Відповідь на запит на надання поясненнь
Дата опублікування:08.08.2023 15:43
Автор:Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
38598277
Контактна особа:
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net
Адреса:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:надаэмо назву файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", який містить в собі електронно-цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис гаранту (банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства для банківської гарантії.
reg12182.zip
p7s
sign.p7s
76877
Номер:98fde9eedafc4a7c9a2f477622a12a96
Назва:Запит для надання пояснення
Дата опублікування:07.08.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:11.08.2023 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16, код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-012182-a), яку проведено Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічна специфікація зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та на підтвердження згоди з якою Учасниками надається відповідна інформаційна довідка в довільній формі.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі підсумкову відомість ресурсів.
У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" завантажена Довідка від 23.06.2023 № 23062023/17 про підтвердження згоди з інформацією щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що вказана в Технічній специфікації – Додатку 3 до тендерної документації. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції завантажений файл Технічна специфікація (Широка).pdf, який містить в собі Технічну специфікацію, Додаток 3 до тендерної документації погоджений учасником закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ".
Просимо надати пояснення з питання, чому Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 Електротехнічні рішення (файл Договірна ціна (Широка), яка завантажена у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", відрізняється від Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на Електротехнічні рішення у складі Технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зокрема в розділах: І «Витрати труда», ІІ «Будівельні машини і механізми»?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
p7s
sign.p7s
77205
Номер:341c221e1b7f4ea69d0233245071fb16
Назва:Відповідь на запит на надання поясненнь
Дата опублікування:10.08.2023 10:01
Автор:Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
38598277
Контактна особа:
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net
Адреса:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Ч.7 розділу 3 тендерної документації передбачено, що ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм. Настанови з визначення вартості будівництва та бути твердою (далі - Настанова). Відповідно до п.5.9. Настанови при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.