• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16

Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 (п'ятдесят тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.3 розділу 3 тендерної документації.

Завершена

11 878 842.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 394.21 UAH
Номер: 30ed594d21464ba09d4875caa5d1746c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.07.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.07.2023 17:54 - 17.08.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 26.07.2023 № 158 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.07.2023 № 158 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2023-06-16-012182-a 16.06.2023 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922-VIII) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII , розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ID: UA-P-2023-06-16-005118-c Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.06.2023 зі змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.06.2023, від 30.06.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 30.06.2023, договір на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції № 2а заміна насосного обладнання з можливістю підключень резервних мереж за адресою: м. Кам'янське, вул. Широка, 16» від 31.07.2023 № 6, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 01.08.2023, 08.08.2023, 10.08.2023.
Період усунення порушень: 15.08.2023 17:00 - 19.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2023 17:00

Запити/Пояснення