-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля молода
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер:
055bf01401854d9c924cd3da85de1b27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 14:34 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 №55-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.12.2023 №55-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-16-006935-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю, внесення змін та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та його оприлюднення; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.06.2023; тендерні пропозиції ФОП Єгоров Д.В., ТОВ «МКТ23», ФОП Наум Л.А.; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2023 №364, від 29.06.2023 №373, від 04.07.2023 № 396; повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2023; договір про закупівлю від 11.07.2023 року № 366-23, додаткові угоди № 1 від 26.07.2023, від 13.09.2023 № 2, від 17.10.2023 № 3, від 31.10.2023 № 4; пояснення Замовника від 06.12.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
14.12.2023 12:23 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2023 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
9466d185faa3414493342272d30ca4b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Картопля молода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-006935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7a35b8739ee74610bbae15a5e38d50da
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 04.12.2023
Дата опублікування:
06.12.2023 17:42
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Картопля молода» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-006935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи), щодо наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
У Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Національна академія) виникла потреба у закупівлі за предметом «Картопля молода», по коду ДК 021:2015 - 03210000-6 «Зернові культури та картопля» для забезпечення безперебійного харчування особового складу Національної академії. Розрахунки здійснювались з урахуванням норм харчування визначених Постановою КМУ від 03.06.2003 року № 824-010 (норма № 3), ДСТУ ЕЭК ООН FFV-31:2007 та із врахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом проведення моніторингу цін, визначеним керівними документами Держприкордонслужби України, на підставі звіту про стан цін від 09.06.2023 року із погодженням центрального органу відомства від 14.06.2023 року.
На підставі рапорту, начальника відділення продовольчого забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі) № 701/11777-23-ВН від 16.06.2023 року, уповноваженою особою було оголошено процедуру (Відкриті торги з особливостями) за предметом закупівлі. До рапорту додано: Додаток 4. Технічна специфікація предмета закупівлі (додається у форматі pdf); Довідку про стан цін станом на 09.06.2023 року (додається у форматі pdf), погодження ціни від керівного органу Держприкордонслужби України № 701/28064/-23-Вих від 14.06.2023 року.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі внутрішніх нормативно-правових актів з організації харчування органами Держприкордонслужби України та річного графіку проведення процедур закупівель Національної академії, а також довідки про стан цін станом на 09.06.2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до потреб замовника, відповідають вимогам статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із врахуванням норм харчування визначених Постановою КМУ від 03.06.2003 року № 824-010 (норма № 3), ДСТУ ЕЭК ООН FFV-31:2007 та повинно відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТ), що зазначено в Додатку 4. Технічний опис.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – обґрунтування) здійснено у терміни передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування https://nadpsu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/06/obgruntuvannya-zakupivli-kartopli-molodoyi.pdf (додається у форматі pdf), розміщено начальником відділення продовольчого забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Необхідна інформація про суми коштів, сплачених за договором № 366-23 від 11.07.2023 року, що був укладений за результатом проведення закупівлі UA-2023-06-16-006935-a за предметом «Картопля молода», по коду ДК 021:2015 - 03210000-6 «Зернові культури та картопля», а також дані щодо видаткових накладних (відповідні реєстраційні номери) за якими здійснювалась оплата за товар відображена у платіжних інструкціях № 7844 від 28.07.2023 року, № 7845 від 28.07.2023 року, № 7846 від 28.07.2023 року, № 7936 від 08.08.2023 року, № 7953 від 09.08.2023 року, № 8473 від 04.09.2023 року, № 8511 від 06.09.2023 року, № 8801 від 20.09.2023 року, № 9356 від 20.10.2023 року, № 9357 від 20.10.2023 року, № 9415 від 26.10.2023 року (додаються у форматі pdf). Загальна сума коштів сплачених за договором згідно з платіжними інструкціями становить 466 625 грн. 00 коп., у відповідності до положень Додаткової угоди № 4-23 від 31.10.2023 року до Договору № 366-23 від 11.07.2023 року.