-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями).Додаткові кошти, виділені рішенням сесії Бережанської міської ради від 25.05.2022 року №1230 в сумі 763,0 тис.грн, з них: Жуківський ліцей ім.Богдана Лепкого - 520,0 тис.грн. ЗДО ясла-садок "Золотий ключик" - 243,0 тис.грн.
Завершена
763 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 630.00 UAH
Номер:
77b8fbd9a0fa40599e2844469c00b877
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2023 00:00
Період моніторингу:
31.07.2023 15:19 - 22.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2023 №50-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.07.2023 №50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-06-15-009729-a від 15.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Коритнік Д.В., встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, порушення пункту 43, пункту 44, пункту 50 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Малопінський І.Ю., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 18.07.2023 за №244 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023 за №186, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Малопінського Ігоря Юрійовича (далі – ФОП Малопінський І.Ю.), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коритніка Дмитра Володимировича (далі - ФОП Коритнік Д.В.), протокольне рішення уповноваженої особи від 30.06.2023 за №34, протокольне рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 за №35, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2023, договір від 18.07.2023 за №244, пояснення (із долученими документами) Замовника від 04.08.2023, від 10.08.2023, від 11.08.2023 та від 17.08.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Аналізом пропозиції ФОП Коритнік Д.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником розглянувши наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, а саме ФОП Коритнік Д.В. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій, вказано наступне: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Згідно із пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, пунктом 3 Особливостей №1178 визначено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей №1178 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити зокрема таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Однак, Замовник оприлюднив учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке не містить інформації щодо переліку виявлених невідповідностей та посилань на вимоги тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
У додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб;
- зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції.
Згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням наведеного, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником не розміщується.
Однак, в порушення пункту 43 Особливостей №1178 Замовником розглянувши тендерну пропозицію ФОП Коритнік Д.В. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій, вказано наступне: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Під час проведення моніторингу, 14.08.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо причин оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, а саме: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Замовником у відповіді від 17.08.2023 вказано: « В даному випадку в розумінні вимог тендерної документації зразок – це бланк, який буде заповнений під час постачання товару на кожну одиницю виготовленого товару, щоб пересвідчитись, що він наявний у постачальника.
Адже, п. 11 Додатку 2 до ТД передбачено що всі необхідні документи, що підтверджують якість Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент поставки партії Товару…» .
З даного питання необхідно наголосити, що замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, окрім іншого, зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції, а пунктом 43 Особливостей №1178 не передбачена можливість розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
На виконання вимоги повідомлення про усунення невідповідностей учасником закупівлі ФОП Коритнік Д.В. 30.06.2023 додатково завантажено у пропозицію файли «Гарантійний лист. Технічний паспорт.pdf» та «Технічний паспорт виробу.pdf».
Так, у файлі із назвою «Технічний паспорт виробу.pdf» подано технічний паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» та технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.».
Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет - 32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником у тендерній документації (склопакет не менше 42 мм.).
Під час проведення моніторингу, 08.08.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо поданого ФОП Коритнік Д.В. зразка паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції які не відповідають вимогам замовника.
Замовником у відповіді від 11.08.2023 вказано: «Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет -32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником (склопакет не менше 42 мм.), проте технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.» відповідає вимогам встановленим Замовником (склопакет 42 мм і коефіцієнт і показник опору теплопередачі 1,03).
Учасником Коритнік Д.В. у тендерній документації було подано протокол випробувань (Додаток 18.7) за допомогою якого і підтверджено технічні характеристики предмету закупівлі.
Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства………..».
Отже, в порушення пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Коритніка Д.В., у зв’язку із тим що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак, в порушення пункту 50 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Період усунення порушень:
21.08.2023 17:20 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу ID: UA-M-2023-07-31-000016, Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитро Володимирович було прийнято рішення від 24.08.2023 року про розірвання Договору про закупівлю від 18.07.2023 року №244. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Відділом освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитром Володимировичем. Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі Прозорро.
Дата публікації звіту:
24.08.2023 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
90baf2c3df3b4df8aff4945ab8487a41
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.08.2023 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
13bdbd0017c4434ebc458c44c1b7f196
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів).
Дата опублікування:
04.08.2023 14:24
Опис:
І. Замовником запит на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
1. Так, 15 червня 2023 року замовником було оголошено процедуру «відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2023-06-15-009729-a на очікувану вартість закупівлі, яка склала 763 000,00 грн. з ПДВ.
2. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Обсяги визначено відповідно до потреби. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано, як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та сформовано на основі листів завідувача садочку та Директора ліцею, а також на підставі діючих на даний момент ДСТУ. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: завідувача садочку та директора ліцею та інших уповноважених осіб закладів освіти, в яких встановлювались вікна та двері та фахівця з господарської діяльності Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради.
3. Замовником з метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2023-06-15-009729-a відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710». Надаємо посилання на сайт Замовника: http://oms.berezhanymrada.gov.ua/index.php/publichni-zakupivli/dokumentatsiia-publichnykh-zakupivel/476-informatsiia-pro-publichnu-zakupivliu-vikna.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
169ab7732ee94d2e989d397b58f444bb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.08.2023 13:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимоги: Склопакет: не менше 42 мм. Склопакет двокамерний з енергозберігаючим прозорим склом та коефіцієнтом опору теплопередачі не менше R=0,90 м2*К/Вт – згідно ДБН В.2.6-31:2021 для першої температурної зони.
Прошу обґрунтувати (із посиланням на відповідні документи) причину формування вимоги щодо склопакету товщиною не менше 42 мм.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
735ac04754f843c9a237186b513b597f
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів).
Дата опублікування:
10.08.2023 15:26
Опис:
Відповідно до пункту 33 ст.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потреби замовника. Технічні вимоги до предмета закупівлі розроблені профільними фахівцями відділу освіти (фахівцем господарської діяльності, службова записка якого додається) на підставі ДБН В.2.6-31:2021. Товщина склопакету 42 мм є такою, яка повністю задовольняє наші потреби, як Замовника. Віконні та дверні блоки будуть встановлені у закладах освіти, тому товстіше скло забезпечить більшу надійність в експлуатації, буде більш стійким у випадку можливого удару і розбивання склопакету. Чим ширше склопакет, тим краще його звукоізоляція, а двокамерний склопакет шириною 42 мм буде набагато «тихіше», ніж двокамерний шириною 35 мм. Також даним склопакетом ми добиваємося максимального збереження тепла у закладах освіти.
Номер:
8a17a5a357fb43998eea8a4f44310b4a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб;
- зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником розглянувши наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, а саме ФОП Коритнік Д.В., оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій вказано: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Учасником закупівлі у складі пропозиції подано файли «Гарантійний лист. Технічний паспорт.pdf» та «Технічний паспорт виробу.pdf».
Так, у файлі із назвою «Технічний паспорт виробу.pdf» подано технічний паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» та технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.».
Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет -32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником(склопакет не менше 42 мм.).
Отже, учасником закупівлі ФОП Коритнік Д.В. подано зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції які не відповідають вимогам замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca6ffc95822549e6b19b1e4e88f1e3d7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.08.2023 14:59
Опис:
Замовником запит на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
Учасником закупівлі Коритнік Д.В., у складі пропозиції подано файли «Гарантійний лист. Технічний паспорт.pdf» та «Технічний паспорт виробу.pdf».
Так, у файлі із назвою «Технічний паспорт виробу.pdf» подано технічний паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» та технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.».
Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет -32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником(склопакет не менше 42 мм.), проте технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.» відповідає вимогам встановленим Замовником (склопакет 42 мм і коефіцієнт і показник опору теплопередачі 1,03).
Учасником Коритнік Д.В. у тендерній документації було подано Протокол випробувань (Додаток 18.7) за допомогою якого і підтверджено технічні характеристики предмету закупівлі.
Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У Договорі №244 від 18.07.2023 року вказано, що вікна та двері мають бути із склопакетом 42 мм. На сьогоднішній день у закладах освіти уже встановлено вікна та двері з зазначим склопакетом і показником опору теплопередачі вікна–1,03 та двері–0,7, про що свідчать вже готові Технічні паспорти виробів, які надані при доставці товару (Додаток 1).
Номер:
42c3b5ae7dbb41439d3b849220c8994b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.08.2023 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Під час моніторингу встановлено, що Замовником розглянувши наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, а саме ФОП Коритніка Д.В. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій, вказано наступне: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Згідно із пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину не зазначення у вимозі про усунення невідповідностей переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності ?
2. Згідно пункту 40 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням наведеного, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником не розміщується.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити причину оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, а саме: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції» ?
3. Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено:
«16. Дверні стулки з монтажною шириною 70 мм, створки Т-116 мм, зовнішнього відкривання, колір - білий Склопакет: не менше 42 мм. Термопанель: 32мм біла Фурнітура: дверні петлі IQ або еквівалент; ручка нажимна; циліндр BKS або еквівалент, обов’язкова наявність 5 ключів; замок ключ-рейка FUHR-D35/92-защібка, або еквівалент;
17. Профільна система 6-х камерна з монтажною глибиною не менше 70 мм. В дверних конструкціях використовувати стулку Т-116. Армування профілю – сталеве, товщиною не менше 1,2 мм. для дверей армування не менше 2 мм.».
Учасником закупівлі ФОП Коритніка Д.В. в складі пропозиції подано протокол сертифікованих випробувань блоків дверних зовнішніх з ПВХ профілю «Osnova Premium» від 26.10.2022 за №58-с у якому щодо характеристики зразків зазначено - Блок дверний зовнішній з ПВХ профілю «Osnova Premium» (70мм. 6 -кам.).
У договорі укладеному за результатами закупівлі від 18.07.2023 за №244 не зазначено із скількох камер повинна бути профільна система дверей.
У інформації від 11.08.2023 Замовником вказано, що на сьогоднішній день у закладах освіти уже встановлено вікна та двері з зазначим склопакетом і показником опору теплопередачі вікна–1,03 та двері–0,7, про що свідчать вже готові Технічні паспорти виробів, які надані при доставці товару (Додаток 1).
Опрацюванням Додатку 1 до інформації від 11.08.2023, а саме технічного паспорту виробу встановлено, що у ньому зазначено - дверь вх. Т116 мм Osnova Premium 5к. АП.
Отже, прошу пояснити з якого профілю ФОП Коритнік Д.В. поставлено Замовнику двері «Osnova Premium» - 5 кам. чи 6 кам.?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7f176c5ef89a4db9910d03b2de9a2baf
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.08.2023 15:05
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 2023-08-14 17:00:20 по-першому питанню надаємо наступну інформацію. Відповідно до вимог абз. 2 п. 7 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Отже, Замовником (Уповноваженою особою) сформовано протокол щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції (додається у Додатку 1). Однак, при оприлюдненні повідомлення про усунення невідповідностей відсутня технічна можливість прикріпити вказаний протокол, тому помилково з технічних причин зазначено саме резолютивну частину протоколу – «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Крім того, п. 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
При цьому, не зазначено в Особливостях, що у випадку формування повідомлення про усунення невідповідностей, необхідно керуватись положеннями ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
По-другому питанню повідомляємо. Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником вимагалось на підтвердження якісних характеристик товару надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ; - сертифікат відповідності на склопакети; - сертифікат відповідності на фурнітуру; - сертифікат відповідності на виріб; - зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції.
В даному випадку в розумінні вимог тендерної документації зразок – це бланк, який буде заповнений під час постачання товару на кожну одиницю виготовленого товару, щоб пересвідчитись, що він наявний у постачальника.
Адже, п. 11 Додатку 2 до ТД передбачено що всі необхідні документи, що підтверджують якість Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент поставки партії Товару.
При цьому, в п. 43 Особливостей уточнено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При поданні тендерної пропозиції Учасником надано документи, що підтверджують, що ним запропоновано вироби вікна та двері виробника ПП «Основа Р», зокрема протокол сертифікаційних випробувань блоків дверних (виробник ПП «Основа Р»), сертифікат відповідності на склопакети (виробник ПП «Основа Р»), протокол сертифікаційних випробувань склопакетів та блоків віконних (виробник ПП «Основа Р»), сертифікат відповідності товару на вікна та двері (виробник ПП «Основа Р») та інші, тобто, запропонований товар буде виготовлятись саме вказаним виробником.
Технічний паспорт виробу – це кінцевий документ, що видається виробником товару на кожну одиницю товару, що виготовлений, тобто після укладення договору про закупівлю товару. Тому, замовником вимагалось надання лише зразка вказаного документу.
Так як, зразок паспорту виробу не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником сформовано повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
По - третьому питанню повідомляємо наступне: у закладах освіти Бережанської міської ради ФОП Коритніком Д.В. встановлено двері та вікна 6 – камерні, відповідно до наших якісних та кількісних характеристик. Про що, свідчить протокол випробувань, який був поданий постачальником при поданні тендерної пропозиції. Щодо Технічного паспорту виробу, то була допущена технічна помилка Виробником. Для підтвердження надаємо пояснення постачальника та виробника у Додатку 2.