• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)

Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями).Додаткові кошти, виділені рішенням сесії Бережанської міської ради від 25.05.2022 року №1230 в сумі 763,0 тис.грн, з них: Жуківський ліцей ім.Богдана Лепкого - 520,0 тис.грн. ЗДО ясла-садок "Золотий ключик" - 243,0 тис.грн.

Завершена

763 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 630.00 UAH
Номер: 77b8fbd9a0fa40599e2844469c00b877
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 31.07.2023 15:19 - 22.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.07.2023 №50-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 31.07.2023 №50-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-06-15-009729-a від 15.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Коритнік Д.В., встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, порушення пункту 43, пункту 44, пункту 50 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Малопінський І.Ю., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 18.07.2023 за №244 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023 за №186, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Малопінського Ігоря Юрійовича (далі – ФОП Малопінський І.Ю.), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коритніка Дмитра Володимировича (далі - ФОП Коритнік Д.В.), протокольне рішення уповноваженої особи від 30.06.2023 за №34, протокольне рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 за №35, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2023, договір від 18.07.2023 за №244, пояснення (із долученими документами) Замовника від 04.08.2023, від 10.08.2023, від 11.08.2023 та від 17.08.2023 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Аналізом пропозиції ФОП Коритнік Д.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Під час моніторингу встановлено, що Замовником розглянувши наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, а саме ФОП Коритнік Д.В. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій, вказано наступне: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції». Згідно із пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, пунктом 3 Особливостей №1178 визначено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей №1178 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити зокрема таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Однак, Замовник оприлюднив учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке не містить інформації щодо переліку виявлених невідповідностей та посилань на вимоги тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. У додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - сертифікати відповідності на профіль ПВХ; - сертифікат відповідності на склопакети; - сертифікат відповідності на фурнітуру; - сертифікат відповідності на виріб; - зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції. Згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З урахуванням наведеного, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником не розміщується. Однак, в порушення пункту 43 Особливостей №1178 Замовником розглянувши тендерну пропозицію ФОП Коритнік Д.В. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій, вказано наступне: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції». Під час проведення моніторингу, 14.08.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо причин оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, а саме: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції». Замовником у відповіді від 17.08.2023 вказано: « В даному випадку в розумінні вимог тендерної документації зразок – це бланк, який буде заповнений під час постачання товару на кожну одиницю виготовленого товару, щоб пересвідчитись, що він наявний у постачальника. Адже, п. 11 Додатку 2 до ТД передбачено що всі необхідні документи, що підтверджують якість Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент поставки партії Товару…» . З даного питання необхідно наголосити, що замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, окрім іншого, зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції, а пунктом 43 Особливостей №1178 не передбачена можливість розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. На виконання вимоги повідомлення про усунення невідповідностей учасником закупівлі ФОП Коритнік Д.В. 30.06.2023 додатково завантажено у пропозицію файли «Гарантійний лист. Технічний паспорт.pdf» та «Технічний паспорт виробу.pdf». Так, у файлі із назвою «Технічний паспорт виробу.pdf» подано технічний паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» та технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.». Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет - 32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником у тендерній документації (склопакет не менше 42 мм.). Під час проведення моніторингу, 08.08.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо поданого ФОП Коритнік Д.В. зразка паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції які не відповідають вимогам замовника. Замовником у відповіді від 11.08.2023 вказано: «Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет -32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником (склопакет не менше 42 мм.), проте технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.» відповідає вимогам встановленим Замовником (склопакет 42 мм і коефіцієнт і показник опору теплопередачі 1,03). Учасником Коритнік Д.В. у тендерній документації було подано протокол випробувань (Додаток 18.7) за допомогою якого і підтверджено технічні характеристики предмету закупівлі. Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства………..». Отже, в порушення пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Коритніка Д.В., у зв’язку із тим що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак, в порушення пункту 50 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Період усунення порушень: 21.08.2023 17:20 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2023 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу ID: UA-M-2023-07-31-000016, Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитро Володимирович було прийнято рішення від 24.08.2023 року про розірвання Договору про закупівлю від 18.07.2023 року №244. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Відділом освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитром Володимировичем. Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі Прозорро.
Дата публікації звіту: 24.08.2023 11:41

Запити/Пояснення