-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями).Додаткові кошти, виділені рішенням сесії Бережанської міської ради від 25.05.2022 року №1230 в сумі 763,0 тис.грн, з них: Жуківський ліцей ім.Богдана Лепкого - 520,0 тис.грн. ЗДО ясла-садок "Золотий ключик" - 243,0 тис.грн.
Завершена
763 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 630.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2023 14:30 - 20.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
26aa176fe34b4c019ac4a1552a2f8b55
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-009729-a.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf.p7s 10.07.2023 10:36
- Вимога про усунення порушень.pdf 10.07.2023 10:36
Дата подачі:
10.07.2023 10:36
Вирішення:
Шановний учаснику закупівлі.
1 Учасником у тендерній документації було подано Протокол випробувань (Додаток 18.7) за допомогою якого і підтверджено технічні характеристики предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства.
2. У тендерній документації в пункті 4 Розділу III зазначено : «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», проте в Ціновій пропозиції (Додаток 4) вказано: «Ми погоджуємося дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом 100 днів з кінцевої дати подання. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку». Тому прослідковується технічна помилка Замовника, яка не може бути виправлена на даному етапі закупівлі.
3. Щодо кваліфікованого підпису, Уповноважена особа не наділена повноваженнями щодо встановлення способу у який здійснено підпис, власноручно чи шляхом використання
Також ви як Учасник №3 не можете посилатися на те, що документи, які були надані іншим Учасником №2 у складі Пропозиції, були підписанні за допомогою факсимільного відтворення підпису, оскільки ці доводи ґрунтуються лише на припущеннях, так як ви Учасник №3 не мали змоги так само як і Замовник ознайомитися із оригіналами поданих документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність учасника
Номер:
34b19b27b47d42f7a0d60684e45413c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-009729-a.a2
Назва:
Невідповідність учасника
Вимога:
Шановний замовник, звертаю вашу увагу що при розгляді пропозицій ви маєте діяти згідно чинного законодавства, а саме виконувати вимоги ДБН В.2.6-31:2021 «ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ» . Де вказано що Мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі зовнішніх дверей повинно бути 0,7м2 ?К/Вт.
Учасник якого визнано переможцем закупівлі надав зразок технічного паспорту виробу де зазначив що показник опору теплопередачі 0,65 м2 ?К/Вт. Що не відповідає ДБН В.2.6-31:2021, а також пункту 10, пункту 22. Технічним специфікаціям Додаток 2 до тендерної документації. Відповідно пропозиція учасника повинна бути відхилена як така що:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей;
Тобто невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Надайте пояснення чим ви мотивуєтесь коли пропозицію що повністю відповідає ДБН В.2.6-31:2021 «ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ» ви відхиляєте, а пропозицію яка не відповідає діючим нормам з енергоефективності визнаєте переможною.
Своїми діями ви порушуєте закон про публічні закупівлі, і дискредитуєте саму ідею публічних закупівель. Де переможною визначається не найнижча ціна, не кращі характеристики товару, а на основі особистих міркувань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2023 16:50
Вирішення:
Шановний учаснику закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Хочемо зазначити, що рішення уповноваженої особи не приймалося на основі особистих міркувань. Так як Учасник закупівлі надав протокол випробувань (Додаток 18.7), в якому коефіцієнт опору теплопередачі дверного блоку вказано 0,97 Вт/ (м*2/К). (відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 нормою є не менше 0,70 Вт/ (м*2/К). Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
c0f72466a2394f2294786adaccfe295f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-15-009729-a.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Вимога
Шановний Замовник, ознайомившись з протоколом №34 від 30.06.2023р. о саме
«Учасник в складі тендерної пропозиції подано:
-склопакет 4і-14ar-4-14ar-4i (40мм.), однак у Додатку2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», нами зазначено не менше 42мм. Тому ваша пропозиція не відповідає нашим технічним вимогам.»
Звертаю Вашу увагу що згідно частині 4 статті 23 Закону: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Обгрунтування вимоги, що до типу склопакету Вами не було зроблено, однак у Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» було зазначено що: «Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів.»
Також у пункті 18. Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» вказано що, «Склопакет двокамерний з енергозберігаючим прозорим склом та коефіцієнтом опору теплопередачі не менше R=0,90 м2*К/Вт – згідно ДБН В.2.6-31:2021 для першої температурної зони.
У складі тендерної пропозиції нами було надано сертифікат відповідності №UA.ХОДС.07.1085-22 від 14 грудня 2023 року. В якому вказано що вироби відповідають вимогам ДБН В.2.6-31:2021. Також нами було надано зразок «ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА ВИРОБУ» де вказано що опір теплопередачі R=0,94 м2*К/Вт. Виходячи з цього, запропонований нами еквівалент товару повністю відповідає діючим стандартам, а також пункту 18. Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ».
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол №34 від 30.06.2023р). І в майбутньому діяти без порушення чинного законодавства.
За собою залишаємо право звернутися
- до антимонопольного комітету з метою поновлення порушених прав.
- до Національне антикорупційне бюро України – так як ми у данній закупівлі вбачаєм змову замовника з певним учасником закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.06.2023 16:22
Дата подачі:
30.06.2023 16:22
Вирішення:
Шановний учаснику закупівлі!
Враховуючи положення пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація це - документація що розробляється та затверджується замовником, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг, можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Не вбачаємо в наших діях порушення законодавства, адже ми вправі вибирати кращі характеристики товару які потребують наші заклади освіти. Оскільки, це в першу чергу, безпека освітнього середовища.
Отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 3 статті 22 ми як Замовник вважаємо за необхідне включити до тендерної документації, вимогу, що склопакет має бути не менше 42мм., оскільки в них більший коефіцієнт опору теплопередачі також якісніша звукоізоляція. Завдяки відсутності сторонніх звуків діти можуть повністю зосередити свою увагу на уроках. На території дитячих садків «тихе» вікно є запорукою комфортного сну.
Першочергово ми ставимо пріоритет на енергоефективності, енергозбереженні та термомодернізації закладів освіти.
Також зазначаємо, що в даній закупівлі не міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Тому, використання виразу «еквівалент» до склопакету 42 мм. в даній закупівлі не передбачено. Виходячи з вищенаведеного, Вашу дискваліфікацію вважаємо правомірною.
Інформуємо Вас, що відповідно до пункту 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону 922-VIII Редакція від 01.01.2023 Тендерний комітет припинив свою діяльність. Натомість всі рішення приймаються Уповноваженою особою.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні