• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (благоустрій) території з облаштування футбольного поля та спортивних майданчиків Уманського ліцею №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26 (корегування)»)

Завершена

31 873 763.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 368.81 UAH
Номер: 4acba2e072664d0bb0440627c323cadc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.08.2023 10:24 - 01.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.08.2023 № 240 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-06-08-005416-a 08.06.2023  інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «Уманьрембуд 2», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.06.2023 № 08/06/2023-2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі - ТОВ «ЕД ТЕМП») та приватного підприємства «Уманьрембуд 2» (далі – ПП «Уманьрембуд 2»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.06.2023 № 20/06//23-1, від 21.06.2023 № 21/06//23-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.06.2023, договір від 28.06.2023 № 34 на суму 28 844 853,66 грн (далі – Договір), пояснення Замовника оприлюдненні через електронну систему закупівель 18.08.2023 та 29.08.2023. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» надано банківську гарантію від 13.06.2023 № LGI-107/2023, що видана акціонерним товариством «ТАСКОМБАНК» (далі – АТ «ТАСКОМБАНК») та довідку від 13.06.2023 б/н «Про грошове покриття за гарантією», видану АТ «ТАСКОМБАНК», яка не містить інформацію щодо номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Інших документів, виданих АТ «ТАСКОМБАНК» які б містили інформацію про номер рахунку відкритий у зазначеній банківській установі, учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав. Таким чином, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕД ТЕМП», як такого, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 04.09.2023 15:40 - 19.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2023 15:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/35/2023пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Держаудитслужби Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме укрпоштою та електронною поштою надіслано ТОВ "ЕД ТЕМП" лист з пропозицією розірвання Договору №34 від 28.06.2023 та відповідну додаткову угоду (додається)
Дата публікації звіту: 08.09.2023 15:14

Запити/Пояснення