• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 13142» по вул. Алтайській, 4А в м. Дніпрі

Завершена

16 597 794.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 165 977.94 UAH
Номер: a35bcdf11662449e812a86b6b0a9a5ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-01-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.09.2023 15:22 - 23.09.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.08.2023 № 240 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2023-06-07-013296-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ФАСАДВЕНТПРОМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023 № 07-06/23-1, тендерні пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» та ТОВ «ФАСАДВЕНТПРОМ», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 22.06.2023 № 22/06-23-1, від 26.06.2023 № 26-06/23-1 та від 29.06.2023 № 29-06/23-1, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023, договір від 10.07.2023 № 10/07-02, додаткові угоди до договору від 13.07.2023 №1 та від 06.09.2023 №2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.09.2023. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» з остаточною ціною пропозиції 12 235 985,56 грн з ПДВ та ТОВ «ФАСАДВЕНТПРОМ» з остаточною ціною пропозиції 16 597 754,32 грн з ПДВ. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» відхилено протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.06.2023 № 22/06-23-1. Перевіркою підстав відхилення зазначених в протоколі від 22.06.2023 № 22/06-23-1, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ТОВ «ФАСАДВЕНТПРОМ».
Період усунення порушень: 27.09.2023 18:00 - 03.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2023 18:00

Запити/Пояснення