-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по провулку Шкільний в с. Гірне Стрийського району Львівської області
Завершена
2 227 043.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 135.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 135.22 UAH
Номер:
7e226c6cb487433eb932e8b0d5c5f738
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 17:00 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2023 № 71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.11.2023 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2023-06-02-004472-a 02.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023 № б/н (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.06.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Комунальник 1» (далі – ТОВ «Комунальник 1»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Комунальник 1», документи, завантажені учасником ТОВ «Комунальник 1» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.07.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.07.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 05.07.2023 № 9988-р/пк-пз, договір від 24.07.2023 № 24, пояснення та документи від 07.12.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.12.2023 16:05 - 21.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
7d447fac69a8474fbaf574ffa59de675
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
04.12.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-004472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
717e4cc5c9a0462497521853094e32e1
Назва:
Відповідь-пояснення
Дата опублікування:
07.12.2023 16:31
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт дороги по провулку Шкільний в с. Гірне Стрийського району Львівської області (UA-2023-06-02-004472-a)» здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, експертного звіту №ЛВ 0147-5957-23/УЕГ/А від 18.05.2023 року (рішення виконавчого комітету Грабовецько-Дулібівської сільської ради №74 від 02 червня 2023 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації та експертного звіту на «Капітальний ремонт дороги по провулку Шкільний в с. Гірне Стрийського району Львівської області»), Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами). Обґрунтування розміру витрат на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дороги по провулку Шкільний в с. Гірне Стрийського району Львівської області (UA-2023-06-02-004472-a)» здійснено на підставі рішення сесії Грабовецько-Дулібівської сільської ради від 02 березня 2023 р. №620 «Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Грабовецько-Дулібівської сільської територіальної громади на 2023 рік», де заплановано кошти на 2023 рік у сумі 2 320 000,00 грн. з ПДВ на «Капітальний ремонт дороги по провулку Шкільний в с. Гірне Стрийського району Львівської області». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року 3301.» та проектно-кошторисної документації. На момент затвердження річного плану закупівель слід керуватися чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Грабовецько-Дулібівської сільської ради, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт дороги по провулку Шкільний в с. Гірне Стрийського району Львівської області (UA-2023-06-02-004472-a)», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://gd-gromada.gov.ua/news/1685702987/