• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області

Завершена

49 987 034.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 935.17 UAH
Номер: 954fd691016b469aa70186e4f51d8676
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 19.09.2023 14:14 - 11.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.09.2023 № 40-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.09.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 19.09.2023 №40-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-31-010634-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 та вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору, надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 20.05.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.05.2023; тендерну пропозицію КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва; вимога про усунення невідповідностей від 19.06.2023; повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2023; рішення комісії АМКУ від 10.07.2023 №10233-р/пк-пз; договір про закупівлю від 19.07.2023 № 25-Б; додаткова угода №1 від 19.07.2023; пояснення Замовника від 22.09.2023, від 28.09.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що в ході розгляду пропозиції КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – Учасник) Замовником встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником. Так, згідно вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку за встановленою формою, в якій має бути заповнена відповідна інформація, в тому числі про рік випуску техніки та інформацію з посиланням на документ, який підтверджує правовий статус використання зазначеної техніки (обладнання). На виконання зазначених вимог Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 12.06.2023 №146/23 яка містить перелік техніки та обладнання, проте у графі 3 не зазначено рік випуску техніки. У графі 6 зазначено посилання на документ, який не підтверджує правовий статус, а лише є бухгалтерською оборотно-сальдовою відомістю, яка містить відомості по рахункам бухгалтерського обліку залишки на початок та на кінець періоду та обороти за дебетом і кредитом за обраний період. Таким чином, у Замовника були правові підстави надання вимоги до учасника щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, що надані учасником. Крім того, моніторингом установлено, що у рядку №13 довідки від 12.06.2023 №146/23 (файл 5. Лист техніка.PDF) та листом від 12.06.2023 №167/23 (файл 5.3. Лист-пояснення техніка.PDF) Учасник, у своїй тендерній пропозиції, підтвердив використання всесезонної машини з обладнанням МДК 11 Ford Cargo 1833. На виконання вимоги про усунення невідповідностей від 19.06.2023 Учасником надана оновлена довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 20.06.2023 №169/23. Проте, моніторингом установлено, що Учасником, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, інформацію про рік випуску та про правовий статут використання всесезонної машини з обладнанням МДК 11 Ford Cargo 1833 в оновленій довідці не надано, у зв’язку із виключенням вказаної машини із оновленої довідки від 20.06.2023 №169/23, а отже Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію учасника КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва, як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Крім того, моніторингом установлено, що згідно вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. На виконання зазначених вимог Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 12.06.2023 №146/23, у рядку №13 якої вказано всесезонну машину з обладнанням МДК 11 Ford Cargo 1833, проте Учасником у складі своєї пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію вказаного транспортного засобу, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва, у зв’язку з її невідповідністю кваліфікаційному критерію щодо наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установленого статтею 16 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 19.07.2023 №25-Б з ціною 44 916 183,52 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 03.10.2023 12:15 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2023 12:15

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 17.10.2023 року Адміністративного позову №1618/14-10 від 16.10.2023
Дата публікації: 18.10.2023 14:52
Дата відкриття провадження: 23.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 400/12882/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Південного офісу Державної аудиторської служби України в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області (UA-2023-05-31-010634-a). Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Служба, Замовник) вважає, що Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-31-010634-a від 03 жовтня 2023 року (надалі Висновок) є необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Служби з урахуванням наступного. 1. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 та вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника КП «Шляховоексплуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – Учасник) як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, установленого статтею 16 цього Закону та укладання договору з КП «Шляховоексплуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Законодавством у сфері публічних закупівель визначено вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника, поданої в конкурентній закупівлі. Так, пункт 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), визначає підстави для обов’язкового відхилення тендерної пропозиції учасника, поданої у відкритих торгах, що проводяться під час воєнного стану. Є також підстави для відхилення, які дають замовнику право на його розсуд відхилити пропозицію учасника. Такі підстави визначені пунктом 45 Особливостей. Ані пункт 44, ані пункт 45 Особливостей не містить підстави відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме невідповідності кваліфікаційному критерію, тому посилання на вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону є такими, що не передбачені на сьогодні законодавством з публічних закупівель. Щодо порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178. Згідно вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасником в складі тендерної пропозиції надається Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (далі - Довідка), за встановленою формою, в якій має бути заповнена відповідна інформація, в тому числі про рік випуску техніки та інформація з посиланням на документ, який підтверджує правовий статус використання зазначеної техніки (обладнання). В підтвердження інформації, зазначеній в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції надав Довідку від 12.06.2023 №146/23 (файл 5. Лист техніка.PDF), яка містить перелік техніки та обладнання а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файл 5.1.Свідоцтва реєстрації на транспорта.pdf). В ході розгляду пропозиції Учасника Службою встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником, а саме: у графі 3 Довідки не зазначено рік випуску техніки, у графі 6 зазначено посилання на документ, який не підтверджує правовий статус, а лише є звітом, який містить для кожного рахунку бухгалтерського обліку залишки на початок та на кінець періоду та обороти за дебетом і кредитом за обраний період. Таким чином, у Замовника були правові підстави (пункт 43 Особливостей 1178) надання вимоги до Учасника щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, що надані Учасником в складі тендерної пропозиції. Замовник не обмежував підрядника в способах та видах виправлення помилок та надання документального підтвердження. Учасник виправляв виявлені невідповідності та надавав документальне підтвердження на власний розсуд. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажив через електронну систему закупівель, серед іншого, уточнену Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файл 5. Довідка транспорт_виправлена.PDF). Відповідно до абзацу другого частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник розглянув подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей. Всі виявлені невідповідності було виправлено, а саме: учасник зазначив у графі 3 Довідки рік випуску техніки, а в графі 6 зазначив номер та дату документу, що підтверджує правовий статус, як того вимагала тендерна документація, тому у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника КП «Шляховоексплуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва. 2. В пункті 1 констатуючої частини Висновку зазначено «на виконання зазначених вимог Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від 12.06.2023 №146/23, у рядку №13 якої вказано всесезонну машину з обладнанням МДК 11 Ford Cargo 1833, проте Учасником у складі своєї пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію вказаного транспортного засобу, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації». Служба категорично не погоджується з цим твердженням виходячи з наступного. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку від 12.06.2023 №146/23 (файл 5. Лист техніка.PDF), у рядку №13 якої вказано всесезонну машину з обладнанням МДК 11 Ford Cargo 1833. Після усунення невідповідностей Учасник завантажив через електронну систему закупівель, в тому числі, уточнену Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файл 5. Довідка транспорт_виправлена.PDF), в рядку №13 якої зазначив інформцію щодо всесезонної машини з обладнанням Вантажний спеціалізований цистрена ВКК СПЕЦМАШ, МКД-11-07.08, 2020 р. Документом, що підтверджує правовий статус у графі 6 зазначено свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 464091, реєстрація - 20.01.21. При поданні тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасником було завантажено файл «5.1.Свідоцтва реєстрації на транспорта.pdf» в складі якого на сторінці 13 міститься сканована копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Вантажний спеціалізований цистрена ВКК СПЕЦМАШ, МКД-11-07.08, 2020 р. випуску, серія та номер - СХВ 464091 реєстрація - 20.01.21. Тобто, можна зробити висновок, що Учасником під час формування первісної Довідки було допущено механічну помилку (описку) в зазначенні типу, марки, моделі всесезонної машини з обладнанням, інформація щодо якої зазначалась в рядку №13. Ця механічна описка була виправлена Учасником під час усунення невідповідностей, а наявність сканованої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХВ 464091, яке з самого початку знаходилось в складі документів тендерної пропозиції є тому підтвердженням. Слід зазначити, що відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в учасника обов’язково мають бути включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в тому числі, машина поливально-мийна та/або підмитально-прибиральна тощо, у кількості, не менше 1 одиниці. Оскільки Замовником на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалась вищезазначена машина поливально-мийна та/або підмитально-прибиральна в кількості 1 одиниці, а Учасником в складі тендерної пропозиції надано більш ніж одна, а саме - 3 одиниці відповідної техніки з усіма підтверджуючими документами, Замовник вважає що Учасником виконано вимоги тенденої документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в повному обсязі. Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області (UA-2023-05-31-010634-a).
Дата публікації звіту: 09.10.2023 17:02

Запити/Пояснення