-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Завершена
49 987 034.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 935.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 249 935.17 UAH
Період оскарження:
31.05.2023 16:43 - 10.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на визначення переможця
Номер:
dff00753b0be4d6f97d4db23a92ffd4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-010634-a.c2
Назва:
Скарга на визначення переможця
Скарга:
Скарга на визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 26.06.2023 16:10
- 8. Довідка аналогічні договори_виправлення.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.1. Договір 47-14_Акти.pdf 26.06.2023 17:34
- 8.1.1.Лист-відгук Київавтодор (4).PDF 26.06.2023 17:34
- 8.2.1.Лист-відгук Київавтодор (2).PDF 26.06.2023 17:34
- 8.2.Договір 48-14_Акти.pdf 26.06.2023 17:34
- 8.3. Договір_Онур_15-КД_Акти.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.3. Договір_Онур_15-КД_Акти.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.3.1. Лист-відгук_Онур.pdf 26.06.2023 17:34
- 8.4. Договір_КАШМ_05-22_Акти.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.5. Договір_ШЕУ Подільського р-ну_104-Ю_Акт.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.5.1Лист-відгук Подол.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.6. Договір_СТІ_01_03-2021П_Акт.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.6. Лист-відгук_СТІ.pdf 26.06.2023 17:34
- 8.7. Договір_ШЕУ Дніпровського р-ну_256_Акт.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.8. Договір_КК Київавтодор_19-14.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.8.1. Акти_Договір_КК Київавтодор_19-14.pdf 26.06.2023 17:34
- 8.8.2. Лист-відгук Київавтодор (1).PDF 26.06.2023 17:34
- 8.9. Договір_КК Київавтодор_59-14.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.9.1. Акти_Договір_КК Київавтодор_59-14.PDF 26.06.2023 17:34
- 8.9.2. Лист-відгук Київавтодор (3).PDF 26.06.2023 17:34
- Скарга_UA-2023-05-31-010634-a_ТОВ РДС.docx 26.06.2023 17:34
- Скарга_UA-2023-05-31-010634-a ТОВ РДС.PDF.zip 26.06.2023 17:34
- рішення від 28.06.2023 № 9465.pdf 28.06.2023 19:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2023 № 10233.pdf 11.07.2023 13:06
- рішення від 10.07.2023 № 10233.pdf 12.07.2023 16:39
- Пояснення на АМКУ.docx 30.06.2023 17:54
- Пояснення на АМКУ.pdf 30.06.2023 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2023 16:47
Дата розгляду скарги:
10.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.06.2023 19:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.07.2023 16:40
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
a2ea789bd21449e6883f4a4d41f2d007
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-31-010634-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Вивчивши вимоги тендерної документації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів робіт та в обсягах, не менш ніж:
Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки км 1476,617
Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки м2 8992,56
Обґрунтуйте правомірність встановлених обсягів аналогічних робіт? Адже встановлені обсяги у км у відсотковому співвідношенні дорівнюють 80% обсягу робіт а у м2 дорівнюють 100% обсягу робіт по предмету закупівлі.
Встановлені вимоги порушують принципи публічних закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.4 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, просимо обґрунтувати вимоги щодо обсягів аналогічних робіт та прохаємо внести зміни у тендерну документацію в частину «обсягів робіт» в бік зменшення з метою участі добросовісних учасників з багаторічним досвідом роботи у сфері нанесення дорожньої розмітки.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол на вимогу 1 розмітка.pdf 09.06.2023 14:37
Дата подачі:
08.06.2023 13:03
Вирішення:
Уповноважена особа Служби відновлення у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до п.48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник вбачає за необхідне вимагати від всіх учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), у конкретному випадку підтвердження досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основних видів робіт та в обсягах, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, що дорівнюють обсягам основних видів робіт, визначених технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), оскільки саме цей критерій (в тому числі з підтвердженням обсягів виконання основних видів робіт), є таким, що вказує на спроможність потенційного переможця виконати роботи за предметом закупівлі, що є основними та передбачені технічним завданням вчасно та з досвідом, який був набутий в ході виконання видів і обсягів робіт.
Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку замовника.
Зауважимо, що ваше твердження нібито при встановленні замовником обсягів аналогічних робіт у км у відсотковому співвідношенні дорівнюють 80% обсягу робіт, визначених технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації) є хибним, оскільки вищезазначене співвідношення, так як і при аналогічних роботах у м2, складає 100%.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2023 12:03