• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консерви м’ясні: яловичина тушкована вищого сорту та свинина тушкована

Завершена

15 336 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 682.50 UAH
Номер: 293d4f71ba7642b5b8b2e784cb43fe4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2023 09:56 - 13.07.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2023 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2023-05-29-012914-a 29.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОВ ПраймСелл», ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498), на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.05.2023 № 269, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, роз’яснення щодо тендерної документації від 01.06.2023 та від 02.06.2023, відповідь Замовника від 02.06.2023, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі «SENSO DYNAMICS LLC» від 29.05.2023, фізичної особи –підприємця «Трофимович Ігор Миколайович» від 31.05.2023 та від 02.06.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ ПраймСелл» (далі – ТОВ «ТОВ ПраймСелл»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 09.06.2023, до 15.06.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2023 № 307, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 № 331, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, договір від 03.07.2023 № 510-23(ЦЗ) на суму 13 099 000,00 грн. без ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.06.2023.
Період усунення порушень: 10.07.2023 14:38 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2023 14:38

Запити/Пояснення