• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консерви м’ясні: яловичина тушкована вищого сорту та свинина тушкована

Завершена

15 336 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 682.50 UAH
Період оскарження: 29.05.2023 17:10 - 03.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про надання відповіді

Номер: cdd99905fda34c628230b549864156e0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-012914-a.b4
Назва: Вимога про надання відповіді
Вимога:
Згідно додатку 3 до тендерної документації вимагається надання у складі пропозиції копії експлуатаційного дозволу, рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності; документу. Однак експлуатаційний дозвіл і є рішенням компетентного органу про реєстрацію виробничих потужностей, який надає право здійснювати діяльніть. Тому просимо Вас як Замовника надати розяснення щодо даного питання, а сами чи відповідатиме умовам тендерної документації надання у складі пропозиції експлуатаційного дозволу на підтвердження вимоги щодо рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності. Надаєте будь ласка розяснення. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо наступне: Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації, На підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції: 1. Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним вимогам, визначеним у цьому Додатку по конкретній позиції. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. 2. Копію експлуатаційного дозволу, рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності; документу, що підтверджує впровадження оператором ринку системи НАССР, чинних на дату розкриття пропозицій. 3. З метою підтвердження можливості поставки товару, у складі тендерної пропозиції необхідно надати оригінал гарантійного листа від виробника, яким підтверджується можливість поставки учасником предмета закупівлі у відповідній кількості та якості, строками поставки, що визначені цією тендерною документацію з зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель. Зважаючи на формулювання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції необхідно надати гарантійного листа від виробника, яким підтверджується можливість поставки учасником предмета закупівлі у відповідній кількості та якості, строками поставки, що визначені цією тендерною документацію з зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель, а зважаючи, що згідно норм статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» у виробників продукції тваринного походження повинен бути експлуатаційний дозвіл – необхідно надати такий експлуатаційний дозвіл від виробника, який вказаний у гарантійному листі (згідно п.1 і п.2 Додатку №3), а також інші документи, визначені у Додатку №3 до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.06.2023 00:02
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 50323862466a4e8f9cfc626567c2ecd8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-012914-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі має надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, а також відповідно до п.2 Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції учасник має надати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вище наведене учасники процедури закупівлі не є розпорядником персональних даних посадової особи Замовника, тому надати згоду на обробку персональних даних від посадової особи Замовника надати не маємо змоги. Отже просимо Вас як Замовника внести зміни у тендерну документацію та встановити вимогу щодо надання згоди на обробку персональних даних уповноваженої особи учасника щодо підпису тендерної пропозиції та договору. У разі ігнорування нашого звернення ми будемо вимушені оскаржувати Ваші дії у Антимонопольному комітеті.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником, та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Довіреність не передбачає обов’язкової наявності персональних даних посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Отже, відсутня необхідність надання згоди на обробку персональних даних посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, відповідно до умов тендерної документації. Таким чином, враховуючи зазначене, вважаємо що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0f2dacfe5ae849a8b6e02fb9c666e9d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-012914-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно пп. 5.8.3 п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак на сьогоднішній день існують певні затримки під час отримання онлайн довідки. Отримання даної довідки може тривати до 10 каландарних днів, однак переможець закупівлі новинен завантажити даний документ у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тому просемо внести зміни у документацію та встановити термін дії довідки не більше 30 денної давнини відносно дати подання. Дякуємо. Слава Україні!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне: Відповідно до підпункту 5.8.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, 5.8.3. Щодо відсутності підстав для відмови в участі, визначених підпунктом 6 пункту 47 Особливостей: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) що містить відомості про те, що керівника учасника, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої (якого) не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 р., не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу. Витяг можливо отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Разом з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовник повинен бути впевненим в тому, що керівник учасника, не був засудженим за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів) судимість з якої (якого) не знято або не погашено у встановленому законом порядку (або до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває), або про наявність судимості, яка знята або погашена у встановленому законом порядку. Відповідно до цього, Замовником і було встановлено таку вимогу щодо надання саме Витягу видану не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

terms

Номер: 64851595fce742c187d60ae2f2af8fe5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-29-012914-a.a1
Назва: terms
Вимога:
Dear Buyer, Sec.34 of CMU 1178 is not mandatory, it is permission only. But it is opening a door for corrupted deals with preliminarily prepared "friends". More than the fact that this section is only permission, and CMU is not above Law 922, which says "15-30 days". This term is remaining in Law. A 7-day term is provided for exceptional situations and really simplified terms. Are your terms simplified? With such specifications and conditions? ... But in your case the delivery time is anyway till the end of the year. Please understand that nobody is ready, and more than that, so much motivated, to prepare a pile of documents and translate them in a couple of days. You have a war and we condolence you. And the West is helping your country. Do you know that all state procurement of Ukraine is now made for western funds? So why to "sit on the head" and make unreasonable pressure? The rest of the world has no war and companies are working normal business style. Factories do not care. It is even hard now to persuade them to supply anything to Ukraine even with normal terms because of enormous political, economic and war risks. Do you provide any security for your payment? So, as result, 90% of Ukrainian tenders with term “7 days as per CMU 1178” are failing because of no bidders. The rest 10% bidders are "friends". But such transactions are now thoroughly observed by "Big Brother" - you may be sure. So, if you really want to receive products and have fair intentions, please: 1. Extend the deadline for documents as per Law requirements. 21 days for documents would be fair in the middle. Of course, delivery time shall remain unchanged. Serious buyers as NaftoGaz also tried initially 7 days term, but after default of 80% of their tenders now returned to the normal terms. 2. Provide a bank guarantee, securing your payment. Several Ukrainian banks like UkrExImBank, Privatbank, UkrGazBank etc. are providing such guarantees for small banking fees. But if Ukrainian banks will not trust you - who shall trust you? Foreign factories? Sincerely, ============================================= Шановний покупець! Розділ 34 КМУ 1178 не є обов’язковим, це лише дозвіл. Але це відкриває двері для корупційних оборудок із заздалегідь підготовленими «друзями». Більше того, що цей розділ є лише дозволом, а КМУ не стоїть вище Закону 922, який говорить «15-30 днів». Цей термін залишився в законі. Для виняткових ситуацій і дійсно спрощених умов передбачено 7-денний термін. Ваші умови спрощені? З такими характеристиками та умовами? ... Але у вашому випадку термін доставки все одно до кінця року. Будь ласка, зрозумійте, що ніхто не готовий, і більше того, настільки мотивований, підготувати купу документів і перекласти їх за пару днів. У вас війна і ми вам співчуваємо. І Захід допомагає вашій країні. Ви знаєте, що всі державні закупівлі України зараз здійснюються за західні кошти? То навіщо «сідати на голову» і безпідставно тиснути? В іншому світі немає війни, і компанії працюють у звичайному діловому стилі. Заводам байдуже. Зараз навіть важко переконати їх постачати щось в Україну навіть на нормальних умовах через величезні політичні, економічні та воєнні ризики. Чи надаєте ви гарантію для свого платежу? Таким чином, 90% українських тендерів із терміном «7 днів згідно з КМУ 1178» провалюються через відсутність учасників. Решта 10% учасників торгів – «друзі». Але за такими транзакціями тепер ретельно стежить «Великий Брат» - можете бути впевнені. Отже, якщо ви дійсно бажаєте отримати продукцію і маєте чесні наміри, будь ласка: 1. Продовжити термін подання документів згідно вимог Закону. 21 день для документів був би справедливим посередині. Звичайно, терміни доставки залишаються незмінними. Серйозні покупці, такі як Нафтогаз, також намагалися спочатку 7-денний термін, але після невиконання 80% своїх тендерів тепер повернулися до нормальних умов. 2. Надайте банківську гарантію, що забезпечує ваш платіж. Кілька українських банків, таких як УкрЕксімБанк, Приватбанк, УкрГазБанк тощо, надають такі гарантії за невеликі банківські комісії. Але якщо вам не довірять українські банки – хто вам довірить? Іноземні заводи? З повагою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо наступне: Дана процедура закупівлі здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (в останній редакції) (далі – Особливості). Відповідно до пункту 37 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зважаючи на вищевикладене, Замовником дотримано вимог чинного законодавства, зокрема у частині строку для подання тендерних пропозицій. Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, отримання/виготовлення яких може становити тривалий період часу, тому необхідності встановлювати більший строк для подання тендерних пропозицій немає. Стосовно пропозиції «Надайте банківську гарантію, що забезпечує ваш платіж. Кілька українських банків, таких як УкрЕксімБанк, Приватбанк, УкрГазБанк тощо» повідомляємо, що Замовник (Окрема комендатура охорони і забезпечення) є державним замовником, що здійснює закупівлі для потреб оборони. Також, Окрема комендатура охорони і забезпечення (Замовник) як державна установа здійснює платежі через Державну казначейську службу України. Нормативними актами не передбачено надання гарантії забезпечення платежів державного замовника з казначейських рахунків державних установ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.06.2023 00:02