• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Завершена

45 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450 000.00 UAH
Номер: 228b9cf367f743da9dcb17daa781edb0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-06-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.09.2023 13:35 - 28.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.09.2023 № 77-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.09.2023 № 77-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-05-25-005132-a, 25.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; надання роз'яснень щодо тендерної документації; виконання замовником рішення органу оскарження - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз'яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання замовником рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-25-005132-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.05.2023 № 139; вимога про усунення порушення UA-2023-05-25-005132-a.a1 від 26.05.2023 та рішення замовника від 28.05.2023; вимога про усунення порушення UA-2023-05-25-005132-a.c2 від 26.05.2023 та рішення замовника від 28.05.2023; вимога про усунення порушення UA-2023-05-25-005132-a.a3 від 28.05.2023 та рішення замовника від 30.05.2023; вимога про усунення порушення UA-2023-05-25-005132-a.a4 від 29.05.2023 та рішення замовника від 30.05.2023; вимога про усунення порушення UA-2023-05-25-005132-a.b5 від 29.05.2023 та рішення замовника від 30.05.2023; скарги до процедури UA-2023-05-25-005132-a.a6 від 26.05.2023; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.05.2023 № 145; тендерну пропозицію ТОВ «Медгарант»; тендерну пропозицію ТОВ УМТ+ (далі – учасник); вимогу про усунення невідповідностей до 02 серпня 2023 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2023 № 156; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2023 № 164; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.06.2023 № 168; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2023 № 205; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2023 № 206; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.08.2023 № 208; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2023 № 214, Договір про закупівлю від 25.08.2023 № 23-00125. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій (ТОВ УМТ+) встановлено порушення чинного законодавства. В тендерній документації («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1.) передбачено, що учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. Учасником ТОВ УМТ+ під час подання документів, наданих на вимогу про усунення невідповідностей накладено удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника, а не кваліфікований електронний підпис. Таким чином, замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника згідно з нормами абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, замовником з учасником ТОВ УМТ+ укладено Договір про закупівлю від 25.08.2023 № 23-00125.
Період усунення порушень: 12.09.2023 16:17 - 27.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2023 16:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа зобов’язується підвищувати свій рівень знань у сфері Публічних закупівель та проводити Закупівлі з дотриманням норм Законодавства. Також проведено заходи направлені на недопущення встановленого порушення та беззаперечного дотримання Законодавства при проведенні закупівель.
Дата публікації звіту: 14.09.2023 12:16