-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Завершена
45 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 450 000.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2023 11:46 - 03.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації
Номер:
403a7dd3b13c4e2b82df768c694e1b57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-25-005132-a.a6
Назва:
СКАРГА щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від
12.10.2022 №1178, ТОВ «УМТ+» звертається зі скаргою щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - вибору переможця у процедурі відкритих торгів за особливостями, пропозиція якого не відповідає вимогам технічного завдання тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №168 + рішення робочої групи 26.06.2023 13:44
- Скарга до АМКУ 26.06.2023 13:44
- ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти Договір UA-2023-05-25-005132-a 26.06.2023 13:44
- Технічні вимоги + тех опис (усунення невідповідностей) 26.06.2023 13:44
- Кваліфікаційна частина 26.06.2023 13:44
- Технічна частина 26.06.2023 13:44
- Файл зі скрінами КЕП 26.06.2023 13:44
- Підтвердження оплати 26.06.2023 14:32
- рішення від 28.06.2023 № 9484.pdf 28.06.2023 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2023 № 10425.pdf 12.07.2023 14:33
- рішення від 11.07.2023 № 10425.pdf 14.07.2023 09:59
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.06.2023 08:10
- Пояснення по суті скарги.docx 30.06.2023 08:10
- 111.docx 30.06.2023 08:10
- sign (5)_Validation_Report.pdf 30.06.2023 08:10
- sign (4)_Validation_Report.pdf 30.06.2023 08:10
- sign (2)_Validation_Report (1).pdf 30.06.2023 08:10
- Лист-повідомлення щодо виконання рішенн АМКУ.pdf 01.08.2023 13:16
- Лист-повідомлення щодо виконання рішенн АМКУ.pdf 01.08.2023 14:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2023 14:23
Дата розгляду скарги:
11.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.06.2023 18:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2023 10:00
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2023 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
лікувальний заклад скасував рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі — "Код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-25-005132-a.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до тендерної документпції
Номер:
2d6178bdc96b4f3a8edfc7d1982729a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-25-005132-a.b5
Назва:
Вимоги до тендерної документпції
Вимога:
Шановний Замовнику , наближається час подання своїх пропозицій для потенційних учасників закупівлі, а з Вашої відповіді так і незрозуміло якою тендерною документацією керуватися у підготовці пакету документів. Зазначеним, у передній відповіді, Протоколом затверджені дві завантажені документації. Внесіть зміни та непотрібне видаліть.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2023 15:35
Вирішення:
Повторно повідомляємо, що відповідно до функціонала роботи майданчика Zakupki.Prom.ua тендерна документація в систему завантажується двічі - в блоці Інформація про закупівлю та Список лотів: товарів, робіт та послуг у них. Замовником складено ОДНУ тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» - Протокол №139 від 25.05.23 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2023 12:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні дії Замовника
Номер:
3fc682870b26400b88f7d2e1cec89366
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-25-005132-a.a4
Назва:
Дискримінаційні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, чи Ви вже провели засідання робочої групи щодо внесення змін у документацію щодо дискримінаційних вимог оголошеного предмету закупівлі? Ваша закупівля опублікована у системі прозоро і всі взмозі бачити, що ви надаєте формальні відповіді задля розблокування процедури і продовжуєте вчиняти противозаконні дії і лобіювати закупівлю конкретного виробника даного обладнання. Чекаємо на внесення змін до тендерної документації для усунення дискримінаційних вимог закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.docx 30.05.2023 13:43
Дата подачі:
29.05.2023 14:55
Вирішення:
Після детального розгляду вимоги учасника: ФОП Тимофієв Дмитро Михайлович, Код ЄДРПОУ:3155413978 (Номер вимоги: UA-2023-05-25-005132-a.c2) та посилання на аналогічні процедури закупівель було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Зміни не можуть бути внесені в повному об’ємі так як це погіршить технічні характеристики обладнання яке має бути закуплене. Зміни викладені у файлі, що надається.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
specification
Номер:
e2c51207ec114b3aaba130a0a4032230
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-25-005132-a.a3
Назва:
specification
Вимога:
Dear Buyer,
Please check attached specification and advise if this SPECT machine is acceptable for you. If so, please extend the deadline for presentation of documents till 12.06.2023 to enable bidder for preparation of documents normal business way, without "horse racing".
Sincerely,
Пов'язані документи:
Учасник
- SPECT.pdf 28.05.2023 12:25
Дата подачі:
28.05.2023 12:25
Вирішення:
Відповідно до оголошеної процедури у системі Prozorro будь-який учасник може подати свою пропозицію, а замовник її розгляне на відповідність вимогам. При підготовці тендерної документації замовник керувався нормами чинного законодавства та власної потреби по даному виду обладнання, тому було сформовано саме ті медико-технічні, якісні та кількісні характеристики які задовольняють цю потребу. Щодо подовження строків - строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, зазначений нами період подання пропозицій цілком прийнятний. Відповідно до вищезазначеного Вашу вимогу – ВІДХИЛЕНО.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2023 12:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
1957676d633f41f78ce07d4e0f526c76
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-25-005132-a.c2
Назва:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ЗАКУПІВЛІ
З метою участі в процедурі закупівлі, наша компанія розглянула тендерну документацію та виявило порушення Замовником законодавства у сфері державних закупівель, а саме: встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації; обмеження конкуренції; суперечність вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 26.05.2023 16:59
Дата подачі:
26.05.2023 17:00
Вирішення:
Ваша вимога буде розглянута на засіданні робочої групи, у разі задоволення вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Тендерна документація
Номер:
b4d744d1e85e4da790fefdefcf5016e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-25-005132-a.a1
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись із опублікованою Вами закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-25-005132-a , бачимо що Ви завантажили дві тендерних документації. У звʼязку із цим питання : яка із завантажених документацій є вірною та містить справжні технічні вимоги до предмету закупівлі, та якою саме документацією керуватися потенційним учасникам при підготовці пакету документів для участі у процедурі закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2023 13:59
Вирішення:
Відповідно до функціонала роботи майданчика Zakupki.Prom.ua тендерна документація в систему завантажується двічі - в блоці Інформація про закупівлю та Список лотів: товарів, робіт та послуг у них. Замовником складено одну тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» - Протокол №139 від 25.05.23 р.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.06.2023 12:00