-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації»
Завершена
545 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 453.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 453.00 UAH
Номер:
d3668d8e0539462d99528f495e2a13d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-10-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2023 00:00
Період моніторингу:
11.08.2023 11:10 - 02.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
10.08.2023 № 167
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2023 № 167
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-05-24-007431-a
24.05.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №15 "БАРВІНОК" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922 в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, та абзацу 4 пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10 Закону №922 в частині оприлюднення не в повному обсязі переліку змін до тендерної документації.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДСПП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору від 17.07.2023 № ЖВ-102-МН через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Проінформувати Східний офіс Держаудитслужби про прийняття рішення згідно вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №15 "БАРВІНОК" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2023-05-24-002848-c на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.06.2023 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" (далі ТОВ «ДСПП»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2023 №03, від 04.07.2023 №04, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 04.07.2023, договір від 17.07.2023 № ЖВ-102-МН, пояснення замовника надані 21.08.2023, 23.08.2023, 31.08.2023 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 17.08.2023, 21.08.2023, 28.08.2023.
Відповідно до пункту 14 Особливостей запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922. При цьому, частина перша статті 4 Закону № 922 передбачає, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922 у річному плані закупівлі Замовником не зазначено інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. При цьому, фінансування закупівлі відповідно до даних пункту 8 Річного плану закупівель UA-P-2023-05-24-002848-c передбачено здійснювати за рахунок коштів місцевого бюджету.
За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: у підпункті 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовником вказано підставу для внесення змін до істотних умов договору щодо погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Проте, нормами підпункту 2 пункту 19 Особливостей погодження зміни ціни за одиницю товару за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар.
Отже, включення до умов укладання договору про надання послуг підстави для внесення змін до істотних умов договору щодо погодження зміни ціни за одиницю товару не відповідає нормам підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
Крім того, відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону №922 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Моніторингом установлено, що Замовник тричі опублікував тендерну документацію (24.05.2023 07.06.2023, 15.06.2023) зі змінами, проте щодо внесення змін до тендерної документації оприлюднено лише один протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2023 №03, в якому зазначено перелік внесених змін.
При цьому, в пункті 1 розділу 4 тендерної документації дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилася без змін – 07.06.2023, тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів - 26 червня 2023 10:10.
Таким чином, Замовник не оприлюднив в повному обсязі перелік змін до тендерної документації в електронній системі закупівель (зміна кінцевого строку подання тендерних пропозицій з 07.06.2023 на 26.06.2023), що є порушенням абзацу 4 пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону №922 в частині оприлюднення не в повному обсязі переліку змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Аналізом відповідності умов укладеного договору від 17.07.2023 №ЖВ-102-МН умовам Проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації, встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: умови пункту 3.3 підписаного договору між замовником та учасником не відповідають умовам пункту 3.3 Проекту договору тендерної документації та пункту 3 Інформації від 09.06.2023 № Т-109/1 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підписана і завантажена в складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП», стосовно істотних умов щодо строку виконання робіт.
Так, пунктом 3.3 Проекту договору тендерної документації та пунктом 3 Інформації від 09.06.2023 № Т-109/1 про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підписана і завантажена в складі тендерної пропозиції ТОВ «ДСПП» (файл «Відповідність технічним характеристикам.pdf» 11 червня 2023 17:01) визначено строк надання послуг: до 30.07.2023 року. Проте, пунктом 3.3 підписаного між замовником та учасником договору від 17.07.2023 №ЖВ-102-МН передбачено строк надання послуг: до 20.08.2023 року.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Надані Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 17.08.2023, 21.08.2023, 28.08.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростували виявлених порушень.
Період усунення порушень:
04.09.2023 15:42 - 19.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2023 15:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про скасування висновку Східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації:
18.09.2023 12:43
Дата відкриття провадження:
21.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
160/23842/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
b46872b2acff4bd59ec4439985028a3e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.08.2023 13:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-007431-a), проведеної КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №15 "БАРВІНОК" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Просимо пояснити, чому у річному плані закупівлі Замовником не зазначено інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. При цьому, фінансування закупівлі відповідно до даних пункту 8 Річного плану закупівель UA-P-2023-05-24-002848-c передбачено здійснювати за рахунок коштів місцевого бюджету.
3. Аналізом відповідності умов укладеного договору від 17.07.2023 №ЖВ-102-МН умовам Проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації, встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: умови пункту 3.3 підписаного договору між замовником та учасником не відповідають умовам пункту 3.3 Проекту договору тендерної документації стосовно істотних умов щодо строку виконання робіт.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Просимо пояснити, чому договір укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
618e95b7fe69436fb63d0f4677457462
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 16:52
Опис:
Бюджетне призначення на встановлення пожежної сигналізації в ЗДО №15 було прийняте на підставі Рішення Жовтоводської міської ради від 27.04.2023р. №1171-28/VIII (посилання на сайт https://zhv.dp.gov.ua). Кошти, які було виділено на закупівлю склали 545300 грн. (посилання на сайт ЗДО №15 https://barvinok15.dnepredu.com/uk/site/finansuvannya.html).Згідно проектно-кошторисної документації були викладені технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Уповноваженою особою було виявлено механічну помилку: не вказано код економічної класифікації видатків бюджету в плані закупівель UA-P-2023-05-24-002848-c.Помилку було виявлено після створення закупівлі UA-2023-05-24-007431-a, тому редагування плану та внесення коду видатків бюджету до плану закупівель вже неможливе.
Дотаційні кошти були виділені Жовтоводській МТГта розподілені в тому числі і для реалізації програм по встановленню АПС в освітніх закладах громади, тому і викладено, що фінансування здійснюється за рахунок міського бюджету.
У зв’язку з оскарженням умов тендерної документації шляхом подачі до органу оскарження двох скарг, та пов’язаним з цим продовженням термінів проведення закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 20 (двадцять календарних днів) - з 07.06.2023 року на 26.06.2023 року.
На підставі вищезазначеної обставини та беручи до уваги лист переможця ТОВ ««ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (вих №Т-144 від 14.07.2023), строк виконання робіт було продовжено до 20.08.2023 року в зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер:
c8b83a28d9e44afb82b233f7b5601659
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-007431-a), проведеної КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №15 "БАРВІНОК" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Аналізом відповідності умов укладеного договору від 17.07.2023 №ЖВ-102-МН умовам Проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації, встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей, а саме: умови пункту 3.3 підписаного договору між замовником та учасником не відповідають умовам пункту 3.3 Проекту договору тендерної документації стосовно істотних умов щодо строку виконання робіт.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Просимо пояснити, чому договір укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
f8cc42f1156246888e5677330443d8fd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.08.2023 11:33
Опис:
Відповідно до п.4 розділу 6 тендерної документації: «Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ зазначених у Постанові КМУ від 12.10.2022р за №1178»
Таким чином, строк надання послуг не є істотною умовою договору.
Крім того, відповідно до розд.3 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації): «Строк надання послуг може бути продовжений за умови виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили.»
У зв’язку з оскарженням умов тендерної документації шляхом подачі до органу оскарження двох скарг, та пов’язаним з цим продовженням термінів проведення закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 20 (двадцять календарних днів) - з 07.06.2023 року на 26.06.2023 року.
На підставі вищезазначеної обставини та беручи до уваги лист переможця ТОВ ««ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (вих №Т-144 від 14.07.2023), строк виконання робіт було продовжено до 20.08.2023 року в зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер:
3d2900b6d19944cfb9055e1c5e112127
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.08.2023 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-007431-a), проведеної КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №15 "БАРВІНОК" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до вимог пункту 51 Особливостей у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовник тричі опублікував тендерну документацію (24.05.2023 07.06.2023, 15.06.2023), проте щодо внесення змін до тендерної документації оприлюднено лише один протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2023 №03. При цьому, дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій в тендерній документації залишилася без змін – 07.06.2023 (в оголошенні про проведення відкритих торгів - 26 червня 2023 10:10).
Просимо надати пояснення з даного приводу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
b0f34967279242a58c4c7706c733c832
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.08.2023 15:57
Опис:
5. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі ст..24 цього закону Замовник разом зі змінами до тендерної документації оприлюднює перелік змін що вносяться. Так як, було виявлено технічну помилку при завантажені тендерної документації зі змінами від 07.06.2023р. (не завантажено перелік змін) було прийняте рішення викласти тендерну документацію в новій редакції з переліком змін до неї.
Було допущено механічну помилку: не змінено строк подання пропозицій в тендерній документації (в word форматі), але зміни термінів були внесені в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Номер:
ec37236c1b8b4627b039c7925027bbdf
Назва:
Звернення по висновку
Дата опублікування:
06.09.2023 12:31
Опис:
Адміністрація комунального закладу дошкільної освіти (ясел-садка) не погоджується із даним висновком Держаудитслужби України та буде оскаржувати його у судовому порядку в установлений законодавством строк.