-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації»
Завершена
545 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 453.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 453.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2023 13:14 - 23.06.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
6e73a23d97954b5ea71fed231f7e5a1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-007431-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Декларація відповідності.pdf 02.06.2023 22:07
- 11. Додаток 2 Технічне завдання.doc 02.06.2023 22:07
- 1.2. Аналогічне рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf 02.06.2023 22:07
- 10.1. Навчання з охорони праці електромонтерів.pdf 02.06.2023 22:07
- 10.2. Витяг з ЄДР ТОВ НКЦ ПРОФТЕХНАВЧАННЯ.pdf 02.06.2023 22:07
- Скарга в АМКУ UA-2023-05-24-007431-a.pdf 02.06.2023 22:07
- 4. Сертифікат ISO 9001.pdf 02.06.2023 22:07
- 6.1. Наказ Про обмеження приймання відвідувачів.pdf 02.06.2023 22:07
- 3. Сертифікат ISO 14001.pdf 02.06.2023 22:07
- 7. Посвідчення налагоджувальника та електромонтера.pdf 02.06.2023 22:07
- 1.1. Аналогічне рішення від 13.10.2020 № 19212.pdf 02.06.2023 22:07
- Скарга в АМКУ UA-2023-05-24-007431-a.docx 02.06.2023 22:07
- 5. Рішення № 4 від 22.11.2022 року.pdf 02.06.2023 22:07
- 9. Документи на працівників.pdf 02.06.2023 22:07
- 8. Роздруківка оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 02.06.2023 22:07
- 6.2. Рішення від 23.06.2022 №4942 (п. 9).pdf 02.06.2023 22:07
- рішення від 06.06.2023 № 8093.pdf 06.06.2023 16:19
- інформація про перенесення від 14.06.2023 № 775 + запит Замовнику!.pdf 14.06.2023 20:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2023 № 9116.pdf 22.06.2023 12:25
- рішення від 21.06.2023 № 9116.pdf 26.06.2023 19:19
- Відповідь на скаргу ПП Жизнь.docx 07.06.2023 17:17
- Відповідь АМКУ 15.06.23.pdf 15.06.2023 12:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2023 05:05
Дата розгляду скарги:
14.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2023 16:19
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.06.2023 19:19
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.06.2023 19:19
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
479f17ec162140e1887fe848b63be07f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-007431-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Скарга:
Тендерна документація містить вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, обмежують конкуренцію та порушують наші права на участь у даній процедурі закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Тендерна документацію на закупівлю.doc 02.06.2023 19:05
- 2. Постанова КМУ від 27.12.2022 №1442 «Питання припинення Фонду соціального страхування України та управлінь виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України».pdf 02.06.2023 19:05
- 5. Диплом та довідка щодо стажу роботи керівника робіт Григоренка С.Я. .pdf 02.06.2023 19:05
- 3.Довідка з Головного управління пенсійного фонду.pdf 02.06.2023 19:05
- 4. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852 .pdf 02.06.2023 19:05
- Скарга на умови ТД.docx 02.06.2023 19:05
- Скарга на умови ТД.docx.asice 02.06.2023 19:05
- 6.Посвідчення з професії електромонтерів ОРС та налагоджувальника КВПтаА .pdf 02.06.2023 19:05
- Скарга на умови ТД.pdf 02.06.2023 19:05
- Рішення від 06.06.2023 № 8127.pdf 06.06.2023 18:06
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.06.2023 № 769.pdf 14.06.2023 19:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2023 № 9131.pdf 22.06.2023 19:19
- Рішення від 21.06.2023 № 9131.pdf 26.06.2023 19:36
- Відповідь на скаргу ТОВ ДСПП .docx 07.06.2023 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2023 21:03
Дата розгляду скарги:
14.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2023 18:07
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.06.2023 19:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.06.2023 19:36
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимоги чинному законодавству України, щодо надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO
Номер:
0a991216891c4f01ad49ddb125f25830
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-007431-a.a1
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України, щодо надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додаток № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі"
Ви вимагаєте від учасників надати наступний сертифікати відповідності:
ДСТУ ISO: - ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. -
ДСТУ EN ISO 22301:2021 «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги»
Доводимо до вашого відома, що на всіх без винятку сертифікатах відповідності ДСТУ ISO, який виданий Органом сертифікації, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України, чітко зазначено наступна інформація, що даний сертифікат вважається дійсним за "умови щорічного підтвердження", даним підтверджуючим документом щорічного підтвердження дійсності сертифікату відповідності, згідно чинного законодавства України є (технічний нагляд) звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності.
Також обов’язковість проходження технічного нагляду (аудиту) чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Також нам, як потенційному учаснику не зрозуміло, чим визвана вибірковість Замовника, щодо вимог до учасників процедури закупівлі, стосовно надання ними сертифікатів відповідності ДСТУ ISO та відповідних підтверджуючих документів.
Також, ви як Замовник ЛОБІЮЮЧИ інтереси зацікавленого учасника процедури закупівлі з не зрозумілих причин, чомусь при наданні учасниками Сертифікатів відповідності ДСТУ ISO всупереч нормі держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту Замовником "не вимагаються" документи, що підтверджують продовження чинності - звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності).
Також незрозуміло, чому, ви як Замовник порушує чинне законодавство України та дозволяє учасникам в своїх тендерних пропозиціях надавати "НЕ ЧИННІ" Сертифікати відповідності ДСТУ ISO всупереч нормі держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту. Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог до учасників, які є "обов'язковими", відповідно до чинного законодавства України, щодо надання учасниками Сертифікатів відповідності ДСТУ ISO разом з документами, що підтверджують продовження чинності – (технічний нагляд) звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності) Або зовсім прибрати ці зайві ISO. і не ЛОБІЮВАТИ інтереси зацікавленого вашого учасника, в якого дані сертифікати відповідності ДСТУ ISO є вже "НЕ ДІЙСНИМИ"!!!
В випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатися з офіційним скаргами до АМКУ та Держаудитслужби, щодо ініціювання моніторингу даної закупівлі та притягнення відповідальної особи Замовника до кримінальної відповідальності, яка передбачена чинним законодавством України, стосовно невідповідності вимог тендерної документації Замовника чинному законодавству України, щодо ПОРЯДКУ проходження сертифікації та Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту!!! Сподіваємось на порозуміння між учасниками та Замовником, здоровий глузд та дотримання Замовником норм Закону!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2023 15:58
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Ваше зауваження враховано. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено