-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
Завершена
9 010 320.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 90 103.20 UAH
мін. крок: 1% або 90 103.20 UAH
Номер:
660405fa5ad14cfcba9e0f8c16458eb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2023 00:00
Період моніторингу:
10.11.2023 16:42 - 02.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2023 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.11.2023 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-05-23-008067-a 23.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.05.2023 № 135, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Елмотор фуд», фізичної особи – підприємця «Сарибекян Карен Самвелович», товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (далі – ТОВ «ФУДГРАНД»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 06.06.2023 № 151, віл 09.06.2023 №155, від 16.06.2023 № 161, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.06.2023, договір від 23.06.2023 № 23-0072 на суму 8 191 200,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ФУДГРАНД», пояснення надане 22.11.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.12.2023 16:29 - 07.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2023 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
8395323f5a784df7be8508dbb2cd6424
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
20.11.2023 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-23-008067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ae729ee1d98543198187f4f108b65a07
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2023 16:52
Опис:
Відносно питання яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
З метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, замовником проведено ринкові консультації шляхом направлення учасникам ринку відповідних запитів з описом необхідних/бажаних вимог до предмета закупівлі. Запити було надіслано наступним учасникам ринку: ТОВ «КОНСТАНТАПРОД», ТОВ «ФУДГРАНД», ФОП Гончар Ірина Григорівна. Так, Замовником отримано 3 комерційні пропозиції, які було використано для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (отримані комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснений методом порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку згідно отриманих цінових пропозицій та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета. закупівлі».