• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів

Завершена

620 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Номер: aec6676b10bc437fb0aaef2c871607ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.12.2023 15:16 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.12.2023 № 223 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023 № 223 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2023-05-18-014183-a 18.05.2023 Департамент цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, Додаткових угод до Договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації, (далі Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-18-004190-b), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 18.05.2023 №33 зі змінами від 22.05.2023 №34), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 №46, тендерну пропозицію приватного підприємства «Центр 7» (далі – ПП «Центр 7»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 16.06.2023, договір про закупівлю від 23.06.2023 № 79/06-23 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення Замовника від 12.12.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.12.2023. Моніторингом установлено, що відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян ((https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43570096/ info) Замовник є розпорядником коштів державного бюджету нижчого рівня. Проте, на порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (станом на проведення процедури закупівлі) Замовником не оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), що підтверджено поясненнями Замовника, які отримані Східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель 12.12.2023.
Період усунення порушень: 27.12.2023 19:08 - 11.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.12.2023 19:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби до Замовника, керівництвом Департаменту цивільного захисту було проведено бесіду з уповноваженою особою, яка має пряме відношення до закупівлі «Послуги з охорони об'єктів», код згідно ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014183-a) з особливостями, уповноважену особу попереджено про недопущення подібних випадків та доручено посилити контроль за дотримання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Уповноважена особа після висновку Моніторингу Східного офісу Держаудитслужби, зробила висновки та зобов'язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Дата публікації звіту: 03.01.2024 10:55

Запити/Пояснення