-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів
Завершена
620 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Номер:
aec6676b10bc437fb0aaef2c871607ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 15:16 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.12.2023 № 223
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.12.2023 № 223
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2023-05-18-014183-a 18.05.2023 Департамент цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, Додаткових угод до Договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Департаменту цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації, (далі Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-18-004190-b), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 18.05.2023 №33 зі змінами від 22.05.2023 №34), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 №46, тендерну пропозицію приватного підприємства «Центр 7» (далі – ПП «Центр 7»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 16.06.2023, договір про закупівлю від 23.06.2023 № 79/06-23 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення Замовника від 12.12.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.12.2023.
Моніторингом установлено, що відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян ((https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43570096/ info) Замовник є розпорядником коштів державного бюджету нижчого рівня. Проте, на порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (станом на проведення процедури закупівлі) Замовником не оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), що підтверджено поясненнями Замовника, які отримані Східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель 12.12.2023.
Період усунення порушень:
27.12.2023 19:08 - 11.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2023 19:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби до Замовника, керівництвом Департаменту цивільного захисту було проведено бесіду з уповноваженою особою, яка має пряме відношення до закупівлі «Послуги з охорони об'єктів», код згідно ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014183-a) з особливостями, уповноважену особу попереджено про недопущення подібних випадків та доручено посилити контроль за дотримання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Уповноважена особа після висновку Моніторингу Східного офісу Держаудитслужби, зробила висновки та зобов'язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Дата публікації звіту:
03.01.2024 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
86843bb647214a16ab786196d0ba8fc6
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
07.12.2023 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b6d09f12a7754e4b8841c303b99aab2d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 12:51
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з охорони об'єктів», код згідно ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014183-a), постала потреба в наданні пояснень із таких питань:
Щодо питання 1
Закупівля проводиться на підставі Закону України “Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” від 27.07.2023 № 3275-ІХ (далі — Закон № 3275), постанови КМУ від 12.10.2022р № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та на підставі наявної потреби замовника з метою здійснення учасником комплексу заходів по охороні власності та території замовника, а також забезпеченні охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території замовника.
Закон № 3275 затверджує Указ Президента “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” від 26.07.2023 № 451/2023, за яким воєнний стан в Україні продовжують з 05:30 18 серпня 2023 року строком на 90 діб, — до
16 листопада 2023 року, тобто замовником здійснено закупівлю послуг на період дії воєнного стану, а саме до 14 листопада 2023року.
Охорона власності на об’єктах – діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності будівель, споруд, територій, транспортних засобів, документів та іншого рухомого і нерухомого майна замовника, та фізичних осіб, які перебувають на його території (далі - майно), з метою запобігання та/або недопущення чи припинення безпосередніх посягань на майно, протиправних дій щодо нього, збереження фізичного стану майна, припинення несанкціонованого доступу до нього.
Особиста безпека фізичних осіб – діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я фізичних осіб, які перебувають на території замовника, шляхом запобігання або недопущення негативного безпосереднього впливу факторів (діяльності або бездіяльності) протиправного характеру.
Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до охорони наявного майна Замовника та обслуговування Сигналізації на Об’єктах Замовника за наявним обладнанням, а також необхідністю термінового виїзду наряду реагування на повідомлення з об’єктів Замовника.
Співробітники з охорони зобов’язані:
- мати кваліфікацію – охоронник (охоронець) 1-3 розряду;
- одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника(охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМУ від 11.02.2013
№ 97;
- мати доступ до державної таємниці (не менше 4 співробітників), згідно статті 22 Закону України “Про державну таємницю”;
- за необхідністю здійснювати функції тимчасової охорони товарно-матеріальних цінностей під час вантажних, розвантажувальних робіт та при транспортуванні на об’єкти з особливим режимом функціонування, на території Дніпропетровської області;
- досконально знати (згідно з наданими інструкціями) технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта, службові телефони осіб і служб, які відповідають за технічний стан цих засобів;
- ввічливо та уважно спілкуватися з громадянами;
- в неробочий час об’єктів слідкувати за використанням та функціонуванням мереж телефонного зв’язку, електросилового забезпечення, конструкційних особливостей споруд об’єктів Замовника;
- на охоронюваних об’єктах оглядати територію і, якщо виявлені порушення, вживати заходів, необхідних для забезпечення схоронності майна;
- запобігати несанкціонованому проникненню до охоронюваних приміщень Замовника;
- суворо дотримуватися законності та правопорядку, припиняти спроби їх порушення.
Очікувана вартість закупівлі послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів за предметом закупівлі, проводилось з урахуванням пункту 3 розділу III “Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та на підставі договору укладеного на надання аналогічних послуг у минулому періоді з урахуванням індексу інфляції за відповідний період. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням розрахунку очікуваної вартості охоронних послуг на 2023 рік, аналізу Інтернет мережі та аналізу реальних угод купівлі-продажу відповідних послуг, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 року № 710 пояснюємо наступне: закупівля проводиться на підставі постанови КМУ від 12 жовтня 2022р № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами).
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі “Прикінцеві положення” (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Таким чином, оскільки Постанова № 710 не належить до законодавства про закупівлі та сторінка офіційного веб-сайту знаходиться в розробці, Замовником не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо питання 2
Обрахунок кількісних показників здійснювався на об’єктах Департаменту цивільного захисту які знаходяться на балансі закладу і потребують охорони та визначені розпорядженням голови обласної державної адміністрації ДОДА від 23.03.2017р № р-143/0/3-17.
ДИСЛОКАЦІЯ
об’єктів Департаменту цивільного захисту
Дніпропетровської обласної державної адміністрації, що потребують охорони
п/п Найменування об'єктів
(місце дислокації) Кількість охоронців Часи охорони
(год.) Особливості несення служби
1 вул. Центральна, 127,
смт. Губиниха,
Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51250; (щоденно) 1 З 08.00 поточного дня до 08.00 наступного дня
Контрольно-перепускний режим на території об’єкту та його охорона
2 вул. Центральна, 127,
смт. Губиниха,
Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51250; (щоденно) 1 З 20.00 поточного дня до 08.00 наступного дня Охорона об’єкту.
3 вул. В.Вернадського, 7а, м. Дніпро, Дніпропкетровська область, 49044; (щоденно) 1 З 08.00 поточного дня до 08.00 наступного дня Контрольно-перепускний режим на території об’єкту та його охорона.
Розрахунок
Людино – години з послуг охорони
№ п/п Найменування об'єктів (місце дислокації) Кількість охоронців Часи охорони
(год.) Особливості несення служби К-ть днів надання послуг (календ.дні) Кількість годин на добу К-ть надання послуг, людино-год.
1 вул. Центральна, 127,
смт. Губиниха,
Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51250; (щоденно) 1 З 08.00 поточного дня до 08.00 наступного дня
Контрольно-перепускний режим на території об’єкту та його охорона 144 24 3456
2 вул. Центральна, 127,
смт. Губиниха,
Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51250; (щоденно) 1 З 20.00 поточного дня до 08.00 наступного дня Охорона об’єкту. 144 12 1728
3 вул. В.Вернадського, 7а, м. Дніпро, Дніпропкетровська область, 49044; (щоденно) 1 З 08.00 поточного дня до 08.00 наступного дня Контрольно-перепускний режим на території об’єкту та його охорона. 144 24 3456
Щодо питання 3
Згідно з проведеними аналізами договорів оренди від 15.09.2022 б/н та від 05.01.2022 б/н встановлено, що вищезгадані укладались на безоплатній основі. Суть договору визначають його умови, а не назва. Таким чином, якщо договір оренди не має плати за користування, то він тоді розглядається як договір позички, як би його не називали. Ключовою відмінністю позички від оренди є безоплатність (коли плата за користування майном не передбачена. Предметом позички є речі, визначені індивідуальними ознаками (до них належить і автомобіль).
Відповідно до частини четвертої статті 828 Цивільного кодексу України, договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню.
Цивільне законодавство не містить чіткого визначення поняття «наземний самохідний транспортний засіб».
Натомість відповідно до статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
А тому, згідно підпункт “b” статті 1 Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР) (дата приєднання Україною 07.09.2005) визначає, що термін “автомобіль” означає будь-який самохідний автотранспортний засіб, що зазвичай використовується для автомобільних перевезень людей чи вантажів або для буксирування дорогами транспортних засобів, що використовуються для перевезення людей чи вантажів; цей термін не охоплює сільськогосподарські трактори.
До того ж, Верховний Суд у постанові від 09.07.2020 р. у справі
№ 640/1834/19 дійшов до висновку, що “…непосвідчення нотаріально договорів позички транспортних засобів не свідчить про недійсність останніх..”.
Таким чином, автомобілі належать до наземних самохідних транспортних засобів, а тому допускається можливість укладення між фізичною особою та юридичною особою договору позички автомобіля для передачі його в користування юридичній особі без обов’язкового нотаріального посвідчення.
У складі тендерної пропозиції ПП Центр 7 не містяться акти приймання- передачі транспортних засобів, оскільки в договорах не визначено Акт приймання-передачі, як невід’ємну частину договору.
Щодо питання 4
Що стосується інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі то, окрім подання такої довідки щодо “ПП Центр 7” (керівник підприємства водночас є власником цього підприємства), її керівником було зроблено підтвердження про те, що керівника учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Виходячи з вище викладеного Замовник вважає що тендерна пропозиція “ПП Центр 7” відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
a68d94ef8fba4f09873694b1dbd99112
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.12.2023 13:22
Опис:
Файл пояснення до моніторингу.
Номер:
5e6a00074ebb45b1aea244262ef6edc8
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.12.2023 13:30
Опис:
Пояснення у форматі Word
Номер:
335ca5a1a67d439d8acdecd399c9f43d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.12.2023 18:27
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з охорони об'єктів», код згідно ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014183-a, постала потреба в наданні пояснень із таких питань:
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 5.1. Договору від 23.06.2023 №79/06-23 (далі - Договір) строк надання послуг – до 14 листопада 2023 року.
Відповідно до пункту 11.1. Договору строк дії - до 14 листопада 2023 року, а в частині проведення розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Зобов’язання Сторонами за даним договором виконано 29 листопада 2023 року (копія платіжного доручення від 28листопада2023 року №20 додається).
Виходячи з вищенаведеного кінцевий строк надання звіту про закупівлю 27 грудня 2023 року.
Номер:
c815e8aee46542189a60146b638826b0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.12.2023 19:21
Опис:
Щодо інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі «ПП Центр 7», який є власником цього підприємства.
Саном на момент визначення переможця працювала інтеграція між ДП "Прозорро" і реєстром корупціонерів, яким керує Національне агентство з питань запобігання корупції. Цей крок був здійснений завдяки спільному наказу Національного агентства та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023, який затвердив Порядок інформаційної взаємодії між реєстром корупціонерів та електронною системою закупівель.
Електронна система закупівель автоматично формує та передає до Реєстру запит щодо отримання інформації про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі про учасника процедури закупівлі та/або службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення конкурентної процедури закупівлі (далі - запит).
У запиті зазначаються такі відомості:
1) ідентифікатор запиту;
2) ідентифікатор конкурентної процедури закупівлі;
3) тип особи (фізична або юридична);
4) код згідно з ЄДРПОУ та повне найменування юридичної особи, учасника процедури закупівлі (у разі обрання типу особи «юридична»);
5) реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до закону), та прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі (фізичної особи - підприємця) або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником процедури закупівлі представляти його інтереси під час проведення конкурентної процедури закупівлі (у разі обрання типу особи «фізична»).
На запит накладається кваліфікована електронна печатка ДП «ПРОЗОРРО».
Завдяки цій інтеграції, після визначення переможця замовником, система автоматично перевіряє наявність корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень шляхом формування довідки.
В довідці НАЗК зазначено, що: «За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення» дата формування 16 червня 2023 року о 17 год 12 хв.