-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів
Завершена
620 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2023 16:52 - 24.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Номер:
3127fdc749d74086b948a2302e47d7ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014183-a.c1
Назва:
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою розгляду тендерних пропозицій №46 ДЕПАРТАМЕНТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 16.06.2023 р. (надалі – Протокол) вирішено визначити ПП Центр 7 (надалі - Учасник) переможцем закупівлі. У Протоколі зазначено: «Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника."
ТОВ «А1 ОХОРОНА» не погоджується з цим рішенням, з огляду на наступне:
1. Учасником ПП Центр 7 надано договори укладенні в письмовій формі, а саме файл «Дог. оренд ФОРД.PDF.p7s» (Договір оренди автомобіля з фізичною особою) відповідно до якого учасник ПП Центр 7 орендує автомобіль у фізичної особи Мєтьолкіна В.О. та «Дог. оренди 307.PDF.p7s» 9 (Договір оренди автомобіля з фізичною особою) де учасник орендує автомобіль у фізичної особи Ковальова Олександра Володимировича. Зазначені договори в супереч чинному законодавству укладенні в письмій формі та не містять Актів приймання-передачі транспортних засобів.
Доводимо до Вашого відома, що у відповідності до ч. 2 ст. 759 ЦКУ законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди) та у відповідності до ч. 2 ст. 799 ЦКУ договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі невиконання цієї вимоги такий договір є нікчемним і не створює юридичних наслідків (ч. 1 ст. 220 ЦКУ).
Крім цього, факт передання транспортного засобу в найм (оренду) засвідчують первинним документом, а саме актом приймання-передачі. Акт мають підписати обидві сторони договору оренди.
Також звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до умов наданих ПП Центр 7 договорів оренди, а саме п. 4.1 зазначено, що орендна плата не сплачується, що не відповідає ч. 1 ст. 759, п. 1 ст. 762 ЦКУта ч. 1 ст. 284 ГКУ де орендна плата визначена як істотна умова договору оренди.
Відповідно до наданих документів учасником ПП Центр 7, що зазначені договори є НІКЧЕМНИМИ та НЕУКЛАДЕНИМИ, а отже зазначені договори не можуть підтверджувати наявність у ПП Центр 7 автомобілів.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ПП Центр 7 не відповідає пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації та повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Також, відповідно до п.3.1 Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) Учасник-переможець повинен надати: «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача» Учасник-переможець ПП Центр 7 долучив до своєї тендерної пропозиції файл «Довідка про запобігання корупції» в якому міститься інформація про юридичну особу "ПП ЦЕНТР 7", а не про керівника підприємства Метьолкіна В.О. Зауважимо, що файл «Довідка про запобігання корупції» повинен містити підпис/печатку НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ, відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1. «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:… Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.»
В даному випадку файл містить лише підпис МЕТЬОЛКІНА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА (Організація ПП ЦЕНТР 7).
Враховуючи викладене вважаємо, що пропозиція ПП Центр 7 мала б бути відхилена як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ВИМАГАЄМО надати обґрунтування дій Замовника та скасувати рішення про визначення ПП Центр 7 переможцем в цій закупівлі.
У випадку не задоволення нашої вимоги, ми змушені будемо звернутися до постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2023 15:15
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає не задоволеню з таких підстав.
«Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Отже чинне законодавство чітко окреслює коло питань, які можуть бути зазначені у вимозі учасника, якого не визнано переможцем процедури закупівлі. У вимозі ТОВ "А1 ОХОРОНА" піднімаються питання, які до цього кола не входять. Разом з тим, вважаємо за необхідне, в контексті ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» надати наступну інформацію.
Стосовно першого питання: Замовник в тендерній документації в Додатку 1 виклав Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме:
1.3 Копії документів, що підтверджують наявність власного та/або залученого транспорту для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби, договори щодо використання залученого транспорту та/або довіреність на право користування транспортом у зазначених цілях, завірену нотаріально.
1.4 Гарантійний лист про те, що на весь час виконання договору транспорт реагування, який буде залучено на виконання умов договору, знаходитиметься на території Дніпропетровської області.
учасник ПП «Центр 7» надав в електронному вигляді :
по п 1.3 - копії технічних паспортів на транспортні засоби та договора щодо використання залученого транспорту (Договора оренди автомобілів з фізичними особами).
По п. 1.4 - Гарантійний лист про те, що на весь час виконання договору транспорт реагування, який буде залучено на виконання умов договору, знаходитиметься на території Дніпропетровської області.
Стосовно другого питання:
Документи, які надаються переможцем-юридичною особою надані згідно п.3.1.
Додатку 1. Що стосується інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі то, окрім подання такої довідки щодо
«ПП Центр 7» (керівник підприємства водночас є власником цього підприємства), її керівником було зроблено підтвердження про те, що керівника учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Таким чином Замовник вважає що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено