-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Реконструкція будівель КНП КРР «Козелецька ЦРЛ», що розташовані за адресою: вул. Сім’ї Розумовських,45, смт. Козелець, Чернігівська область (коригування кошторисної частини проектної документації).
Завершена
13 579 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 895.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 895.05 UAH
Номер:
1551e4867b7740e3ba416b8c695432aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:55 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2023-05-18-005260-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції зі змінами, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.06.2023 № 9520-р/пк-пз та від 02.08.2023 №11988-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РБК РОСТ» (далі – ТОВ «РБК РОСТ»), протоколи уповноваженої особи від 02.06.2023 № 75, від 06.06.2023 № 76, від 04.07.2023 № 91, від 10.08.2023 № 103, повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2023, договір від 21.08.2023 № 11\033 на суму 11 033 795,76 грн, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 29.08.2023.
Період усунення порушень:
11.09.2023 10:51 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
4e071b2cf2e04482bda295b38c7f8bdc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2023 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція будівель КНП КРР «Козелецька ЦРЛ», що розташовані за адресою: вул. Сім’ї Розумовських,45, смт. Козелець, Чернігівська область (коригування кошторисної частини проектної документації)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-005260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3b88754e518441b496bb349cb26d3c20
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
29.08.2023 14:57
Опис:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Та відповідно до Наказу №-3310Д від 04.04.2023р. Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.(методика додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту та відповідно до експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини документації. Експертний звіт №221005-01/В від 07.жовтня 2022року.
ДОКУМЕНТИ ЩО ДОДАЮТЬСЯ :
1. Експертний звіт.
2. Зведений кошторисний розрахунок та пояснювальна записка.
3. Кошторисний розрахунок.
4. Обєктний кошторис та відомість трудомісткості і заробітної плати.
5. Технічне завдання.
6. Наказ та методика розрахунку.