-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Реконструкція будівель КНП КРР «Козелецька ЦРЛ», що розташовані за адресою: вул. Сім’ї Розумовських,45, смт. Козелець, Чернігівська область (коригування кошторисної частини проектної документації).
Завершена
13 579 010.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 895.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 895.05 UAH
Період оскарження:
18.05.2023 11:46 - 27.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження)
Номер:
adb4836342264bf79d558e64deca145d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-005260-a.c4
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження)
Скарга:
Оскарження Протокольного рішення (протокол) від 13.07.2023 № 97
Пов'язані документи:
Учасник
- 44. Сертифікати ISO.pdf 18.07.2023 12:36
- Скарга.docx 18.07.2023 12:36
- Скарга.pdf.p7s 18.07.2023 12:36
- 2. Оновлені сертифікати ISO.pdf 18.07.2023 12:36
- 48. Забезпечення тендерної пропозиції.zip 18.07.2023 12:36
- _97.pdf 18.07.2023 12:36
- 3. Довідка про працівників.pdf 18.07.2023 12:36
- 47. Довідка з обслуговуючого банку про банківські гарантії.rar 18.07.2023 12:36
- 18. Документ дозвільного характеру.pdf 18.07.2023 12:36
- Скарга.pdf 18.07.2023 12:36
- 1. Оновлене забезпечення тендерної пропозиції.zip 18.07.2023 12:36
- рішення від 20.07.2023 № 11045.pdf 20.07.2023 19:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11988.pdf 03.08.2023 15:31
- рішення від 02.08.2023 № 11988.pdf 07.08.2023 12:15
- пояснення.pdf 21.07.2023 14:11
- Пояснення АМКУ.docx 21.07.2023 14:25
- протокол 102.pdf 08.08.2023 11:02
- протокол 102.pdf 08.08.2023 11:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 13:13
Дата розгляду скарги:
02.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2023 19:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2023 12:16
Дата виконання рішення Замовником:
08.08.2023 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення №97 від 13.07.2023 року
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі)
Номер:
90629e1c38ca4ca294b667e253306fdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-005260-a.c3
Назва:
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі)
Вимога:
02.06.2023 за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, Замовником в електронній системі закупівель складено та оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» (далі – ТОВ «РБК РОСТ»), згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ».
05.06.2023 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД» (далі – Учасник процедури закупівлі) було подано Вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі) (Номер вимоги: UA-2023-05-18-005260-a.c1).
За результатами розгляду вищезазначеної вимоги Замовником було скасовано протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ», згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ».
09.06.2023 ТОВ «РБК РОСТ» не погоджуючись з відхиленням своєї тендерної пропозиції було подано Скаргу до Антимонопольного комітету України (Номер скарги: UA-2023-05-18-005260-a.a2).
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення від 28.06.2023 № 9520, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ».
04.07.2023 Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ» та відповідно прийнято рішення згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ».
Учасник процедури закупівлі не погоджується з рішенням Замовника згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ», так як воно прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовником фактично не виконано рішення від 28.06.2023 № 9520, відповідно до якого Антимонопольним комітетом встановлено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ» наявні невідповідності, визначені пунктом 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі), а саме:
• Разом з тим, у наведеній вище гарантії від 29.05.2023 № 1497/23-ТГ відсутня інформація "за зверненням учасника (принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник (бенефіціар) повідомляє установу (банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону".
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі).
• У наведених вище сертифікатах відсутня інформація щодо відповідності "41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель".
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі).
• У складі Пропозиції Скаржника відсутні документи (протокол або витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджує проходження навчання з охорони праці на працівників, зазначених в пунктах 1-4 наведеної вище довідки, а саме: загальний курс з охорони праці, НПАОП 00.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі).
Відповідно до пункту 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі звертається до Замовника із проханням скасувати рішення згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ», провести повторну кваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ» за умови розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ», що встановлені відповідно до рішення Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.07.2023 09:54
- Вимога.pdf.p7s 06.07.2023 09:54
- Протокол.pdf 07.07.2023 11:51
Дата подачі:
06.07.2023 09:54
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що ваші зауваження будуть враховані і буде проведена повторна оцінка тендерної пропозиції ТОВ "РБК РОСТ" з наданням вимоги про виправлення невідповідностей, які зазначені у рішенні АМКУ від 28.06.2023 № 9520, в терміни згідно вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
f463c7b88eb6496a9e35a0670aa4d163
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-005260-a.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Доброго дня!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.docx 09.06.2023 10:21
- Скарга в АМКУ.pdf.asice.zip 09.06.2023 10:21
- Рішення від 13.06.2023 № 8558.pdf 13.06.2023 20:40
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.06.2023 № 876.pdf 27.06.2023 19:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2023 № 9520.pdf 29.06.2023 16:22
- Рішення від 28.06.2023 № 9520.pdf 03.07.2023 19:29
- АМКУ.pdf 15.06.2023 14:51
- Відповідь на запит АМКУ.docx 15.06.2023 14:51
- протокол 89.pdf 30.06.2023 10:47
- протокол 90.pdf 04.07.2023 09:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2023 14:24
Дата розгляду скарги:
26.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2023 20:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2023 19:29
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2023 09:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівль від 28.06.2023 року №9520-р/пк-пз скасування Рішення про відхилення пропозиції ТОВ "РБК РОСТ"
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі)
Номер:
57ee2622efee4bcca96301118dfd450d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-005260-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі)
Вимога:
02.06.2023 за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, Замовником в електронній системі закупівель складено та оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» (далі – ТОВ «РБК РОСТ»), згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД» (далі – Учасник процедури закупівлі) інформує про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника процедури закупівлі):
1. Пунктом 3 розділу 3 тендерної документації передбачено, що за зверненням учасника (принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник (бенефіціар) повідомляє установу (банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що обов'язково має бути зазначено в банківській гарантії.
В наданій ТОВ «РБК РОСТ» банківській гарантії не зазначена вищенаведена інформація.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК РОСТ» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка оформлюється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628
В наданій ТОВ «РБК РОСТ» банківській гарантії в «Інформації щодо тендерної документації» заначено посилання на зміни від 25.05.2023, проте відсутня інформація щодо внесення змін від 18.05.2023.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК РОСТ» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учаснику у складі пропозиції необхідно надати:
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель, 43.21 електромонтажні роботи, 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 штукатурні роботи, 43.33 покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 малярні роботи та скління вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 (з наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації);
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель, 43.21 електромонтажні роботи, 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 штукатурні роботи, 43.33 покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 малярні роботи та скління вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 (з наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації);
- оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель, 43.21 електромонтажні роботи, 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 штукатурні роботи, 43.33 покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 малярні роботи та скління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 (з наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації);
- оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель, 43.21 електромонтажні роботи, 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 штукатурні роботи, 43.33 покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 малярні роботи та скління вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 (з наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації);
- оригінал або копію сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель, 43.21 електромонтажні роботи, 43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 штукатурні роботи, 43.33 покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 малярні роботи та скління вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 (з наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ» відсутні сертифікати: на систему управління якістю Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1; на систему управління якістю Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1; на систему екологічного управління Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1; на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1; на систему управління енергетичним менеджментом Учасника щодо відповідності 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», що виданий на ім’я Учасника акредитованим НАУУ органом з сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК РОСТ» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Пунктом 7 розділу 3 тендерної документації встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
В довідці про залучення субпідрядника відсутня інформація щодо місцезнаходження залучаємого субпідрядника.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК РОСТ» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що обов’язковою умовою є наявність інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту, а саме: спеціаліста, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації, виконавця робіт, інженера з охорони праці та працівників робітничих професій (не менше двох). Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод), копії дипломів про отримання вищої/неповної вищої освіти для інженерно-технічних працівників, копію(-ї) кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів) щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації, документи, що підтверджують отримання професійної кваліфікації працівниками робітничих професій за посадами, вказаними у довідці, а також документів (протокол або витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджує проходження навчання з охорони праці на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: загальний курс з охорони праці, НПАОП 00.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12.
В складі пропозиції ТОВ «РБК РОСТ» відсутні документи (протокол або витяг з протоколу та посвідчення), що підтверджує проходження навчання з охорони праці головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці, інженера з проектно-кошторисної роботи, що зазначені у довідці, а саме: загальний курс з охорони праці, НПАОП 00.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК РОСТ» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
На підставі вищевикладеного, Учасник процедури закупівлі вимагає скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції, згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «РБК РОСТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 05.06.2023 10:35
- Вимога.pdf.p7s 05.06.2023 10:35
- протокол 76.pdf 06.06.2023 11:19
Дата подачі:
05.06.2023 10:35
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши вищенаведене дійшли висновку скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "РБК РОСТ"
Статус вимоги:
Задоволено