• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

капітальний ремонт даху будівлі ЦНСП Нижньоворітської сільської ради для тп впо по вул. Центральна,буд.93 с.Нижні Ворота Мукачівського р-ну Закарпатської обл.

Завершена

2 147 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 736.60 UAH
Номер: ab2030b68f5a4b95b989d12223b74935
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 18.07.2023 09:22 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.07.2023 № 21-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.07.2023 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-05-17-001156-a 17.05.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» установлено порушення вимог пункту 40, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» від 12.06.2023 №53 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України або у разі неможливості - здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пункту 40, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.04.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ НИЖНЬОВОРІТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ» МУКАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» (далі – ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» від 31.05.2023 №2; вимога про усунення невідповідностей до 02.06.2023; повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2023 року; вимога учасника ПП «ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС» до Замовника про усунення порушення; відповідь Замовника на вимогу; договір підряду від 12.06.2023 №53; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 та 20 липня 2023 року. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 18.07.2023 було направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, зокрема, щодо дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, проте відповіді (пояснення) на поставлене питання Замовником не надано, окрім цього на запит про надання пояснень від 20.07.2023 Замовником надано відповідь на четвертий робочий день (26.07.2023), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» та визначення його переможцем торгів встановлено наступне. Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником від учасника у тендерній документації, зокрема, Замовником у підпункті 20 вимагається надання учасником копії чинного Дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки та декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Проте, учасником ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» в складі тендерної пропозиції не надано копію чинного дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці, чим не дотримано вимоги підпункту 20 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» наявна довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази від 24.05.2023 №3 ( файл «7. Наявність МТБ.pdf»), в якій міститься інформація про наявність спеціального вантажного автокрану 10-20Т, на підтвердження права залучення надано договір про надання послуг технікою від 23.05.2023 №10 (файл «7. Наявність МТБ.pdf»), який укладений між ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» та ПП «Карпат-Буд», предметом якого є надання послуг будівельною технікою з особами, які мають право на керування такою технікою. Також, надано дозвіл Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці, що видані на організацію - ПП «Карпат-Буд», яка буде надавати послуги будівельною технікою (спеціальний вантажний автокран 10-20Т). При цьому, відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.05.2023 №4 (файл «8. Наявність працівників.pdf» зазначені у наданих декларації та дозволі працівники не будуть задіяні у виконанні робіт, окрім працівника, яким будуть надаватися послуги спеціальним вантажним автокраном 10-20Т. Таким чином, подані учасником ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» у складі тендерної пропозиції дозвіл Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки та декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані на організацію - ПП «Карпат-Буд», не можуть слугувати відповідним підтвердженням вимог підпункту 20 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Слід зауважити, що технічним завданням по роботах «капітальний ремонт даху будівлі ЦНСП Нижньоворітської сільської ради для тп впо по вул. Центральна,буд.93 с.Нижні Ворота Мукачівського р-ну Закарпатської обл.» (додаток №8 до тендерної документації) визначені не тільки роботи з використанням будівельної техніки, а і роботи, що виконуються вручну, зокрема, покрівельниками, тобто роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри та передбачають наявність дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки та декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Окрім цього пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у разі відсутності будь-яких зазначених документів в тендерній пропозиції, Учасник надає письмове пояснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на відповідні нормативні акти. В складі тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» відсутнє пояснення щодо відсутності дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки та декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці. З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 20.07.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» та було прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам тендерної документації Замовника. Надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» установленим вимогам тендерної документації Замовника та не спростовують виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності, що підлягали виправленню відповідно до пункту 40 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити вищезазначені невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей, що призвело до укладання договору з учасником ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац п’ятий підпункту 2 пункту 41 Особливостей). Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «МФ УКРТЕХНОБЕЗ» не відповідає вимогам підпункту 20 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а укладено з ним договір від 12.06.2023 №53 на суму 1 919 546,40 гривень.
Період усунення порушень: 04.08.2023 12:49 - 19.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2023 12:49

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-02-0085/2023
Дата відкриття провадження: 20.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/936/736/2023
Номер протоколу: 13-02-0086/2023

Запити/Пояснення