-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
капітальний ремонт даху будівлі ЦНСП Нижньоворітської сільської ради для тп впо по вул. Центральна,буд.93 с.Нижні Ворота Мукачівського р-ну Закарпатської обл.
Завершена
2 147 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 736.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 736.60 UAH
Період оскарження:
17.05.2023 09:27 - 22.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Пропозиція учасника по закупівлі UA-2023-05-17-001156-a не відповідає вимогам тендерної документації та Кошторисним нормам України
Номер:
084c22ca3e3a4b3994940c32daf72bd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-17-001156-a.b1
Назва:
Пропозиція учасника по закупівлі UA-2023-05-17-001156-a не відповідає вимогам тендерної документації та Кошторисним нормам України
Вимога:
"ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ НИЖНЬОВОРІТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" МУКАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ визнав переможцем ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" по закупівлі UA-2023-05-17-001156-a
Пропозиція учасника по закупівлі UA-2023-05-17-001156-a не відповідає вимогам тендерної документації та Кошторисним нормам України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", а саме:
- Відповідно до п. 20 ч. 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) вимагалося надати Учасником (Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2023 року ( в разі необхідності та наявності ліцензії або довідка – пояснення в разі відсутності ліцензії). Копія чинного Дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки, Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці.)
учасник не надав копію чинного Дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки (оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт даху будівлі то учасники повинні були надати копію Дозволу Держпраці на виконання капітального ремонту будинків і споруд);
також учасник не надав копію Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці, як вимагалось в п. 20 ч. 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);
- Учасник ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" в складі пропозиції подав документ «12. Кошторисні розрахунки, графік», в якому на сторінці 3 та 4 подано Договірну ціну, яка не відповідає Кошторисним нормам України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво". Відповідно до пункту 5.33 До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Учасник у складі пропозиції не включив в договірну ціну кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. По даному питанню є чітка позиція Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що підтверджується рішенням АМКУ №8012-р/пк-пз від 14.11.2017 року стор. 4 пункт 3 згідно якого було відхилено пропозицію учасника за те, що він не включив в ціну пропозиції коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами , рішення № 5730-р/пк-пз від 10.05.2019, рішення № 15048-р/пк-пз від 05.07.2021 та інші.
На підставі наведеного вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" та скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-05-17-001156-a.
У разі, якщо вимогу не буде задоволено, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2023 16:00
Вирішення:
По закупівлі UA-2023-05-17-001156-a
капітальний ремонт даху будівлі ЦНСП Нижньоворітської сільської ради для тп впо по вул. Центральна,буд.93 с.Нижні Ворота Мукачівського р-ну Закарпатської обл.
Учасник
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС" оскаржив рішення замовника, яким той визначив переможця ТОВ "МФ УКРТЕХНОБЕЗ" по закупівлі UA-2023-05-17-001156-a
Скаржник помітив, що його конкурент на торгах під час розрахунку договірної ціни не врахував кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Тобто порушив пункт 5.33 Настанови.
Шановний Учаснику, замовником розглянута Ваша вимога.
- Замовник свої аргументи побудував на тому, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, учасники розраховують, зокрема, з огляду на строки будівництва . А позаяк за вимогами ТД строк роботи « капітальний ремонт даху будівлі ЦНСП Нижньоворітської сільської ради для тп впо по вул. Центральна,буд.93 с.Нижні Ворота Мукачівського р-ну Закарпатської обл.
не є довгостроковим , то й ризиків немає. Тому переможець звів їх до нуля.
Тобто включення ризиків до розрахунку ціни ТП учасника – не обов’язкова вимога.
-Відповідно до п. 20 ч. 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) вимагалося надати Учасником (Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2023 року ( в разі необхідності та наявності ліцензії або довідка – пояснення в разі відсутності ліцензії). Копія чинного Дозволу Держпраці на виконання робіт з підвищеної небезпеки, Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам за законодавства з питань охорони праці.)
Шановний Учаснику ,замовником розглянута Ваша вимога.
Учасник надав копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
№382.17.21 діє з 04.09.2017р до 04.09.2022р.. і є діючим ( пояснення директора ПП «Карпат-Буд»-Галини Голод від 23.05.2023р.) та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці , відповідно до
N 357 Постанова КМУ N 357 від 24 березня 2022 р.
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2 - 9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. N 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., N 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7 - 9, 11 - 21, 23 - 27, 29 і 30 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., N 84, ст. 3077; 2021 р., N 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
3) суб'єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством;
4) строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
2. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Статус вимоги:
Відхилено