• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт скверу біля будинку культури на вул. Івана Підкови, 1 в м. Чернівці (коригування)

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому Замовником в оголошенні встановлено крок зниження ставки 0,5 %

Завершена

16 951 182.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 755.91 UAH
Номер: 7009aac3f6b447ab99d1751cebd61dd5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-05-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.09.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 05.09.2023 18:14 - 27.09.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2023 № 75-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.09.2023 № 75-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2023-05-16-001096-a, 16.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; офіційний веб-сайт Чернівецької міської ради https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.05.2023 б/н; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 б/н оприлюднену 10:05; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 б/н о 13:27; перелік змін до тендерної документації від 18.05.2023 оприлюднений о 10:05; перелік змін до тендерної документації від 18.05.2023 оприлюднений о 13:27; вимогу ТОВ «ВАЛДЕРОУД» № UA-2023-05-16-001096-a.a1 від 19.05.2023 про усунення порушення та рішення замовника від 22.05.2023; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2023; скаргу ТОВ «СМЕРЕЧИНА» до Органу оскарження від 06.06.2023; рішення Органу оскарження від 08.06.2023 № 8304 та від 20.06.2023 № 9035; договір № 311 від 27.06.2023 укладений з ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» на суму 16 499 694,00 грн. (з ПДВ); додатковий договір від 18.08.2023 № 1 до договору № 311 від 27.06.2023; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.09.2023 та 15.09.2023, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» укладено договір № 311 від 27 липня 2023 року на загальну суму 16 499 694,00 гривень (з ПДВ). В подальшому, до вказаного договору укладено додатковий договір від 18.08.2023 № 1, яким продовжено термін виконання робіт. В ході моніторингу тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 20.09.2023 17:42 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2023 17:42

Запити/Пояснення