-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт скверу біля будинку культури на вул. Івана Підкови, 1 в м. Чернівці (коригування)
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому Замовником в оголошенні встановлено крок зниження ставки 0,5 %
Завершена
16 951 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 755.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 755.91 UAH
Номер:
7009aac3f6b447ab99d1751cebd61dd5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
05.09.2023 18:14 - 27.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-05-16-001096-a, 16.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; офіційний веб-сайт Чернівецької міської ради https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.05.2023 б/н; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 б/н оприлюднену 10:05; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 б/н о 13:27; перелік змін до тендерної документації від 18.05.2023 оприлюднений о 10:05; перелік змін до тендерної документації від 18.05.2023 оприлюднений о 13:27; вимогу ТОВ «ВАЛДЕРОУД» № UA-2023-05-16-001096-a.a1 від 19.05.2023 про усунення порушення та рішення замовника від 22.05.2023; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2023; скаргу ТОВ «СМЕРЕЧИНА» до Органу оскарження від 06.06.2023; рішення Органу оскарження від 08.06.2023 № 8304 та від 20.06.2023 № 9035; договір № 311 від 27.06.2023 укладений з ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» на суму 16 499 694,00 грн. (з ПДВ); додатковий договір від 18.08.2023 № 1 до договору № 311 від 27.06.2023; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.09.2023 та 15.09.2023, оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» укладено договір № 311 від 27 липня 2023 року на загальну суму 16 499 694,00 гривень (з ПДВ). В подальшому, до вказаного договору укладено додатковий договір від 18.08.2023 № 1, яким продовжено термін виконання робіт.
В ході моніторингу тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
20.09.2023 17:42 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
c975bafe48344c2bb21d136d799bd8d9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2023 20:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 16 951 182,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-16-001096-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- поясніть яким чином замовником забезпечено виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель UA-2023-05-16-001096-a.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
09a53a0ffd614d64a26f4f05c4bd451a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.09.2023 14:22
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт скверу біля будинку культури на вул. Івана Підкови, 1 в м. Чернівці (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-05-16-001096-a) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-05-16-001096-a).
Номер:
ed0510637ef047d7a7eca354633e9ae0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.09.2023 20:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт скверу біля будинку культури на вул. Івана Підкови, 1 в м. Чернівці (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 16 951 182,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-16-001096-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, а саме:
- відомості електронної системи закупівель свідчать, що між замовником та ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» було укладено додаткову угоду від 18.08.2023 № 1, на зміну строку виконання робіт. Надайте документальне обґрунтування/підтвердження щодо змін до договору.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
abefdf069475425b87150b60276a5f9b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.09.2023 15:52
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт скверу біля будинку культури на вул. Івана Підкови, 1 в м. Чернівці (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-05-16-001096-a) повідомляємо про наступне.
Строк виконання робіт за договором підряду № 311 від 27.06.2023р. продовжено у зв’язку з необхідністю виконання додаткових робіт, що не були передбачені проектною документацією, але є необхідними для введення в експлуатацію об’єкта будівництва та належного його функціонування, а також через довготривале виготовлення спеціалізованого обладнання, передбаченого проектом (сканкопія листа ТОВ «Фелікс Ком» від 08.08.2023р. № 53 додається).